Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gazelle Vuelta

livestrong2006
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 aug 2005 18:28

livestrong2006 09 aug 2005 21:18

ik zelf  een vuelta uit 2002, prima fiets de tiagra groep is een prima groep. zeker voor wat je ermee wil gaan doen. en ja die red bull fietsen zijn fantastische fietsen komen ook altijd perfekt uit de diverse testen. het nadeel is alleen dat de nederlandse fietsen zaken er niks mee temaken willen hebben dus bij elk probleempje even naar onze oosterburen rijden is ook niet alles. zo is er trouwensaltijd wel wat.
_____________________________________________________________
liever een triple dan afzien met een dubbel

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 09 aug 2005 22:44

Hey Rens, heb je intussen al een keuze kunnen maken? Ik wel

olaf
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:51

olaf 09 aug 2005 23:12

Tsja, het zijn fietsen, maar om nou 1600 gulden (ik begin een oude lul te worden) uit te geven aan zo'n fietsje met Tiagra van de FM om de hoek... Ik neem aan dat mensen die zo'n Gazelle/ Batavus/ Koga / Giant fiets kopen geïntresseerd zijn in een goede prijs-kwaliteit verhouding. Kijk dan (gewoon voor de lol) eens op salden.nl, Massini (het huismerk) fietsen koop je doorgaans voor minder met een veel betere groep; en daar heb je ontegenzeggelijk veel meer lol van. Mocht je toch vallen voor het design, de naam of die prettige FM bij jou op de hoek die je een gazelle verkoopt; even goede vrienden, mijn keuze zou het niet zijn. Veel groeten, Olaf

marcello
Forum-lid
Berichten: 474
Lid geworden op: 26 jan 2005 01:55

marcello 10 aug 2005 14:15

Quoten: Origineel geplaatst door Olaf op 09 Augustus 2005

Tsja, het zijn fietsen, maar om nou 1600 gulden (ik begin een oude lul te worden) uit te geven aan zo'n fietsje met Tiagra van de FM om de hoek... Ik neem aan dat mensen die zo'n Gazelle/ Batavus/ Koga / Giant fiets kopen geïntresseerd zijn in een goede prijs-kwaliteit verhouding. Kijk dan (gewoon voor de lol) eens op salden.nl, Massini (het huismerk) fietsen koop je doorgaans voor minder met een veel betere groep; en daar heb je ontegenzeggelijk veel meer lol van. Mocht je toch vallen voor het design, de naam of die prettige FM bij jou op de hoek die je een gazelle verkoopt; even goede vrienden, mijn keuze zou het niet zijn. Veel groeten, Olaf

Ach, zo'n "fietsje" is anders best oke....(lekker op z'n hollands) en over Tiagra hoor je weinig klachten,maar ach, er is altijd weer wat beters op de markt toch? Ik heb toen ook op salden gekeken en op roseversand etc.etc. Maar aangezien ik in de buurt van de kust woon, ga ik geen 200+ km rijden voor een fiets, waar ik echt geen lol meer van heb hoor.... Ik heb de Gazelle gekocht om het materiaal/prijs verhouding en ook het design wat me aansprak. De service bij mijn FM is ruim boven voldoende en dat is dan ook mooi meegenomen.

Plaats reactie