Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

goede site voor online kleding,onderdelen

spietpiet
Forum-lid
Berichten: 1205
Lid geworden op: 19 mar 2006 17:45

spietpiet 03 nov 2006 12:18

Quote: Origineel geplaatst door sjoemie op 03 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door j o r r i t op 02 November 2006Quoten: Origineel geplaatst door j o r r i t op 02 November 2006 Quoten: Origineel geplaatst door havana op 22 Oktober 2006 Yeps. Kun je beter in Duitsland bestellen. Goedkoper, sneller geleverd en slechts 4 euro verzendkosten.Hoef je dan geen extra kosten te betalen wanneer je geld naar Duitsland over wilt maken?
Sorry, heb het al gevonden, de optie Shared Costs aanklikken.
Ik vraag me af of de aanbieder daar wel akkoord mee gaat. Het gros wil toch juist dat de klant zelf voor de kosten opdraaien ?


Geen probleem, maak alles ook over op deze manier naar Duitsland.
Nog nooit problemen mee gehad gehad.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 nov 2006 12:19

Je moet gewoon Shared doen als je met Iban in Europa/Amerika betaald, de tegenpartij hoeft dan namelijk niets te betalen omdat nationaal geldovermaken geen geld kost. Kies je ervoor dat alle kosten voor jouw zijn dan moet je wel extra betalen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

cyclopedia
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:57

cyclopedia 18 nov 2006 19:53

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 22 Oktober 2006
Als bij iedere winkel de algemene voorwaarde door gaat lezen dan verveel je je echt serieus. Ellendige stukken tekst waar bijna nooit wat interessants in staat.


volgens mij is het tegenwoordig officieel verplicht voor een webwinkel om duidelijk en kenbaar te maken wat de verzendkosten zijn ipv dat je in de kleine letters moet gaan zoeken. Maar dit zal ik even gaan opzoeken.
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 18 nov 2006 21:37

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door havana op 22 Oktober 2006

www.bike-components.de


Bedankt voor die link havana, daar ga ik zeker iets bestellen. 4 euro versandkosten is inderdaad niet duur.
----
Een tijdje geleden stelde ik op een ander topic de vraag of iemand bekend is met de site http://www.tb-bikeparts.nl. Is iemand met die website bekend?

Ik ken de winkel en de monteur van daar.. Theo is een beetje opgestookt om ook een internetwinkel te beginnen, maar eigenlijk weet hij ook wel dat hij bij voorbaat kansloos is t.o.v andere internetshops
Train ze!

cyclopedia
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:57

cyclopedia 19 nov 2006 23:26

Quote: Origineel geplaatst door Evers op 18 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006Quoten: Origineel geplaatst door havana op 22 Oktober 2006 www.bike-components.de

Bedankt voor die link havana, daar ga ik zeker iets bestellen. 4 euro versandkosten is inderdaad niet duur.----Een tijdje geleden stelde ik op een ander topic de vraag of iemand bekend is met de site http://www.tb-bikeparts.nl. Is iemand met die website bekend?

Ik ken de winkel en de monteur van daar.. Theo is een beetje opgestookt om ook een internetwinkel te beginnen, maar eigenlijk weet hij ook wel dat hij bij voorbaat kansloos is t.o.v andere internetshops





Theo is dan wel goed opgestookt, hij pakt de zaken namelijk groot aan zo adverteert hij groots via adwordsen op cyclopedia, dankzij laatst genoemde heeft hij zelfs klanten uit Italië mailde hij me laatst, dus wellicht geen slechte stap van hem.
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 20 nov 2006 00:28

Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 18 November 2006

Ik ken de winkel en de monteur van daar.. Theo is een beetje opgestookt om ook een internetwinkel te beginnen, maar eigenlijk weet hij ook wel dat hij bij voorbaat kansloos is t.o.v andere internetshops


Bedankt voor je reactie, Evers; nodigt mij uit om een bestelling aldaar te doen. Tussen internetshops bestaat inderdaad hevige concurrentie, eerlijk gezegd vind ik dat Theo het niet slecht doet, gezien de prijzen.
 

cyclopedia
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:57

cyclopedia 20 nov 2006 13:53

Quote: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 19 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 18 November 2006 Ik ken de winkel en de monteur van daar.. Theo is een beetje opgestookt om ook een internetwinkel te beginnen, maar eigenlijk weet hij ook wel dat hij bij voorbaat kansloos is t.o.v andere internetshops
Bedankt voor je reactie, Evers; nodigt mij uit om een bestelling aldaar te doen. Tussen internetshops bestaat inderdaad hevige concurrentie, eerlijk gezegd vind ik dat Theo het niet slecht doet, gezien de prijzen.


Concurentie is inderdad hevig aan het worden, en ook steeds meer online winkels ontstaan. Wie slim shopt, kan heel wat euro's besparen.
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 nov 2006 14:23

Het is al vaker gezegd, maar onze Oosterburen zijn over het algemeen nog altijd koper dan de Nederlandse. Zeker als je de verzendkosten meerekent. Bovendien is het assortiment van de Duitse sites echt enorm daar kan behalve Salden niemand aan tippen in Nederland.

olleranip
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 20 nov 2006 21:20


maarten112
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2006 20:18

maarten112 22 nov 2006 13:22

Quoten: Origineel geplaatst door cyclopedia op 19 November 2006


Quote: Origineel geplaatst door Evers op 18 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door havana op 22 Oktober 2006

www.bike-components.de


Bedankt voor die link havana, daar ga ik zeker iets bestellen. 4 euro versandkosten is inderdaad niet duur.
----
Een tijdje geleden stelde ik op een ander topic de vraag of iemand bekend is met de site http://www.tb-bikeparts.nl. Is iemand met die website bekend?

Ik ken de winkel en de monteur van daar.. Theo is een beetje opgestookt om ook een internetwinkel te beginnen, maar eigenlijk weet hij ook wel dat hij bij voorbaat kansloos is t.o.v andere internetshops


Theo is dan wel goed opgestookt, hij pakt de zaken namelijk groot aan zo adverteert hij groots via adwordsen op cyclopedia, dankzij laatst genoemde heeft hij zelfs klanten uit Italië mailde hij me laatst, dus wellicht geen slechte stap van hem.
Theo is inderdaad goed opgestookt en goed bezig, hij heeft een nette overzichtelijke internetwinkel met goede prijzen. Na een aantal bestellingen heb ik zeer goede ervaringen met tb-bikeparts. Ik heb de indruk dat "evers" Theo en zijn monteur niet kent en hem negatief in het nieuws wil brengen. Dat is zeer jammer.

rien
Forum-lid
Berichten: 507
Lid geworden op: 12 jan 2005 22:48

rien 06 dec 2006 13:43

iemand ervaring met www.bikesnparts.nl?
koop regelmatig bij futurumshop, maar zoek een San Marco Rever en die zijn lastig te vinden

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 06 dec 2006 14:23

Heb 1x iets besteld, was verder prima.
In Duitsland is die Rever nog iets goedkoper en de verzendkosten zijn met 4 euro ook nog eens lager.
http://www.bike-components.de/catalog/R ... r+K+Sattel

Plaats reactie