Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

campagnolo of shimano

bert
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 nov 2004 11:10

bert 06 jul 2005 21:51

(volgens bianchi dan)



...tja...
lekker de wieltjes laten rollen

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 07 jul 2005 10:25

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 06 Juli 2005

Je wil niet weten wat mensen kapot kunnen krijgen, daar sta je soms versteld van. Zat een tijdje geleden achter een fietser , ik dacht eerst dat ie gezopen had zo wild zat hij op de fiets, zeer zwaar slingerend . Ik dacht aiaiai arme wiellagers. Kijk er niet van op als hij elk jaar nieuwe wiellagers nodig heeft, en elke 1000 kilometer nieuwe bandjes.


bram tankink krijgt zn zadel er ook af in de ploegentijdrit.gelukkig was het in de laatste paar kilometers
 
keep the bike alive

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 07 jul 2005 13:00

Quoten: Origineel geplaatst door mars_vos op 07 Juli 2005

bram tankink krijgt zn zadel er ook af in de ploegentijdrit.gelukkig was het in de laatste paar kilometers



Aja?   En Kevin Hulsmans stuurbeugel kwam los in de laatste recht lijn! Pijnlijke dag voor de QuickStep-mechaniekers...
 
 
n topic: Nils, ik heb zowel fietsen met Shimano Dura-Ace als een racefiets met Campagnolo Record. Van beide merken de topgroep. En ik kan écht niet zeggen dat het ene zoveel beter is dan het andere. Beide merken maken materiaal op niveau!!
Gisteren wel even geschrokken toen ik een 10sp klimcassette "12-25" ging halen... ben uiteindelijk teruggekomen met die van Centaur (3e groep!! 't is dan ook om mee te trainen) aan 78€. Bij Shimano heb je de Ultegra 10sp cassette voor minder dan 50€.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 07 jul 2005 21:16

Deze discussie is idd al TE vaak gevoerd.
Ik zal de conclusies vast even samenvatten
1 Over smaak valt niet te twisten
2 t/m Veloce/105 loopt de kwaliteit hard op, daar boven zijn het kleine verbeteringen zoals gewicht, iets beter materiaal en exclusiviteit waar je (veel)voor betaalt.
Voor meer info verwijs ik naar de zoek-pagina.
Voor wie verder wil:
http://www.fiets.nl/forum/search.asp?se ... mit=Zoeken
-Mod

Plaats reactie