Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

gezocht: tijdritframe

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 17 aug 2005 22:11

foto's doen het helaas niet
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 aug 2005 22:13

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 17 Augustus 2005

foto's doen het helaas niet

Veranderd van locatie; zou nu wel moeten lukken.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 17 aug 2005 23:08

rijke papa :P
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

vassago
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 apr 2005 19:38

vassago 18 aug 2005 11:23

Ja, erg mooie fietsen allemaal.
Stuurtje ziet er goed uit, maar idd, wat betaal je hiervoor nou? Ik kon het zo 1,2,3 niet vinden op de site.
Als je het niet wilt zeggen hoeft het niet hoor ;)
/

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 aug 2005 11:39

Quote: Origineel geplaatst door Vassago op 18 Augustus 2005
Ja, erg mooie fietsen allemaal. Stuurtje ziet er goed uit, maar idd, wat betaal je hiervoor nou? Ik kon het zo 1,2,3 niet vinden op de site.Als je het niet wilt zeggen hoeft het niet hoor ;)



Hoeft nu ook weer geen geheim te zijn... wie 't wil opzoeken, kan dat immers.

Stuurtje kost 365€ bij Trek (voert Bontrager, eigendom van Trek, in; ze hebben er nog 86 op stock voor Europa). 80€ extra omdat ik er de S-bends extensions bij vraag (is nieuw produkt in Europa; staat hier nog niet op de order list, wel op stock). Stuurpen weet ik niet zo gauw, maar ik reken zo'n 175€; ik wacht met de bestelling totdat ik m'n lengte precies uitgetest heb. Zal nog wel een stukje goedkoper zijn als mijn fietsenmaker een prijsje maakt.

Daarnaast heb ik nog de carbon brake levers van Blackwell Research er moeten bij bestellen ($90 + portkosten) en is mijn fietsenmaker op zoek naar de Campagnolo Crono tijdritcommandeurtjes (is niet zomaar op stock te vinden). En nog een stuurlintje.

Niet zo goedkoop, toegegeven.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 18 aug 2005 12:18

We gaan je in de gaten houden Casran, met zo'n fiets moet je wel goed gaan preseteren.
Het ziet er heel mooi uit en je hebt mooie onderdelen gekozen (imo). Met welke wielen ga je rijden of heb ik daar overheen gelezen? Ik zag dat Michiel nog een ADA heeft liggen.
Zet je even een fotootje als de fiets in elkaar staat?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

vassago
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 apr 2005 19:38

vassago 18 aug 2005 14:06

Zo dan, aardig prijsje nog ja. Nu koop je natuurlijk wel topspul maar toch leuk zo'n indicatie. Weet ik ook hoeveel ik moet gaan sparen ;)
Erg mooie combinatie zo in het geheel.
/

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 18 aug 2005 15:22

Die stuurpen vind ik persoonlijk vrij lelijk (en duur).
Ik zou eerder een Thomson of Syntace nemen oid.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
nils
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 05 jul 2005 14:23

Gebruikersavatar nils 18 aug 2005 18:04

Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 20 Juli 2005


Vindt de Scott Time trial zeer fraai en voor ca. 1000 Euro een van de betere frames op de markt
http://www.hergarden.de/enid/437f0e2c31 ... ,0/7c.html

http://www.hergarden.de/enid/9aa3764315 ... 35/3i.html
No I'm not big headed my head is just big

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 aug 2005 22:10

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 18 Augustus 2005

Het ziet er heel mooi uit en je hebt mooie onderdelen gekozen (imo). Met welke wielen ga je rijden of heb ik daar overheen gelezen? Ik zag dat Michiel nog een ADA heeft liggen.
Zet je even een fotootje als de fiets in elkaar staat?


Voorlopig koop ik nog geen extra wielensets; eerst investeren in de tijdritfiets. Ik heb nog mooie aerodynamische sets (Bontrager X-Lite Carbon en Campagnolo Bora) liggen, en kan wel een vol achterwiel van de ploeg gebruiken. Ik kijk wel uit naar een vol achterwiel en denk vrnmlk aan een dimpled Zipp, of Lightweight. Misschien koop ik dan ook nog een set Hed3 of Xentis Mark 1, maar dat kan wachten...
Foto's volgen zeker nog!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 aug 2005 22:14

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 18 Augustus 2005

Die stuurpen vind ik persoonlijk vrij lelijk (en duur).
Ik zou eerder een Thomson of Syntace nemen oid.


Gelukkig vind IK hem wel heel mooi.  Ik hou wel van die stevig uitziende carbon pennen, zoals de Zipp stuurpen, Deda Forza, Time stuurpen,...
Gaan grammenjagen op zo'n tijdritfiets lijkt me niet meteen een eerste prioriteit. Syntace is niet lelijk, maar ook niet bepaald mooi; Thomson stuurpen vind ik dan wel afgrijselijk. Als je niet van bovenstaande dingetjes houdt, kun je nog beter een Deda Newton of zo kopen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 aug 2005 22:19

Quote: Origineel geplaatst door Nils op 18 Augustus 2005
http://www.hergarden.de/enid/437f0e2c31 ... ,0/7c.html...




Die Kuota Kalibur is idd prachtig. Ik heb een vriend die er eentje heeft. (foto: klik hier)

Heel knap, alleen was dat toch een pak duurder dan de Litespeed Blade die ik op de kop kon tikken.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie