Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Madone 5,9SL of Aero

daddyyoyo
Forum-lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 jul 2005 10:24

daddyyoyo 24 jul 2005 23:38

Geef me als je wil je Email adres eens door want ik denk dat we het een en ander aan mekaar door mailen
Every Second Counts

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 24 jul 2005 23:51

Quoten: Origineel geplaatst door Daddy yo yo op 24 Juli 2005

Geef me als je wil je Email adres eens door want ik denk dat we het een en ander aan mekaar door mailen


pieter_deneve@yahoo.com 
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 25 jul 2005 17:03

Ik had deze fiets al eerder eens gezien en mailde ooit nog met de eigenaar... Dat is nu net het verschil tussen een merk als Colnago en Trek.
Een bevriende fietsenmaker had een klant die een volledig witte fiets wou, dus vroeg hij aan Trek of ze zo eentje konden leveren. Antwoord: onmogelijk. Ze deden daar dus enorm moeilijk over...
De eigenaar van onderstaande Colnago had een kleurenschema van Colnago gezien op pistefietsen van de Italiaanse ploeg in de jaren '80. Hij wou dat op zijn C40 en Colnago heeft dat netjes voor hem gespoten, met dit prachtige resultaat:
http://www.campyonly.com/images/modbike ... c40lg1.jpg
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 26 jul 2005 04:05

Dat is zeker wel mooi ja, beetje Gios-achtig

De rest van de afmontage mag er ook zijn, zal wel dicht tegen de 6,8kg aanliggen (aannemende dat degene ook UCI wedstrijden rijdt)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 26 jul 2005 11:43

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Juli 2005
Dat is zeker wel mooi ja, beetje Gios-achtig

De rest van de afmontage mag er ook zijn, zal wel dicht tegen de 6,8kg aanliggen (aannemende dat degene ook UCI wedstrijden rijdt)



Hij zei me dat het 6,5kg is. Een echte weight weenie, stuur is van Schmolke mocht je dat niet herkend hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

daddyyoyo
Forum-lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 jul 2005 10:24

daddyyoyo 05 aug 2005 20:06

Ik ben er stilletjes aan het denken om de Madone 5,9 SL te nemen.
Deze is direct voorradig zodat ik nog in september naar de Ardennen kan trekken. Deze is tenslotte ook de echte Tour De France fiets en als Lance freak ben ik er wel gek van. De eenigste vraag die ik me stel of dat deze fiets wel sterk genoeg is om af en toe op de Vlaamse kinderkopjes te rijden? De Discovery boys rijden altijd met de Aero in de Benelux landen, waarom ?
Every Second Counts

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 aug 2005 21:48

Quoten: Origineel geplaatst door Daddy yo yo op 05 Augustus 2005

Ik ben er stilletjes aan het denken om de Madone 5,9 SL te nemen.Deze is direct voorradig zodat ik nog in september naar de Ardennen kan trekken. Deze is tenslotte ook de echte Tour De France fiets en als Lance freak ben ik er wel gek van. De eenigste vraag die ik me stel of dat deze fiets wel sterk genoeg is om af en toe op de Vlaamse kinderkopjes te rijden? De Discovery boys rijden altijd met de Aero in de Benelux landen, waarom ?

Ik denk niet dat dit een probleem mag vormen. Discovery rijdt met de aero versie omdat ze in Vlaanderen toch niet speciaal behoefte hebben aan die extra 50 gram gewichtswinst; denk niet dat je hieruit moet concluderen dat de SL een broos frame is dat zal stukgaan bij het Vlaamse werk.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

--tcrcomp--
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 jul 2005 19:48

--tcrcomp-- 13 aug 2005 22:03

Wat kosten ze? Wat is bij hopmans het prijsverschil...??
Fietsen kan op veel manieren, als je maar plezier hebt...

joensje
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 aug 2005 22:07

joensje 06 sep 2005 18:27

knappe colnago...
zo een trek das pas showe
 
 
nhinhi

janee
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 13 feb 2005 17:29

janee 09 sep 2005 18:26

ik weet een trek madone Sl te koop staan, 2004, met record 10. ex wielen dacht ik 3000euro. setje zipps, antaras of hyperon, proton heb ik nog wel liggen voor erbij :)
Gr,
Michael.
 
mmuusse@hotmail.com
 
 
DM-LM-ORM

Gebruikersavatar
lancev7
Forum-lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 26 dec 2005 02:06

Gebruikersavatar lancev7 03 jan 2006 23:13

weet iemand of de nieuwste kleuren ook gespoten kunnen worden daar in belgie...  ik heb een sl andromeda maar ben enorm armstrong gek en zou graag de LANCE 7 kleuren hebbe, maar de Project-one kleuren zijn niet voor her-spuiten beschikbaar. nu lees ik dat het dus in belgie zou kunnen, kan iemand zeggen of dit kan.
zou wel helemaal top zijn

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 jan 2006 00:26

Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 03 Januari 2006

weet iemand of de nieuwste kleuren ook gespoten kunnen worden daar in belgie...  ik heb een sl andromeda maar ben enorm armstrong gek en zou graag de LANCE 7 kleuren hebbe, maar de Project-one kleuren zijn niet voor her-spuiten beschikbaar. nu lees ik dat het dus in belgie zou kunnen, kan iemand zeggen of dit kan.
zou wel helemaal top zijn


Alles kan. Hierboven zie je mijn fiets en die is 100 uniek; wat jij toont kan hier ook. Mail me (pieter_deneve@yahoo.com) voor info en ik stuur je wel door.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie