Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Nieuwe Fiets Gekocht, Goede Keuze???

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 31 jan 2006 11:02

idd een schitterende fiets en laten we aub on topic blijven....
Het feit of iemand in de verschrikkelijke Feryn kleding wil fietsen, doet er absoluut niet toe....Ik bedoel wie kan mij 100 garanderen dat al mijn fietskleding niet door kinderhandjes is gemaakt....over fout gesproken.
Veel fietsplezier dus. Naar mijn mening wil de TS onze visie over zijn fiets en wat advisering over kleding.....laten we daar dus bij laten en die andere discussie verplaatsen naar www.geenstijl.nl. Daar mag iedereen ongenuanceerd zijn of haar gal spuien
greetz
Janus Mannimo
ik fiets ook

fietsfanaat
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 11 jan 2005 00:03

fietsfanaat 31 jan 2006 11:19

Quote: Origineel geplaatst door only 1 merckx op 23 Augustus 2005
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 22 Augustus 2005
@nly one merckx. Zou jij het leuk vinden als je bij Feryn soliciteerd en je krijgt vervolgens een afschrijving waarin staat. U was het beste geschikt voor de functie maar helaas u bent Joods en uit een enquete onder onze klanten blijkt dat ze dat liever niet hebben, dus hebben we iemand anders aangenomen.Lijkt he tje wat?




Luister om te beginnen, ben ik ook geen voorstander van dergelijke praktijken, maar het is niet dat feryn geen allochtonen in dienst heeft, alleen niet in buitendienst, wel in de fabriek zelf, dus houd dat racisme hierin geen steek, anders zou men ook geen allochtonen in de fabriek zelf hebben !!

2 Feryn niet en ook geen andere bedrijven doen een enquete naar hun (potentieele) klanten met de vraag wat ze vinden van allochtone werknemers. Maar de klanten die een bestelbon of verkoopsovereenkomst tekenen, zeggen gewoon " geen allochtonen sturen om uw poorten e.d. te komen plaatsen, ik wil ze niet aan mijn deur hebben, zo gaat het en niet anders.
En zijn allochtonen zelf ook geen racisten, daar word ook nooit iets van gezegd, ik als jood heb nooit enige vorm van racisme gekend, van de blanke burgers, maar wel van moslims,die steevast roepen Hamas, Hamas, alle joden aan het gas, maar dan hoor ik nooit enige afkering van het linkse front, hebben jullie daar al eens bij stilgestaan.

2.


Dit soort sollicitatie op huidskleur is in Nederland en in België VERBODEN!
Dit mág niet, en is PURE DISCRIMINATIE!

Daar is dus ook géén discussie over mogelijk mijns inziens...
be Special, ride a Special

ritselke
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 okt 2005 12:57

ritselke 31 jan 2006 16:05

Berichtgeving is achterhaald hoor, Feryn heeft 't roer omgegooid. Is een commerciële firma hé, als er meer negatieve dan positieve reacties komen dan sturen ze natuurlijk bij. Krijg wel nog steeds zure oprisping als ik fietser zie in Feryn-kleuren, maar dat kan ook komen omdat ik die kledij afschuwelijk vind. 

.marcel.
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 aug 2005 23:01

.marcel. 31 jan 2006 22:40

Quote: Origineel geplaatst door only 1 merckx op 20 Augustus 2005
Quote: Origineel geplaatst door *PFW* op 20 Augustus 2005
Quoten: Origineel geplaatst door only 1 merckx op 20 Augustus 2005In Belgie dragen de skins en gabbers ook Londsdale, maar ook Nike Air Max, Levi's jeans, Pitbull, Adidas enz moet je dan deze merken ook uit de handel nemen ? Precies Noord Vietnam dan, daar loopt ook iedereen met hetzelfde pak rond.

Als je nu al zelf niet meer mag beslissen welk soort of merk kledij je draagt, arm Nederland dan.

Noord Vietnam? Bestaat dat nog

Jammer genoeg wel ja






Noord KOREA
hit the road jack

Plaats reactie