Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

fietsnieuws 2006

Gebruikersavatar
alpdhuez53:15
Forum-lid
Berichten: 2435
Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
Locatie: Deventer
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 19 jun 2006 22:58

Fuck man, heb ik net de hele nieuwe 2006 campa groep dr op zitten

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 19 jun 2006 23:01

Dat is idd FUCK, zeker nu dat Campa alles in een nieuw jasje gaat steken.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 jun 2006 23:02

Quoten: Origineel geplaatst door youri op 19 Juni 2006

Vanaf wanneer kun je ons inlichtingen betreffende de Campa groepen ( heb je een specifieke datum)
Waarom lukt die website niet bij mij


Youri, ik zal op heel korte termijn (een kwestie van dagen) een duidelijk artikel laten plaatsen op Roues Artisanales.com met informatie over wat er bij Campa allemaal verandert en wat niet. Foto's mogen nog niet vrijgegeven worden voor juli. Normaal zal het blad Fiets in juli de foto's van nieuwe Campagnolo-groepen publiceren; ten laatste op 1 juli komen ook foto's op www.rouesartisanales.com.Enkel bike_add1ct heeft het geluk om ze volgende week even op mijn laptop te kunnen bekijken; hij krijgt er echter geen kopietje van.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 20 jun 2006 01:06

Er is ook heel jammerlijk fietsnieuws... M2Racer houdt het voor bekeken: http://www.rouesartisanales.com/article-3057545.html
The Official announcement: In the past few weeks, M2RACER’s supply of high modulus prepreg carbon fiber has been shut off due to the heavy worldwide military and aerospace use. Carbon fiber is used in nearly 50 of the M2RACER product lineup. In addition, the price of titanium and exotic aluminum alloys that we use has nearly tripled in the past 18 months. Due to the unavailability of carbon fiber and excessive material cost increases, M2RACER can no longer be able to provide our valued customers with lightweight, high performance, and well priced cycling components. M2RACER truly appreciates the enthusiastic support we have received from our distributors, dealers, and customers. M2RACER will close its doors permanently at the end of June 2006. Until then, we will continue to service our customers with our very limited inventory. Thank you all for your patronage and the privilege of having worked with you.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 jun 2006 02:29

Zo, da's zeker jammer ja... Vooral hun QR's (die dan weer niet van plastic waren) vond ik mooi spul. Hopelijk zullen niet vele anderen volgen...

ps. wilde je me soms fouilleren op verborgen camera'tjes volgende week?

recordfreak
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 05 mei 2006 23:45

recordfreak 25 jun 2006 13:41

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 Mei 2006


Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 22 Mei 2006

http://www.bicyclemagic.com/products.ph ... 198&z=2350
2007 tt fiets van giant



Zou me verwonderen. Dat lijkt me een ouder model... De huidige fiets waar T-Mobile mee rondrijdt is op een heel andere basis gestoeld, en komt waarschijnlijk op de markt (maar niet zo vlug, naar Giant's gewoonte):


De fiets waar der jan mee rond toert voor de tijdritten is een op maat gemaakt frame van walser en is helemaal geen giant! Alleen de stickers. Net zoals het stuur ook van andreas walser is!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 jun 2006 14:03

Ullrich rijdt echt op een door Giant gemaakt frame en niet op een Walser. Enkel het stuur is nog van Walser. Walser maakt trouwens helemaal geen frames op maat, je past op een Walser of je past er niet op.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 25 jun 2006 14:31

Precies. Jan rijdt dit jaar (net als vorig jaar) niet op een Walser maar op een door Giant ontwikkeld tijdritframe.

Plaats reactie