Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

pinarello en colnago 2006

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 nov 2005 18:59

Quoten: Origineel geplaatst door chalita op 04 November 2005


www.cardsports.nl
 

Probeer daar maar eens prijzen te vinden..... mij lukt het niet. Die zijn allemaal verwijderd en ze verwijzen naar de dealers. Beetje bezopen politiek als je het mij vraagt. Mensen komen er toch wel achter via het net (salden bijv).
Less is bore

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 04 nov 2005 19:57

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 04 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door chalita op 04 November 2005


www.cardsports.nl
 

Probeer daar maar eens prijzen te vinden..... mij lukt het niet. Die zijn allemaal verwijderd en ze verwijzen naar de dealers. Beetje bezopen politiek als je het mij vraagt. Mensen komen er toch wel achter via het net (salden bijv).

Cardsport geeft ook geen prijzen af, op bike motion zeiden ze dat ze enkel adviesprijzen afgaven naar de dealers. En dat je voor prijzen bij de dealer moest zijn.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 nov 2005 23:57

Ja, is hun nieuwe politiek. Afgelopen zomer stond het er allemaal gewoon op hoor. Ik snap die politiek niet. Iemand die het kan verklaren? In een wereld waar de gevoerde prijzen overal te vinden zijn via het net ga je toch als importeur toch niet zoiets knulligs doen? Denken ze nu echt daarmee te kunnen voorkomen dat mensen het niet kunnen vinden? Of denken ze echt dat iedereen stiekum al niet weet dat Pina eigenlijk te duur is.....
Vond cardsports op de bikemotion trouwens vrij klantonvriendelijk. De vraag of de Angliru van 2006 gelijk is aan de Galileo werd als volslagen idioot beschouwd (framebuizen lijken verdomd veel op mijn fiets nl.) en enige toelichting op de verschillen tussen de F4.13 en andere carbonframes (zowel van pina als opera) werden ook niet goed toegelicht.
Less is bore

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 05 nov 2005 00:00

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 04 November 2005

Of denken ze echt dat iedereen stiekum al niet weet dat Pina eigenlijk te duur is.....

Misschien hopen ze zo dat mensen een Pina in het echt gaan bekijken en verliefd worden (ipv dat ze op de website door de prijzen afgeschikt, al niet eens meer gaan kijken).

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 05 nov 2005 20:37

Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 04 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 04 November 2005

Of denken ze echt dat iedereen stiekum al niet weet dat Pina eigenlijk te duur is.....

Misschien hopen ze zo dat mensen een Pina in het echt gaan bekijken en verliefd worden (ipv dat ze op de website door de prijzen afgeschikt, al niet eens meer gaan kijken).

Was vanmiddag bij mijn FM en die rekende 3150 euro voor de nieuwe Paris carbon.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 05 nov 2005 20:50

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 04 November 2005


Ja, is hun nieuwe politiek. Afgelopen zomer stond het er allemaal gewoon op hoor. Ik snap die politiek niet. Iemand die het kan verklaren? In een wereld waar de gevoerde prijzen overal te vinden zijn via het net ga je toch als importeur toch niet zoiets knulligs doen? Denken ze nu echt daarmee te kunnen voorkomen dat mensen het niet kunnen vinden? Of denken ze echt dat iedereen stiekum al niet weet dat Pina eigenlijk te duur is.....
Vond cardsports op de bikemotion trouwens vrij klantonvriendelijk. De vraag of de Angliru van 2006 gelijk is aan de Galileo werd als volslagen idioot beschouwd (framebuizen lijken verdomd veel op mijn fiets nl.) en enige toelichting op de verschillen tussen de F4.13 en andere carbonframes (zowel van pina als opera) werden ook niet goed toegelicht.

Ik heb ook met de mensen van Cardsport staan praten, en die waren heel eerlijk en open vond ik. Zo vertelde ze dat de gevormde nda achtertrein totaal geen toegevoegde waarde had maar enkel een kwestie van design was. De nda voorvork zorgde voor iets meer stabeliteit bij remmen op hoge snelheden b.v. in afdalingen. Ook ik heb gevraagd naar het carbon verschil van de Paris en de F4.13, dat was de kwaliteit in carbon, het aantal vezels de Paris is 46 HM en de F4.13 is 30 HM wat ook voor een zwaarder frame zorgt om een behoorlijke stijfheid te verkrijgen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 nov 2005 23:55

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 05 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 04 November 2005


Ja, is hun nieuwe politiek. Afgelopen zomer stond het er allemaal gewoon op hoor. Ik snap die politiek niet. Iemand die het kan verklaren? In een wereld waar de gevoerde prijzen overal te vinden zijn via het net ga je toch als importeur toch niet zoiets knulligs doen? Denken ze nu echt daarmee te kunnen voorkomen dat mensen het niet kunnen vinden? Of denken ze echt dat iedereen stiekum al niet weet dat Pina eigenlijk te duur is.....
Vond cardsports op de bikemotion trouwens vrij klantonvriendelijk. De vraag of de Angliru van 2006 gelijk is aan de Galileo werd als volslagen idioot beschouwd (framebuizen lijken verdomd veel op mijn fiets nl.) en enige toelichting op de verschillen tussen de F4.13 en andere carbonframes (zowel van pina als opera) werden ook niet goed toegelicht.

Ik heb ook met de mensen van Cardsport staan praten, en die waren heel eerlijk en open vond ik.

Duidelijk een verschil van medewerker dus. Die meneer die mij te woord stond bakte er echt niks van :(
Less is bore

ubiker
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 okt 2005 21:09

ubiker 08 nov 2005 11:46

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 05 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 04 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 04 November 2005

Of denken ze echt dat iedereen stiekum al niet weet dat Pina eigenlijk te duur is.....

Misschien hopen ze zo dat mensen een Pina in het echt gaan bekijken en verliefd worden (ipv dat ze op de website door de prijzen afgeschikt, al niet eens meer gaan kijken).

Was vanmiddag bij mijn FM en die rekende 3150 euro voor de nieuwe Paris carbon.

Zo dan zou ik hem daar niet halen. Mijn FM rekent ongeveer 2250 euro!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 08 nov 2005 20:39

Zo dan zou ik hem daar niet halen. Mijn FM rekent ongeveer 2250 euro!
Zou hem gelijk aanschaffen als ik jou was, 2250 eurootjes voor een paris carbon is een koopje!!!!
Zelfs Math Salden geeft als orientatieprijs nog:







PARIS Carbon
€ 2.999
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 08 nov 2005 21:39

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 08 November 2005


Zo dan zou ik hem daar niet halen. Mijn FM rekent ongeveer 2250 euro!
Zou hem gelijk aanschaffen als ik jou was, 2250 eurootjes voor een paris carbon is een koopje!!!!
Zelfs Math Salden geeft als orientatieprijs nog:







PARIS Carbon
€ 2.999

kan ook zijn dat het de alu is of de f4:13, anders is het idd heel goedkoop
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

ubiker
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 okt 2005 21:09

ubiker 08 nov 2005 21:48

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 08 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 08 November 2005


Zo dan zou ik hem daar niet halen. Mijn FM rekent ongeveer 2250 euro!
Zou hem gelijk aanschaffen als ik jou was, 2250 eurootjes voor een paris carbon is een koopje!!!!
Zelfs Math Salden geeft als orientatieprijs nog:







PARIS Carbon
€ 2.999

kan ook zijn dat het de alu is of de f4:13, anders is het idd heel goedkoop


Nee ik weet het heel zeker, paris carbon.
En ja ik wacht nog tot volgend voorjaar met bestellen. Ik ben er nog niet uit of het Paris carbon of F4:13 wordt..

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 08 nov 2005 22:00

En ja ik wacht nog tot volgend voorjaar met bestellen. Ik ben er nog niet uit of het Paris carbon of F4:13 wordt..
 Nou, als je voor die prijs bij je eigen FM een Paris carbon kan aanschaffen lijkt me dat niet zo moeilijk!!!!!! Zal hem morgen maar vast bestellen als ik jou was , want de levertijd zou wel eens wat langer kunnen worden, volgens mijn FM is er aardig wat belangstelling voor dit frame!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie