Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

colnago ferrari cf4

cirano
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 feb 2005 08:29

cirano 31 okt 2005 20:55

Volgens mij moet ik Taiwanees spreken!!! Sommige verstaan mij blijkbaar niet.
Ik heb nergens gezegd dat dit product beter is dan deze.Ik heb nergens gezegd dat dit product van daar komt of deze van hier.Daarentegen blijven sommige volharden in de boosheid, al spreken ze soms, zichzelf tegen.
Ik herhaal voor de laatste maal dat ik alleen het feit hekel dat er bewering op dit forum geuit worden die niet nagetrokken zijn en dus misschien niet correct zijn, maar toch voor waar zouden moeten aangenomen worden.
Wat mij betreft over en out.
 

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 31 okt 2005 21:45

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 31 Oktober 2005


@Cirano misschien is de levensloop regeling wel wat voor je, kan je er ff lekker tussen uit, ben je al je frustaties kwijt enzow.
En ach ik maak me er echt niet druk over dat je mij niet geloofd. Moet je lekker zelf weten, ik vind het hooguit hypocriet dat je je ogen dicht doet voor alles wat bewijst dat er ook "italiaanse" frames in Taiwan worden gemaakt. En dan beweerd dat het allemaal onzin is.
Sjonge, Sjonge Amclassic-fan, jij bent wel een echte Itialaans fietsjes hater !!!! Ik heb je hier op dit forum nog nooit iets positiefs over deze fietsen zien zeggen. Colnago laat inderdaad zijn onderste segment in Taiwan maken, hoe dit bij Derosa zit weet ik niet !!! Colnago maakt hier ook helemaal geen geheim van. Het duurdere segment wordt echter nog steeds in Italie geproduceerd !!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 31 okt 2005 22:03

Ik zeg niet dat een DeRosa King slecht is, echt niet, ik heb er nog nooit een verkeerd woord over gehoord, ziet er strak uit. Maar voor dat geld is er wel wat beters te koop.
 Weer zo'n loze kreet van "onze" Amclassic-fan, kom dan met feiten wat is er dan "beter" voor dat geld te koop en wat is dan beter ?, als je eerst zegt ik heb er nooit een verkeerd woord over gehoord heb.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 okt 2005 22:28

Voor dat geld heb ik een Spin frame met custum geometrie. Of ik koop een Scott CR1 bijv en hou 1500 extra over voor de wielen, dat wordt een setje Obenmayers. Of ik koop een volledig custom carbon frame van Lance Johnson. Nog meer voorbeelden nodig?
Niet slecht betekent niet dat er niet beter is!
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tomcat
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 okt 2005 00:59

tomcat 31 okt 2005 22:30

een enkeling weet uit ervaring en door zijn connecties waarover hij spreekt,anderen praten gewoon na en vooral van 'horen zeggen'

maar colnagofreak,jij hebt toch plezier op jouw italiaan-net als ik-dus laten we ons niet van de wijs brengen als anderen er anders over denken.
groet tomcat.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 okt 2005 22:35

En dan nog over Colnago, Ernesto liep vorig jaar nog keihard te roepen dat een Colnago altijd uit Italie zou komen en het ondenkbaar zou zijn dat ze uit Taiwan zouden komen. Toen zeiden ze dat ze de "goedkope" frames voortaan wel in Taiwan lieten maken, maar al vrij gauw bleek al dat het enige frames die niet onder "goedkoop" vielen de C50, en bijv de presidente waren. De 1 viel al onder de goedkope frames.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

tomcat
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 okt 2005 00:59

tomcat 31 okt 2005 23:02

@ big rosa :En dat geldt vind ik ook voor de fietsen die er vandaan komen en dan hoeven ze niet beter strakker stijver of wat dan ook te zijn maar het is gewoon een stuk Emotie waar soms absoluut en stevig prijskaartje aanhangt SO WHAT!!

helemaal mee eens en hoop dat anderen dit kunnen accepteren en vooral respecteren.
fijne avond tomcat.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 01 nov 2005 08:08

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 31 Oktober 2005


Voor dat geld heb ik een Spin frame met custum geometrie. Of ik koop een Scott CR1 bijv en hou 1500 extra over voor de wielen, dat wordt een setje Obenmayers. Of ik koop een volledig custom carbon frame van Lance Johnson. Nog meer voorbeelden nodig?
Niet slecht betekent niet dat er niet beter is!

Oke, je zegt nu gewoon voor dat geld heb ik een Spin frame of een Scott CR1, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat deze fietsen beter OF slechter zijn dan een Derosa King ! Waarom roep je dan eerst voor dat geld koop ik veel betere fietsen, kom dan met feiten !!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 01 nov 2005 08:13

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 31 Oktober 2005


En dan nog over Colnago, Ernesto liep vorig jaar nog keihard te roepen dat een Colnago altijd uit Italie zou komen en het ondenkbaar zou zijn dat ze uit Taiwan zouden komen. Toen zeiden ze dat ze de "goedkope" frames voortaan wel in Taiwan lieten maken, maar al vrij gauw bleek al dat het enige frames die niet onder "goedkoop" vielen de C50, en bijv de presidente waren. De 1 viel al onder de goedkope frames.

Wie zijn "ze", kom nou gewoon eens met feiten!!! Alleen maar afgaan op geruchten en praatjes!!!! Je kan beter gewoon naar een forum van de Story of de Prive gaan, daar kan je geruchten gewoon verspreiden en wordt het ook nog gewaardeerd  
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 nov 2005 10:13

Diegene die de hele tijd roepen dat het om emotie gaat en niet enkel om harde testdata begint nu te roepen om feiten.
http://www.spin-system.de/frameset.htm En de andere pagina's, die STW en stifness waardes haalt een King echt niet. Ik had alleen de prijs fout 3700 was voor de standaard versie.


 

 
Oh ja en als je niet van de groene letter houdt kan je ook gewoon andere kleur krijgen. Zie bijv Anton's Spin (staat op ww forum, en op Eurobike met Ventoux's). (De voorvork spuiten enzo had ie alleen ergens anders laten doen als ik het me goed herrinner.)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie