Scott
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5579
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Deftig fietske!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
@Stoffa - gewicht voor paintjob ca 950/960 gram en na de paintjob ca 990/1000 gram. Ik denk ook door het prepwerk ( best wat carbon gebruikt ) dat het gewicht is toegenomen. Ik heb de fiets nog niet gewogen na de montage - ik zal het morgen eens doen - en ik schat een 6,95 kg.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12661
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Gaaf hoor ben blij dat je zwarte banden hebt gebruik!
1 ding:
Het zilveren stuurlint er zsm vanaf, als je iets anders wilt kan je nog beter blauw nemen. Maar ik zou zwart doen
1 ding:
Het zilveren stuurlint er zsm vanaf, als je iets anders wilt kan je nog beter blauw nemen. Maar ik zou zwart doen
+1 grote fan van de fiets maar het stuurlint moet zwart.wasbeer2006 schreef: ↑24 sep 2020 12:31 Gaaf hoor ben blij dat je zwarte banden hebt gebruik!
1 ding:
Het zilveren stuurlint er zsm vanaf, als je iets anders wilt kan je nog beter blauw nemen. Maar ik zou zwart doen
Een beetje kenner ziet Continental Competition Pro Ltd Tubes ... geen bandjes .
Stuurlint blijft voorlopig zo, geeft juist wat kleur aan het zwarte front. ( en ik heb een voorbeeld foto met blauw , maar dat is het ook nèt niet )
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12661
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
@Rob71 - het is niet de fiets van Chaves - hij rijdt een S of XS qua matvoering. Bij de uitvoering die in een klein aantal door Scott verkocht is heeft de bovenbuis enkel mat zwarte lak. En ja , het is allemaal lak - geen geplakte decals maar dat had ik reeds gemeld. Stuurlint blijft voorlopig zo - zwart vind ik wel mooi , doch somber - blauw heb ik hier een voorbeeld van. Is het ook nèt niet.
Laatst gewijzigd door rene op 13 jan 2021 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless