Trek
-
- Forum-lid
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 15 mar 2018 06:22
?Lcsmet schreef: ↑24 apr 2019 20:17Deze wielset, of de 50 mm variant hoeven echt geen 1200 euro te kosten.Champignon33 schreef: ↑24 apr 2019 13:02
Ben ook bang dat de verschillen de 1200 euro niet kunnen revhtvaardigen,..........
Lees maar eens enkele pagina's terug in dit topic.
Kan het zo snel niet vinden.
Blijkbaar kan je bij Wim Vos Fietsen 25% korting krijgen. Lc Smet heeft het nog maar 25000 keer gepost.Champignon33 schreef: ↑28 apr 2019 16:14?Lcsmet schreef: ↑24 apr 2019 20:17Deze wielset, of de 50 mm variant hoeven echt geen 1200 euro te kosten.Champignon33 schreef: ↑24 apr 2019 13:02
Ben ook bang dat de verschillen de 1200 euro niet kunnen revhtvaardigen,..........
Lees maar eens enkele pagina's terug in dit topic.
Kan het zo snel niet vinden.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 15959
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Dan heb je blijkbaar niet goed gezocht.Champignon33 schreef: ↑28 apr 2019 16:14?Lcsmet schreef: ↑24 apr 2019 20:17Deze wielset, of de 50 mm variant hoeven echt geen 1200 euro te kosten.Champignon33 schreef: ↑24 apr 2019 13:02
Ben ook bang dat de verschillen de 1200 euro niet kunnen revhtvaardigen,..........
Lees maar eens enkele pagina's terug in dit topic.
Kan het zo snel niet vinden.
Pagina 254 van dit topic.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 15 mar 2018 06:22
Hmmm kan nog steeds niet de keuze maken tussen de Bontrager aeolus pro 3 of pro 5 wielset voor mijn trek emonda sl6 disc die nu de standaard bontrager paradigm wielset heeft.
Afgelopen tijd irritant getik/getril als ik over wat slechter wegdek reed. (met mijn emonda slr)
Dacht eerst aan di2 junction/wireless unit (zitten beide bij bottombracket), die beide voorzien van nieuwe laag foam maar geluid bleef.
Vanmorgen nog maar ff wat beter gekeken en bleek de di2 batterij te zijn.
Om de batterij heb je dit zitten :
En die steek je dan in frame (waaroverheen de zadelpen gaat)
Alleen merkte ik dat het niet mee helemaal vast zat, kon het minimaal bewegen, bij slecht wegdek gaat het dus beetje op en neer.
Ook maar laagje foam om batterij gedaan en daarover weer dat plasticje van trek.
Nu zit hij weer goed vast
Mocht iemand hier ook een last van hebben, weet je dus waar je als eerste naar moet kijken
Dacht eerst aan di2 junction/wireless unit (zitten beide bij bottombracket), die beide voorzien van nieuwe laag foam maar geluid bleef.
Vanmorgen nog maar ff wat beter gekeken en bleek de di2 batterij te zijn.
Om de batterij heb je dit zitten :
En die steek je dan in frame (waaroverheen de zadelpen gaat)
Alleen merkte ik dat het niet mee helemaal vast zat, kon het minimaal bewegen, bij slecht wegdek gaat het dus beetje op en neer.
Ook maar laagje foam om batterij gedaan en daarover weer dat plasticje van trek.
Nu zit hij weer goed vast
Mocht iemand hier ook een last van hebben, weet je dus waar je als eerste naar moet kijken
Ik heb mijn oog laten vallen op de Emonda ALR 5, die lijkt qua prijs/kwaliteit goed aan mijn eisen te voldoen. Echter lees ik wat verschillende verhalen over de H2 geometry. De een zegt; nog steeds best sportief, de ander noemt het eerder een endurance fiets.
(Ik heb nu een cube attain en wil een sportievere (lees: snellere) houding. De H1 fietsen lijken me buiten mijn budget (+- 1500).
Zijn er hier kenners die wat meer duiding kunnen geven?
(Ik heb nu een cube attain en wil een sportievere (lees: snellere) houding. De H1 fietsen lijken me buiten mijn budget (+- 1500).
Zijn er hier kenners die wat meer duiding kunnen geven?
jbams, dat ligt natuurlijk een beetje aan je lichaams verhoudingen,
ik kan een emonda rijden/afstellen als mijn huidiger italiaanse racer.
een spacertje erbij of eraf, andere stuurpen en je komt vast een heel eind,
speel hier maar eens mee,
https://app.velogicfit.com/frame-comparison
mijn bescheiden mening is dat: het lichaam bij de fiets past, of dit nu een naam draagt van aero/klassiek/endurance dat maakt eigenlijk niet zoveel, het is een stack en reach wat bij je lichaampast.
eigenshappen als: balhoofd en zadelpen hoeken; wielbasis; chainstay lengte en rake, deze parameters bepalen hoe een fiets gedraagt denk dan aan bochten/afdalen etc.
ik kan het mis hebben natuurlijk.
ik kan een emonda rijden/afstellen als mijn huidiger italiaanse racer.
een spacertje erbij of eraf, andere stuurpen en je komt vast een heel eind,
speel hier maar eens mee,
https://app.velogicfit.com/frame-comparison
mijn bescheiden mening is dat: het lichaam bij de fiets past, of dit nu een naam draagt van aero/klassiek/endurance dat maakt eigenlijk niet zoveel, het is een stack en reach wat bij je lichaampast.
eigenshappen als: balhoofd en zadelpen hoeken; wielbasis; chainstay lengte en rake, deze parameters bepalen hoe een fiets gedraagt denk dan aan bochten/afdalen etc.
ik kan het mis hebben natuurlijk.