
Gaerne geeft topschoen G.STL een frisse update
Het Italiaanse Gaerne heeft al veel moois in...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Het is de droom van elke fabrikant natuurlijk. Veel marge in (relatief) kleinere oplages. Als je op die manier je geld verdienen kunt en gelijktijdig groei kunt realiseren, is vele malen interessanter dan mega hoge volumes draaien met kleine marges (bijv. Giant). Dat brengt veel meer problemen met zich mee (productie capaciteit, service, garantie, logistiek, personeel, kapitaal etc).thestudent schreef: ↑08 jul 2020 09:54Trek heeft blijkbaar genoeg afzetmarkt onder de huidige hoge prijzen. Dus schijnbaar zijn er genoeg gekken die er eentje kopen. Dus ja ik vind de prijzen ook erg hoog en kan er me daardoor ook geen veroorloven behalve een 105 model. Dus dan moeten we maar bij Giant of Ridley ( ik roep maar wat) gaan shoppen.
Wel precies die vadsige spacertoren voor een donker vlak in de foto geplaatst. Dat is heel tactvol gedaan want dat is optisch gezien minstens een even grote afknapper als de lettergrootte. Eigenlijk kun je niet meer spreken van een spacertoren bij de meeste fietsen met weggewerkte kabels. Het is meer een soort van spacergalerijflat geworden.daniel1975 schreef: ↑08 jul 2020 09:33Hoe kom je daar nu bij?scottpch schreef: ↑04 jul 2020 12:54Zonder schijfremmen, Daniel...daniel1975 schreef: ↑04 jul 2020 09:04Das de kwaliteit: lekker stevig gebouwd
€3600 voor een fiets met het gewicht van een €1200 alu instapper.... voor €3300 koop je een Canyon van 7.5kg met di2.
prijsstelling gaat (bij vrijwel alle fabrikanten) echt nergens meer over.
Met gaat ie ook gewoon over de 8kg heen.
https://www.canyon.com/nl-nl/road-bikes ... be=BU%2FWH
En qua mooiste framekleur:
Je zou alleen in het Project One ook de puntgrootte van de letters moeten kunnen aanpassen.
spacergalerijflat
Dat zou ik ook verwachten.
Rubik schreef: ↑08 jul 2020 16:54Zojuist een garantie-aanvraag gedaan voor het achterwiel (Bontrager Paradigm Disc) van mijn Trek Emonda SL6. Is gelukkig nog nét in garantie bij Mantel.
Na een gravelpaadje was de velg wat stoffig en zag ik tot m'n schrik bij 5 spaken scheurvorming in de velg. Bij 4 spaken zijn het haarscheuren, bij 1 spaak vind ik het wat zorgelijker...
Velg is nooit overbelast (rijder gewicht 81 kg), geen kasseien of andere extreme belasting. Spaakspanning is prima, spaken spannen is nooit nodig geweest.
Ik verwacht dat de claim zal worden ingewilligd. Kan niet direct iets vinden of dit probleem vaker voorkomt bij deze wielen
Edit: nu ik wat verder Google vind ik een flinke hoeveelheid soortgelijke issues. Wel vooral van wat langere tijd geleden. Maar lijkt dus zeker geen onbekend probleem te zijn...
Dit Dus Daniel!thestudent schreef: ↑08 jul 2020 09:40Geen enkele maat is leverbaarHoe kom je daar nu bij?
https://www.canyon.com/nl-nl/road-bikes ... be=BU%2FWHen het zal me verbazen als dit uit de doos 7.5kg is met P1800 wielen en een Fizik R5 zadel, dik gel stuurlint etc. En dan moet je nog pedalen en bidonhouders. Maar 9.3kg zal hij niet zijn.
De trek kleurtjes vind ik ook mooier.