Nieuw van Hollandse bodem: Instinctiv bikes
Wanneer je veeleisend bent en in het enorme...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
-25%, Is ook absurd, mijn vraag is dan ook ingegeven door
Pitti Carabinieri schreef: ↑11 okt 2020 22:10Ik begreep van Wim de Vos dat hij Bianchi ook met -25% aanbiedt. De nieuwe Aria of XR3 met ultegra di2 passen dan binnen mijn nieuwe fietsbudget van E4500. Nu zit de di2 unit alleen onder de stuurpen ipv netjes weggewerkt bijv in het stuur. Is dit makkelijk aan te passen? Zou zelf wel graag een stuurupgrade willen naar de geintegreerde cockpit die op de xr4 zit.
Is ondertussen een redelijk gangbare praktijk.
Stel je hebt een kleine dealer die bij de groothandel/invoerder zijn materiaal aankoopt.daniel1975 schreef: ↑12 okt 2020 19:06Die deur zal vast wel een keer dicht worden gegooid. ............
Wees er wel van bewust dat het XR3 frame niet gebouwd is op een geintegreerde cockpit. Hierdoor krijg je een "kin" tussen het frame en de spacers/stuur. Dit heb ik zelf bij mij Aria opgelost/verminderd door een topcover van de XR4 te gebruiken, maar helemaal aansluiten doet het nooit.Pitti Carabinieri schreef: ↑11 okt 2020 22:10Ik begreep van Wim de Vos dat hij Bianchi ook met -25% aanbiedt. De nieuwe Aria of XR3 met ultegra di2 passen dan binnen mijn nieuwe fietsbudget van E4500. Nu zit de di2 unit alleen onder de stuurpen ipv netjes weggewerkt bijv in het stuur. Is dit makkelijk aan te passen? Zou zelf wel graag een stuurupgrade willen naar de geintegreerde cockpit die op de xr4 zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers