Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Colnago Wins World Bicycle Constructors C

kwlbiker
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 sep 2005 19:56

kwlbiker 12 nov 2005 19:19

Colnago Wins World Bicycle Constructors Challenge


For the second consecutive year, Ernesto Colnago has won the prestigious GP Somec-World Bicycle Constructors Challenge. Calculated by a season long count of all the races on the UCI ProTour, Colnago beat the top bicycle makers in the 2005 rankings compiled by the organizers of the Grand Gala Ciclistica, Europe's cycling Oscars. 2005 GP Somec-World Bicycle Constructors Challenge 1. Colnago: 5045 points 2. Time: 4845 points 3. Cervelo: 4315 points 4. Pinarello: 3880 points 5. Trek: 3530 points
sterven op tlint

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 12 nov 2005 19:31

Zegt dit eigenlijk wel iets, kwlbiker? Een soort constructeurskampioenschap van het wielrennen (waar de fiets toch iets minder uitmaakt dan de wagen in de F1)? Heeft toch veeleer met sponsoring te maken... en het beperkt zich hier tot de Pro Tour.
Het Franse wielertijdschrift Le Cycle brengt deze maand een interview met Ernesto Colnago. Ik las daar dat ze tegenwoordig jaarlijks meer dan 11.000 fietsen verkopen! Behoorlijk indrukwekkend, want ik zou me daar eigenlijk niet direct een beeld van kunnen vormen bij de grote fietsenmerken...
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kwlbiker
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 sep 2005 19:56

kwlbiker 12 nov 2005 19:37

hey casran , het zegt idd niet zoveel wou het toch maar eventjes posten voor de colnago fans he! P.S. Je verkoopt je bora's toch niet? die bontrager xxx lite zijn ook prachtig maar zo ontzettend duur he, weet jij niet waar ze er wegdoen voor een prijsje? En die bidonhouders van tune is dat degelijk? 9,5 gram lijkt me een mooie koop.  groeten
sterven op tlint

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 12 nov 2005 19:41

Kan je Le Cycle in Belgie overal kopen? Daar ben ik aardig jaloers op!

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 12 nov 2005 19:48

Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 12 November 2005

Kan je Le Cycle in Belgie overal kopen? Daar ben ik aardig jaloers op!Gr, Diogenes


Nee, slechts hier en daar heeft een (uitgebreide) krantenshop dit maandblad. Ik ken in Gent 2 krantenwinkeltjes die het hebben liggen (Korte Dagsteeg en Nederkouter).
 
Quoten: Origineel geplaatst door kwlbiker op 12 November 2005

hey casran , het zegt idd niet zoveel wou het toch maar eventjes posten voor de colnago fans he! P.S. Je verkoopt je bora's toch niet? die bontrager xxx lite zijn ook prachtig maar zo ontzettend duur he, weet jij niet waar ze er wegdoen voor een prijsje? En die bidonhouders van tune is dat degelijk? 9,5 gram lijkt me een mooie koop.  groeten


Kijk eens op marktplaats.nl; dacht dat er daar te koop staan. Ik doe m'n Bontrager X Lite Carbon Aero wielen wel van de hand.
Tune bidonhouders heb ik vanmorgen bij TS-Biker eens nader bekeken en wat bidonnetjes erin gestoken en zo. Steviger dan gedacht. Is degelijk ja.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie