Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Merckx

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 nov 2005 13:43

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 November 2005


En zoals jullie misschien al opgemerkt hadden, ik nam bij TS-Biker gisteren ook gelijk een setje carbon bidonhoudertjes mee. 
 


Ik denk zo dat ie die bidonhouders ook bij TS-bikes heeft gekocht
www.ts-bikes.be
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5579
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 19 nov 2005 19:16

 Mooie fiets, ziet er strak uit, gefeliciteerd ermee!!!!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 20 nov 2005 03:45

MOOIE FIETS ZEKER VOOR EEN TRAININGFIETS MAAR WAT IS DAN JE KOERSFIETS

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 20 nov 2005 13:26

Zeer mooie fiets CASRAN. Veel suc6 en veilige kilometers!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 nov 2005 16:11

Mooi fietsje hoor CASRAN, weinig aan op te merken.

Ohja, één ding: jammer dat het Campa logo op de zadelpen net in de zitbuis verdwijnt

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 20 nov 2005 17:11

vriend van mij is in het bezit van een cannondale si srm crankstel. past dit ook in een moser-frame? (sommige beweerden van niet). maar je kunt toch gewoon een record trapas gebruiken ofniet?
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 20 nov 2005 17:48

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 20 November 2005

vriend van mij is in het bezit van een cannondale si srm crankstel. past dit ook in een moser-frame? (sommige beweerden van niet). maar je kunt toch gewoon een record trapas gebruiken ofniet?


Nee! Cannondale heeft een eigen bracket-standaard, en dat is dan ook de reden waarom SRM voor Cannondale een eigen SRM-systeem ontwikkelde. De ultralichte Cannondale-SRM is voor Cannondale only.Je kan de verschillende types zien op de site van SRM (www.srm.de), en onder "crankstel en aandrijving" opende ik de topic "SRM goes carbon" waarbij ik een foto plaatste van het prototype FSA-SRM. Ze zijn met die laatste volop bezig; vorige week kwam mijn PowerControl terug binnen bij een vriend van me, samen met enkele SRM-cranks en die zaken in FSA-doosjes.
Op Cyclingnews.com staat momenteel de fiets van Amber Neben besproken, met de Dura-Ace SRM:


Ik heb vandaag voor het eerste met deze Merckx Team SC gereden. Hij reed ongelooflijk lekker, was comfortabel op kasseien (te beoordelen aan een oude kasseistrook van 500m in Knokke), maar zonder SRM-werking: heb nog geen tijd gehad om de kabels te installeren, wrslk vanavond.kZag wel dat de nieuwe gecodeerde PowerControl V perfect m'n hartslag aangaf en iets sneller reageerde dan m'n 2 Polars (CS200 en S720 die ik bij had). Leuk was ook de nauwkeurig temperatuursmeting erop: begonnen bij 5°C, ietsje later 4°C, frisjes dus.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jongebikkel
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 apr 2005 00:16

jongebikkel 20 nov 2005 18:30

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 November 2005

Mooi fietsje hoor CASRAN, weinig aan op te merken.Ohja, één ding: jammer dat het Campa logo op de zadelpen net in de zitbuis verdwijnt


Idd mooi spul CASRAN. Hoop dat je uit het SRM system veel trainingsvooruitgang boekt tbv komend seizoen.
Ikzelf heb dat ook van het Campa logo op de carbon zadelpen, net niet helemaal te zien.
De Deda Newton Shallow, ben ik ook tevreden mee. Lekkere kortere bocht en makkelijker bij de remgrepen. Er rijden er niet voor niets zoveel mee in het peleton.

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 20 nov 2005 18:52

Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 20 November 2005

MOOIE FIETS ZEKER VOOR EEN TRAININGFIETS MAAR WAT IS DAN JE KOERSFIETS

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 20 nov 2005 18:56

is lekker lullig voor hem dan. zijn vader heeft een six13 gekocht met da systeem en dat systeem wilde hij aan zijn zoon geven. maar dat gaat dus niet door...
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 20 nov 2005 19:12

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 20 November 2005

is lekker lullig voor hem dan. zijn vader heeft een six13 gekocht met da systeem en dat systeem wilde hij aan zijn zoon geven. maar dat gaat dus niet door...


Oei... jammer. Hoop dat ik het verkeerd heb, want sinds kort heeft Cannondale ook frames waar de standaard trapstellen in passen (toegeven, dom eigenlijk, want de eigen Cannondale SI crank is een van de beste op de markt). Als hij een probleem heeft met z'n Cannondale SRM, geef een seintje en ik kijk even of ik hem aan de man kan brengen en hem een Dura-Ace SRM of SRM Professional in de plaats kan bezorgen.
@ BigM: ik antwoord gauw op je post (en mail)... ik neem zo dadelijk wel enkele foto's.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 20 nov 2005 20:07

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 20 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 20 November 2005

is lekker lullig voor hem dan. zijn vader heeft een six13 gekocht met da systeem en dat systeem wilde hij aan zijn zoon geven. maar dat gaat dus niet door...


Oei... jammer. Hoop dat ik het verkeerd heb, want sinds kort heeft Cannondale ook frames waar de standaard trapstellen in passen (toegeven, dom eigenlijk, want de eigen Cannondale SI crank is een van de beste op de markt). Als hij een probleem heeft met z'n Cannondale SRM, geef een seintje en ik kijk even of ik hem aan de man kan brengen en hem een Dura-Ace SRM of SRM Professional in de plaats kan bezorgen.
@ BigM: ik antwoord gauw op je post (en mail)... ik neem zo dadelijk wel enkele foto's.
 

ja dat zal mooi zijn. maar eerst maar eens even kijken. anders laat ik iets weten
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie