Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Vituele droomfietsen!

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 29 dec 2005 21:12

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 29 December 2005


He Trekkie!! ik heb nog een kilootje of 10 "spiermassa" weg te geven , intresse!

he Rossie!! alleen als het puur en alleen spierkracht is wil ik graag 3 kilo bestellen
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

nano
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2005 23:15

nano 29 dec 2005 22:32

Quote: Origineel geplaatst door rene1 op 29 December 2005
@ Nano, Fiets is niet virtueel, maar je hebt het frame nog niet.....da's nog behoorlijk virtueel hoor, maar mooi vooruitzicht hoor.


Ok, streng genomen nog virtueel, maar het duurt niet meer zo lang, dat hoop ik teminste.

wauzzz
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 jan 2005 19:28
Locatie: Geesteren (OV)

wauzzz 29 dec 2005 23:37

@ Nano
Misschien een brutale vraag maar ben zelf ook naar zo'n fiets. Kunt U mij zeggen wat dat frame ongeveer kost incl. voorvork (eventueel ook van de andere frames van BMC). Ik heb het hele internet afgezocht maar kan geen prijzen vinden. Hoop dat je me verder kunt helpen.
"Presteren in de winter is afzien in de zomer..."

nano
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2005 23:15

nano 29 dec 2005 23:46

Quote: Origineel geplaatst door Wauzzz op 29 December 2005
@ NanoMisschien een brutale vraag maar ben zelf ook naar zo'n fiets. Kunt U mij zeggen wat dat frame ongeveer kost incl. voorvork (eventueel ook van de andere frames van BMC). Ik heb het hele internet afgezocht maar kan geen prijzen vinden. Hoop dat je me verder kunt helpen.


Ik woon in Zwitserland, maar het SLC01 frame met de vork en de zadelpen is hier ongeveer, omgerekend naar de Prijslijst, 3200 Euro. Ik betaal maar 2700 Euro, want geen dealer houdt sich an die officiële Prijs.

wauzzz
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 jan 2005 19:28
Locatie: Geesteren (OV)

wauzzz 30 dec 2005 09:49

Quoten: Origineel geplaatst door Nano op 29 December 2005

Ik woon in Zwitserland, maar het SLC01 frame met de vork en de zadelpen is hier ongeveer, omgerekend naar de Prijslijst, 3200 Euro. Ik betaal maar 2700 Euro, want geen dealer houdt sich an die officiële Prijs.

Oké bedankt voor je snelle reactie...veel rij plezier als je hem hebt!
"Presteren in de winter is afzien in de zomer..."

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 30 dec 2005 13:17

Achterder           Carbon Crew 125g (met goude boutjes)  601 euro          125gr
Balhoofd                      chris king  (goud)                           140 euro           98gr Bidonhouders      B-T-P univeral carboncage                     2x 50 euro        26gr
Binnenbanden   -                                                                     -
Binnenkabels               Powercordz                                    2x euro     7 .6gr       
Bottembracket             frm CU2-BB ISIS Al                     240 euro          132gr
Buitenbanden               Tufo elite jet                                   92 euro            110gr
Cassette                      tiso K7 ULTRA                             170 euro          145gr
Crankstel                     stork Power-arms pro road            435 euro          315gr
Expander                     bij headset                                      -
Frame                          parlee Z1 Z1X                             3676 euro        1100gr
Ketting                         kmc X10 SL                                65 euro            240gr
Kettingbladen             boone titanium 52,40                     224 euro          250gr
Naven                         lightweight                                        -
Nippels                        -                                                      -
Pedalen                       speedplay zero titanium                 128.5 euro       105gr
Remkabels                   nokon goud                                  45 euro            -
Remmen                      AX-lightnes perseus                      869.00             97gr
Schroefjes                  tiso tuningkit/ srp dura-ace tuningkit 195 euro          -
Shifters                       shimano dura-ace 10v                     270 euro          419gr
Shiftkabels                   nokon goud                                   45 euro           
Snelspanners                Tune AC16+17                             85 euro            54gr
Spacers                       carbon                                              -
Spaken                                    lightweight                             -
Stuur                           deda spectrum                                320 euro          192gr
Stuurlint                       pro zwart                                        12 euro            40gr
Stuurpen                      Deda Force                                   269 euro          120gr
Topcap                        chris king goud                  
Tubelijm                      continental                                         -              
Velgen                        lightweightventoux                           3450euro         950gr
Velglint             -                                                                   -                     
Voor-der                     Tiso Altore front                          250 euro          58gr    
Voor-der nok              -                                                     -         
Vork                           Storck Stiletto Light                       559 euro          280gr
Zadel                           Selle Italia SLR Teknologica            249 euro          99gr
Zadelpen                     AX-Daedalus                                   325 euro          86gr
Zadelstrop                   B-T-P full carbon seatclamp              99 euro            6g
Barplugs                      schmolke                                          28 euro            3g
 
 
 
Totaal prijs:                  13.001 euro, Aja het is maar virtueel he
Totaal gewicht:             5.0 kilo   
 
veel te veel carbon maar wel ubermooi.

xlr8r
Forum-lid
Berichten: 754
Lid geworden op: 26 jul 2005 01:26

xlr8r 30 dec 2005 14:32

Ach die gazelle AA special is niet veel zwaarder en niet veel goedkoper toch?
pas op! paaltje!

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 30 dec 2005 14:57

Beetje een raar lijstje, meeste prijzen kloppen niet en de gewichten wijken ook af. Kan overigens nog veel duurder en lichter maar of het zin heeft???
"Ik woon in Zwitserland, maar het SLC01 frame met de vork en de zadelpen is hier ongeveer, omgerekend naar de Prijslijst, 3200 Euro. Ik betaal maar 2700 Euro, want geen dealer houdt sich an die officiële Prijs"
Klopt Nano (heb er al twee rechtstreeks uit zwitserland laten komen). Verschil in prijs zit hem overigen ook in de hoogte van jullie btw die echt veel lager is. In nederland zal een SLC echt niet onder de 3000 komen.....
Laat overigens eens weten of jou achterpatten af fabriek 100 rechts zijn, bij één frame was wat vijlwerk nodig, beetje slordig maar het blijft een nieuw produkt.

nano
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 18 nov 2005 23:15

nano 30 dec 2005 16:33

Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 30 December 2005
"Ik woon in Zwitserland, maar het SLC01 frame met de vork en de zadelpen is hier ongeveer, omgerekend naar de Prijslijst, 3200 Euro. Ik betaal maar 2700 Euro, want geen dealer houdt sich an die officiële Prijs"Klopt Nano (heb er al twee rechtstreeks uit zwitserland laten komen). Verschil in prijs zit hem overigen ook in de hoogte van jullie btw die echt veel lager is. In nederland zal een SLC echt niet onder de 3000 komen..... Laat overigens eens weten of jou achterpatten af fabriek 100 rechts zijn, bij één frame was wat vijlwerk nodig, beetje slordig maar het blijft een nieuw produkt.



Ja, daarna had ik het ook in mijn hoofd. De BTW is hier maar 7.6. Van de achterpatten heb ik ook al gehoord. Ze zouden er noch an werken, maar ik hoop, dat ik niet ze veel moet navijlen.

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 30 dec 2005 18:55

Het zal allemaal best lichter/beter kunnen maja. Ik heb gewichten en prijs toch maar weggelaten zal toch wel niks van kloppen.

Achterder             BTP carbonschaltwerk           
Balhoofd              Chris King              
Bidonhouders        Aramid              
Binnenbanden        -
Binnenkabels        Campa
Bottembracket        -
Buitenbanden        Dugast Strada Silk          
Cassette             IT carbon              
Crankstel           Thm Clavicula                 
Expander             -
Frame                 Baum Reynolds 953 staal              
Ketting                 KMC X10sl gold      
Kettingbladen        Tune Triebtreter carbon      
Naven                 V:BTP Carbon A:Tune Mag160     
Nippels                 Carbon merk?              
Pedalen              Speedplay X-1              
Remkabels        Nokon
Remmen              AX-Lightness Orion          
Remblokken        -
Schroefjes          Poggipolini
Shifters            Campa Record              
Shiftkabels        Nokon
Snelspanners       Tune AC16+17
Spacers              -
Spaken              Titanium              
Stuur               Easton EC90 composite
Stuurlint           Ambrosio wit
Stuurpen           Easton EC90 composite          
Topcap              Ingenieur Tec              
Tubelijm           Vittoria
Velgen              LEW Kom carbon              
Velglint            -
Voor-der        Record tuned by BTP           
Voor-der nok        BTP Umwerferschelle              
Vork              THM Scapula Sp              
Zadel              AX-Lightness combi          
Zadelpen        Ax-Lightness combi          
Zadelstrop        BTP carbon                 

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 30 dec 2005 20:06

Hier hebben we al een droomfiets-topic voor. Geen zin om op te zoeken nu. Am-classic?

Plaats reactie