Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1069
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 12 feb 2012 19:36

daniel1975 schreef:Hele frisse kleuren idd, mooi fietsje. Zou alleen persoonlijk ee wit lintje monteren. Krijg je iets meer balans in het kleurenschema.
Ik zou persoonlijk ook een wit stuurlintje monteren.

Als ik het goed begrijp heb je zelfs een 2012 model mogen kiezen?

parrucchieri
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2012 15:56

parrucchieri 12 feb 2012 20:48

Misschien de volgende keer wit, maar eerst hier van genieten. Ik vind het wel fris staan. Misschien staan witte remgreeprubber ook wel mooi.
Ja, ongelooflijk hè: zoek maar een nieuwe uit... Zulke service hoor je nog maar zelden.

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 12 feb 2012 21:01

parrucchieri schreef:Misschien de volgende keer wit, maar eerst hier van genieten. Ik vind het wel fris staan. Misschien staan witte remgreeprubber ook wel mooi.
Ja, ongelooflijk hè: zoek maar een nieuwe uit... Zulke service hoor je nog maar zelden.
Blijf altijd een beetje huiverig tegen dit soort succesverhalen van iemand met slechts 3 berichten.... :oops:
Do not CROSS the road!

parrucchieri
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2012 15:56

parrucchieri 12 feb 2012 21:13

Dat snap ik! Maar als je geen ervaring over goede service deelt, alleen maar over mindere, krijg je zo'n negatief beeld. En dat vond ik in dit geval niet terecht. Ik ben zeer netjes geholpen, hoewel het ook best een aantal weken heeft geduurd voordat ik reaktie kreeg. Maar dat was gedurende de wintermaanden geen probleem voor mij. Met m'n stalen ros ben ik deze periode prima doorgekomen.

PinarelloQuattro
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 jun 2011 20:43
Locatie: Den Haag

PinarelloQuattro 13 feb 2012 12:26

parrucchieri schreef:Dat snap ik! Maar als je geen ervaring over goede service deelt, alleen maar over mindere, krijg je zo'n negatief beeld. En dat vond ik in dit geval niet terecht. Ik ben zeer netjes geholpen, hoewel het ook best een aantal weken heeft geduurd voordat ik reaktie kreeg. Maar dat was gedurende de wintermaanden geen probleem voor mij. Met m'n stalen ros ben ik deze periode prima doorgekomen.
Mooie Pinarello Paris hoor, al zou ik er ook een wit stuurlint op zetten. En ik ben het wel met je eens dat ook goede verhalen geplaatst moeten worden, niet enkel de negatieve.

Wat voor een lakschade had je eigenlijk aan je FP3?
@Pinarello Quattro

Pracht fiets! Mooie kleurstelling ook. Blijft mooi met dat zwart/rood en wit
Bedankt Toontje68, ik ben er ook erg blij mee :D op aanraden nog even de km-teller verplaatst en carbon bidonhouders genomen. Verder ben ik nog opzoek naar een ander zadel: de MOST ocelot vind ik niet echt prettig zitten. Iemand ideeen?
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1

toontje68
Forum-lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 07 dec 2006 21:55

toontje68 13 feb 2012 13:29

Ik zou voor Prologo gaan. Mijn broer en ik rijden hier ook op en zit perfect. Het is het type Scratch Pro in het wit of zwart of rood.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

gerrit-1963
Forum-lid
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20

gerrit-1963 13 feb 2012 13:47

+1

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 13 feb 2012 13:47

En ik heb juist weer superervaring met de Selle Italia Flite. Zadel is heel persoonlijk, dus kun je eigenlijk niet uitgaan van de meningen hier.
Less is bore

PinarelloQuattro
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 jun 2011 20:43
Locatie: Den Haag

PinarelloQuattro 13 feb 2012 16:02

daniel1975 schreef:En ik heb juist weer superervaring met de Selle Italia Flite. Zadel is heel persoonlijk, dus kun je eigenlijk niet uitgaan van de meningen hier.
Daniel, je hebt helemaal gelijk: een zadel is heel persoonlijk en ik zal hier geen discussie over zadels gaan starten, daarvoor moet ik ergens anders zijn...

De Prologo Scratch PRO PLUS ziet er zo op de foto goed uit en is in twee maten leverbaar zag ik. Is goed voor de juiste ondersteuning.

De Flite had ik op mijn vorige fiets en is mij niet goed bevallen, maar wellicht dat het model met uitsparing beter zit.

Ik ga even op zoek (de SMP Carbon Color is wel mooi...) en als ik helemaal klaar ben met mijn fiets maak ik een nieuwe foto
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 14 feb 2012 08:16

Een goed zadel vinden is niet makkelijk want je moet ze kunnen proberen, vandaar dat veel merken een soort van testprogramma van zadels hebben.

RogMa
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 jan 2012 15:57

RogMa 15 feb 2012 11:15

was zeer mooie Paris. Een ander stuurlintje zou iets beter passen, maar super kleurcombo!

bruno1
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:06

bruno1 15 feb 2012 13:53

toontje68 schreef:
parrucchieri schreef:Recentelijk problemen gehad met de lak van mijn FP3 en dit is perfect opgelost door CardSports. Ik heb een nieuwe Paris mogen uitzoeken bij PliegerSport: wat een service! Er is op dit forum e.e.a. gezegd over CardSports, ik ben echter zeer tevreden met deze oplossing zoals je zult begrijpen.
Heb toch hele andere ervaringen... Na 5 maanden nog steeds helemaal niets gehoord van mijn gescheurde Opera en het frame zit nog volop in de garantie :shock: . Ben er goed ziek van!!! Hopelijk gaat het snel goed komen, want dit gaat nergens meer over. Rij al meer dan 10 jaar op Pina, maar als het zo moet gaan, dan hoeft het echt niet meer van mij.
Wat die frames betreft, ze scheuren allemaal bij het bracket.. Heb hier een Prince, een Opera en een Chinarello in de schuur staan (niet allemaal van mijzelf) en je raad het al, allemaal gescheurd bij het bracket :oops: . Heel typisch....

Ik sluit me aan bij toontje68. Had na een garantieaanvraag van een Prince frame, binnen 2 jaar, ruim3 maanden moeten wachten op een antwoord van Card. Toen ik langs ging in Roosendaal waren ze nog arrogant en hautain ook, de directeur himself was te beroerd om me te woord te staan want was wel aanwezig.
Voor mij de reden om het merk Pinarello uit te zwaaien. Mijn FM heeft na 7 maanden de strijd gewonnen en heeft een ander frame gekregen. Is inmiddels dus geen Pina dealer meer want had nog 3 zulke gevallen. Zo zijn er meer bekende FM,s die gestopt zijn, kijk naar de dealerlijst.
Ik wens je nog veel sterkte en geduld toe toontje68 want dat zul je nodig hebben. :twisted:
BPP

Plaats reactie