Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

natres
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 feb 2011 21:11

natres 08 feb 2012 10:31

PinarelloQuattro schreef:
boswielrenner schreef:Mooie fiets, hoewel ik toch vind dat op een Italiaanse racer een campa groep hoort te zitten. :-)
Moet zeggen dat ik ook wel erg heb zitten twijfelen hoor.....eigenlijk wilde ik namelijk Campagnolo Chorus, maar dat lag boven mijn budget (aangezien ik ook nog andere wielen moest komen ipv de standaard MOST-wielen die er op zaten) :cry:
Mooie Pinarello.
Ach, de Pinarello's komen allemaal uit Azië, dus wat dat betreft zou je juist Shimano moeten monteren als je consequent wilt zijn.
Enkele profploegen rijden Pinarello's met Shimano Dura-Ace, blijkbaar een goede combinatie/keuze.
Pinarello zélf showt op beurzen haar fietsen ook met Shimano-groepen.
(Het is trouwens niet mijn bedoeling hier deze discussie te beginnen)
Laatst gewijzigd door natres op 08 feb 2012 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.

PinarelloQuattro
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 jun 2011 20:43
Locatie: Den Haag

PinarelloQuattro 08 feb 2012 10:40

Rerainmaker schreef:Wellicht andere bidonhouders, met een carbon look. Hoeven niet veel te kosten en maken het toch net af. Verder mooie racer!
Hahaha, dat is toevallig: net vandaag voor mijn verjaardag 2 Serfas Carbon bidonhouders gekregen :D
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1

parrucchieri
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2012 15:56

parrucchieri 10 feb 2012 22:40

Recentelijk problemen gehad met de lak van mijn FP3 en dit is perfect opgelost door CardSports. Ik heb een nieuwe Paris mogen uitzoeken bij PliegerSport: wat een service! Er is op dit forum e.e.a. gezegd over CardSports, ik ben echter zeer tevreden met deze oplossing zoals je zult begrijpen.

toontje68
Forum-lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 07 dec 2006 21:55

toontje68 11 feb 2012 09:46

parrucchieri schreef:Recentelijk problemen gehad met de lak van mijn FP3 en dit is perfect opgelost door CardSports. Ik heb een nieuwe Paris mogen uitzoeken bij PliegerSport: wat een service! Er is op dit forum e.e.a. gezegd over CardSports, ik ben echter zeer tevreden met deze oplossing zoals je zult begrijpen.
Heb toch hele andere ervaringen... Na 5 maanden nog steeds helemaal niets gehoord van mijn gescheurde Opera en het frame zit nog volop in de garantie :shock: . Ben er goed ziek van!!! Hopelijk gaat het snel goed komen, want dit gaat nergens meer over. Rij al meer dan 10 jaar op Pina, maar als het zo moet gaan, dan hoeft het echt niet meer van mij.
Wat die frames betreft, ze scheuren allemaal bij het bracket.. Heb hier een Prince, een Opera en een Chinarello in de schuur staan (niet allemaal van mijzelf) en je raad het al, allemaal gescheurd bij het bracket :oops: . Heel typisch....

@Pinarello Quattro

Pracht fiets! Mooie kleurstelling ook. Blijft mooi met dat zwart/rood en wit ;)
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

olleranip
Forum-lid
Berichten: 415
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 11 feb 2012 11:52

Wat die frames betreft, ze scheuren allemaal bij het bracket.. Heb hier een Prince, een Opera en een Chinarello in de schuur staan (niet allemaal van mijzelf) en je raad het al, allemaal gescheurd bij het bracket :oops: . Heel typisch....
Bij die Chinarello geen namaak scheur? ;)

toontje68
Forum-lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 07 dec 2006 21:55

toontje68 11 feb 2012 16:30

olleranip schreef:
Wat die frames betreft, ze scheuren allemaal bij het bracket.. Heb hier een Prince, een Opera en een Chinarello in de schuur staan (niet allemaal van mijzelf) en je raad het al, allemaal gescheurd bij het bracket :oops: . Heel typisch....
Bij die Chinarello geen namaak scheur? ;)
Nee helaas niet, was dat maar waar ;) Alle drie hetzelfde..
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 11 feb 2012 17:37

olleranip schreef:Bij die Chinarello geen namaak scheur? ;)
:lol:

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1067
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 11 feb 2012 20:42

parrucchieri schreef:Recentelijk problemen gehad met de lak van mijn FP3 en dit is perfect opgelost door CardSports. Ik heb een nieuwe Paris mogen uitzoeken bij PliegerSport: wat een service! Er is op dit forum e.e.a. gezegd over CardSports, ik ben echter zeer tevreden met deze oplossing zoals je zult begrijpen.
Foto !!!

wolly68
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 20 jan 2011 22:53

wolly68 11 feb 2012 20:48

litespeed schreef:
olleranip schreef:Bij die Chinarello geen namaak scheur? ;)
:lol:
Dan worden ze toch redelijk goed gekopieerd ! :)

parrucchieri
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 feb 2012 15:56

parrucchieri 12 feb 2012 12:33

AfbeeldingAfbeelding

Ridley-Wilier
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2011 13:25
Locatie: Weesp

Ridley-Wilier 12 feb 2012 15:03

Knap! Ben geen fan van Pina mar dit ziet er toch wel heel mooi uit. Weer eens wat anders met die frisse kleuren.
Niet zeuren, gewoon doorfietsen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37660
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 feb 2012 15:30

Hele frisse kleuren idd, mooi fietsje. Zou alleen persoonlijk ee wit lintje monteren. Krijg je iets meer balans in het kleurenschema.
Less is bore

Plaats reactie