Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ISAAC

Gebruikersavatar
MaVe46
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 nov 2013 14:05
Locatie: Limburg

Gebruikersavatar MaVe46 08 sep 2014 19:26

JM_H schreef:Afbeelding... Meer dan dit is het nog niet.
Ac ja, het is in ieder geval al een goed begin :D
Mvg Martijn
=========

GIANT TCR 0
Colnago E1

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 08 sep 2014 19:28

Is ISAAC Nederlands? Het zou toch een volledig Nederlandse fiets worden?
Niets is wat het lijkt..

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16203
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 08 sep 2014 19:55

Vroeger Engels, toen Engels/Duits en nu Nederlands:
This is where Isaacs are born
Limburg. This is our home.

Limburg is the center of Europe and a beautiful region with a lovely hilly scenery and the best culinary art of the Netherlands. The capital of Limburg, Maastricht, is known for its special ‘Burgundian’ atmosphere and excellent restaurants. When visiting Limburg, people praise the hospitality and lust for life of its inhabitants.

Limburg is on its way to become one of the Top Technology Regions (TTR) in Europe by partnering with neighbour countries Belgium and Germany. Many new high-tech companies were established in Limburg over the last couple of years.

For us, Limburg is the perfect location to design, develop and test our Isaac bikes.

Limburg is internationally known for hosting many unique cycling events such as the UCI Road World Championship, the Tour de France, the Amstel Gold Race and Limburgs Mooiste. The tracks of these events are all mapped out for you. Of course, Limburg also has an extensive cycling network for mountainbikers .

I am Isaac. I love Limburg.
Het is in ieder geval een mooie fiets, één van de mooiste in het profpeloton. Nu is Boogerd ook wel een groot voorstander van er gesoigneerd uitzien dus dat beloofd veel goeds.
Campagnolo Ultra Dork

Gerboon
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 28 jul 2013 19:56

Gerboon 08 sep 2014 21:43

Kleur kan naar verluidt nog iets wijzigen. Zou zomaar een oranje tintje in kunnen komen.

michael Dedacciai
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2014 17:58

michael Dedacciai 10 sep 2014 19:29

Dat zou dan weer jammer zijn....oranje zo'n lelijke kleur.

Alleen als NL speelt kan het.

bonnick
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 aug 2006 15:28

bonnick 13 sep 2014 02:49

Afbeelding

Mijn Isaac Meson

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 13 sep 2014 10:56

mooi ding! ik zou alleen nog wel even die 'warning sticker' van de voorvork afpeuteren.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 13 sep 2014 10:58

No offence en ik wil niemand tegen het hoofd stoten, maar is ISAAC ook een merk dat zich actief bezig houdt met innovatie en ontwikkeling, of kopen ze 'standaardframes' groot in in China en voegen ze alleen wat kleur toe?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 13 sep 2014 17:14

spook schreef:No offence en ik wil niemand tegen het hoofd stoten, maar is ISAAC ook een merk dat zich actief bezig houdt met innovatie en ontwikkeling, of kopen ze 'standaardframes' groot in in China en voegen ze alleen wat kleur toe?
Was 2 of 3 jaar geleden voor mijn werk bij hun in het magazijn, toen hadden ze pas de Isaac merknaam overgenomen. De frames werden toen weliswaar in China gekocht maar werden op specificatie voor hun gemaakt. Zij kiezen dus model, carbon layup en soort, bb en balhoofd type en laten ze daar aflakken.

Of dat nu nog zo is weet ik niet, misschien dat ze nu ook wat mal modificaties voor hun laten maken. Ik heb het gevoel dat het merk het relatief goed doet, ook in het buitenland (maar dat was wel te verwachten gezien hun distributie netwerk). Het sponsoren van een ploeg zal waarschijnlijk de meest effectieve reclame zijn die ze kunnen doen. Er van uit gaande dat ze alleen de frames sponsoren denk ik dat je 3 renners van frames kunt voorzien voor de prijs van één advertentie in een maandblad (ik ga dan uit van 5 frames per renner)
Afbeelding

Gebruikersavatar
MaVe46
Forum-lid
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 nov 2013 14:05
Locatie: Limburg

Gebruikersavatar MaVe46 13 sep 2014 21:43

bonnick schreef:Afbeelding

Mijn Isaac Meson
Tof fietske ;)
Mvg Martijn
=========

GIANT TCR 0
Colnago E1

Gebruikersavatar
TKMP
Forum-lid
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 aug 2013 21:03

Gebruikersavatar TKMP 13 sep 2014 22:51

isaac maakt een liefhebber blij!

bonnick
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 aug 2006 15:28

bonnick 15 sep 2014 22:50

jorrit10 schreef:mooi ding! ik zou alleen nog wel even die 'warning sticker' van de voorvork afpeuteren.

Ja die sticker is er al af , maar toen had ik de foto al genomen.

Plaats reactie