Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

gobi
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2006 17:56

gobi 16 jun 2007 21:28

@ Havana
had me eigenlijk wel verwacht aan deze reactie, en volledig gelijk heb je, maar als fervent mtb'er zou ik het jammer vinden dat ik mijn winter- en zomerschoentjes niet zou kunnen gebruiken op de racefiets... Vind het ook geen zicht maar ik lig er verder zeker niet wakker van. 't Zijn maar pedalen hé.
Ridley Noah 2010
Ridley x-night 2009
Thompson x-line 2005

chaingang
Forum-lid
Berichten: 385
Lid geworden op: 22 jun 2006 23:28
Locatie: Wommelgem

chaingang 16 jun 2007 22:41

Hele mooie fiets kebel. En ook nog eens prachtig afgemonteerd met Campa. Geeft de fiets dat ietsje meer. ;) En wat die SPD pedalen betreft, heb dezelfde steken waar ik nog steeds heel tevreden van ben. Wens u dan ook vele veilige en vooral plezierige kilometers toe met uw nieuwste en vooral coole fiets. :)
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)

bushwankaz
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17

bushwankaz 23 jun 2007 22:10

Weet iemand (C a s r a n?) ook al of er volgend jaar wat nieuws valt te verwachten bij Kuota? Nieuwe kleuren, nieuw type, andere bouw?

Ik wil eigenlijk dit jaar nog een Kredo White aanschaffen, maar dit zal toch na de vakantie zijn, en dan komen de nieuwe modellen er misschien ook al bijna aan.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 23 jun 2007 23:58

Mooie fiets!
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de Pariba's. Ze rijden werkelijk super, maar ik reed er helaas naar mijn mening te vaak/te gemakkelijk mee lek.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 25 jun 2007 03:14

Bushwankaz schreef:Weet iemand (C a s r a n?) ook al of er volgend jaar wat nieuws valt te verwachten bij Kuota? Nieuwe kleuren, nieuw type, andere bouw?

Ik wil eigenlijk dit jaar nog een Kredo White aanschaffen, maar dit zal toch na de vakantie zijn, en dan komen de nieuwe modellen er misschien ook al bijna aan.



Op Kuota.de zou je bv. eens naar de cyclocross frames kunnen kijken. ;)

Voorts zegt Kuota dat ze in juli hun nieuwigheden gaan voorstellen op de Gran Fondo Casartelli. Ik weet wat eraan komt... nu ja, wat Kuota zich voorneemt dat er eens zal aankomen. :D
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 25 jun 2007 12:13

[img=http://www.kuota.de/npics/kross_over.jpg]

Een zeer mooi frame Casran!
En met 1.398 euro een zeer scherpe prijs lijkt mij voor een carbon frame.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 03 jul 2007 02:19

jotri schreef:Hallo,
Zit me al tijden te verlekkeren aan alle mooie plaatjes van de Kuota Kalibur. Zou zelf ook graag op zo'n kunstwerk mijn triatlons willen doen maar word nog enigzins door mijn budget geremd. ...



Laat niets je nog remmen na vandaag, jotri: niet het frame, niet de wielen... ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

m00k
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2006 00:45

m00k 04 jul 2007 22:01

Helaas ben ik gisterenavond aangereden door een auto die uit een woonerf kwam. Hij had geen zicht op de weg en besloot de weg op te rijden en zag mij niet aankomen. Ik kon niet meer op tijd remmen, lande met mijn gezicht op de motorkap en brak de voorvork van mijn Kharma.
Voor de rest is er weinig schade aan het frame te zien, dus ik hoop dat ze de rechte voorvork uit 2006 nog hebben in de blanco kleurstelling en dat ik dan toch gewoon mijn criteriums kan blijven rijden en de bergen in kan. Zal dan denk ik aan het einde van het seizoen mijn frame maar supersonisch moeten laten doormeten of?

cedric
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 apr 2007 10:14

cedric 07 jul 2007 16:39

heeft er iemand een foto van een koersfiets met wit kebel-frame? aangezien ik die evt zou willen kopen, maar nog geen duidelijke fotos van vond.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 07 jul 2007 17:37

m00k schreef:Helaas ben ik gisterenavond aangereden door een auto die uit een woonerf kwam. Hij had geen zicht op de weg en besloot de weg op te rijden en zag mij niet aankomen. Ik kon niet meer op tijd remmen, lande met mijn gezicht op de motorkap en brak de voorvork van mijn Kharma.
Voor de rest is er weinig schade aan het frame te zien, dus ik hoop dat ze de rechte voorvork uit 2006 nog hebben in de blanco kleurstelling en dat ik dan toch gewoon mijn criteriums kan blijven rijden en de bergen in kan. Zal dan denk ik aan het einde van het seizoen mijn frame maar supersonisch moeten laten doormeten of?



Oei... da's minder nieuws, m00k. Hopelijk ben jij er niet te erg aan toe... en wordt een oplossing gevonden.


cedric schreef:heeft er iemand een foto van een koersfiets met wit kebel-frame? aangezien ik die evt zou willen kopen, maar nog geen duidelijke fotos van vond.



Eerder in dit topic staat er een heel duidelijke.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 08 jul 2007 00:15

cedric schreef:heeft er iemand een foto van een koersfiets met wit kebel-frame? aangezien ik die evt zou willen kopen, maar nog geen duidelijke fotos van vond.


Tijdens de 8 van Musterbilzen ben ik zo eentje tegengekomen, heel mooi !
We stonden daar heel toevallig met 3 Kuota's bij elkaar, de witte Kebel, een zwarte Ksano en ik met m'n Kredo. Leuk.

m00k
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2006 00:45

m00k 08 jul 2007 20:37

C a s r a n schreef:
m00k schreef:Helaas ben ik gisterenavond aangereden door een auto die uit een woonerf kwam. Hij had geen zicht op de weg en besloot de weg op te rijden en zag mij niet aankomen. Ik kon niet meer op tijd remmen, lande met mijn gezicht op de motorkap en brak de voorvork van mijn Kharma.
Voor de rest is er weinig schade aan het frame te zien, dus ik hoop dat ze de rechte voorvork uit 2006 nog hebben in de blanco kleurstelling en dat ik dan toch gewoon mijn criteriums kan blijven rijden en de bergen in kan. Zal dan denk ik aan het einde van het seizoen mijn frame maar supersonisch moeten laten doormeten of?



Oei... da's minder nieuws, m00k. Hopelijk ben jij er niet te erg aan toe... en wordt een oplossing gevonden.


cedric schreef:heeft er iemand een foto van een koersfiets met wit kebel-frame? aangezien ik die evt zou willen kopen, maar nog geen duidelijke fotos van vond.



Eerder in dit topic staat er een heel duidelijke.


Met mij was het prima; wat schrammen aan het gezicht en aan de schouder. Ik train altijd zonder help, dus ik heb geluk gehad. Mijn grootste vrees was dat ik een tijdje niet zou kunnen trainen; ben momenteel in beraad over een tweede fiets, maar op dat nou zo overhaast te gaan doen vind ik ook niets.

Donderdag met importeur gebeld en ze hadden zowaar de juiste vork op voorraad, dus ik stond daar vrijdagochtend om 8 uur voor de deur; super geholpen door Johan. Expert om de schade op te nemen zou vrijdag ook naar de fiets kijken en dankzij mijn geweldige FM was mijn fiets vrijdagmiddag helemaal rijklaar. Al met al viel het dus erg mee!

Bij de importeur nog even alle frames bekeken en ik moet zeggen: de Kebel is optisch een erg geslaagd model!

Plaats reactie