Ja de verlaagde dustcap. De normale is 16mm.
Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 109
- Lid geworden op: 11 mei 2006 22:40
Iemand hier ervaring met het weg werken van een d-fly op canyon endurace cf sl? Ga ik die bij Junctionbox in de buurt van de bottom bracket kwijt kunnen?
En zou het H17 stuur stevig genoeg zijn voor gaatje tbv de ew-rs910? Wil die Junctionbox onder stuurpen uiteindelijk ook weg werken.
En zou het H17 stuur stevig genoeg zijn voor gaatje tbv de ew-rs910? Wil die Junctionbox onder stuurpen uiteindelijk ook weg werken.
Vrijdag toch nog bericht van canyon :;fiets overgedragen aan UPS wordt maandag 25-02 geleverd, , 3 dagen vertraging ,hebben ze toch nog hun best gedaan bij CanyonTSEG schreef: ↑09 feb 2019 18:42Helaas Status nog onveranderd verwachte leverdatum 18-22 maart..Venividibici schreef: ↑09 feb 2019 09:26En? Is je status al veranderd? Kreeg een bericht van een maat van me dat zijn fiets al binnen is, eerder dan verwacht!
Men denkt vaak dat je in tegenstelling tot carbon, wel rustig kunt boren in aluminium. Ook in aluminium is dit nogal riskant. Tenzij een fabrikant specifiek aangeeft dat het kan en instructies verschaft, zou ik het niet doen. Het is spelen met je leven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37674
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Aan het uiteinde van de stuurbocht, paar cm voor het einde en dan aan de onderkant kan volgens mij geen kwaad.
Daar komt nooit druk op te staan lijkt mij.
Daar komt nooit druk op te staan lijkt mij.
Less is bore
Eens, mijn aanname was een gaatje bij de shifters. Daar komen meer krachten bij kijken. Daar zou ik zeker niet boren.daniel1975 schreef: ↑25 feb 2019 06:32 Aan het uiteinde van de stuurbocht, paar cm voor het einde en dan aan de onderkant kan volgens mij geen kwaad.
Daar komt nooit druk op te staan lijkt mij.