Tsjah, big bang of kleine stappen? Beetje hetzelfde als 100% zeker of 80% zeker en er gewoon voor gaan...
Ik weet wel wat projectmatig mijn voorkeur heeft Gewoon knallen en blussen waar nodig! Dan ben je tenminste bezig met oplossen van belangrijke issues ipv bedenken wat er allemaal misschien ooit wel eens mis zou kunnen gaan
Canyon
10.000+ orders waar iets mis is, dat is wel iets meer als brandje blussenRuudRuud schreef:Tsjah, big bang of kleine stappen? Beetje hetzelfde als 100% zeker of 80% zeker en er gewoon voor gaan...
Ik weet wel wat projectmatig mijn voorkeur heeft Gewoon knallen en blussen waar nodig! Dan ben je tenminste bezig met oplossen van belangrijke issues ipv bedenken wat er allemaal misschien ooit wel eens mis zou kunnen gaan
Ben zelf heeeeel benieuwd naar dit PVA'tje
Toevallig betrokken bij de aanleg van de nieuwe Botlekbrug?RuudRuud schreef:Tsjah, big bang of kleine stappen? Beetje hetzelfde als 100% zeker of 80% zeker en er gewoon voor gaan...
Ik weet wel wat projectmatig mijn voorkeur heeft Gewoon knallen en blussen waar nodig! Dan ben je tenminste bezig met oplossen van belangrijke issues ipv bedenken wat er allemaal misschien ooit wel eens mis zou kunnen gaan
Dat kan zomaar opgelost zijn met een simpele query (waardoor de rest van je flow in elkaar dondert ). Maar dan de oorzaak nog, en zomaar iets aanpassen aan het systeem dat ook zorgt voor planning van resources, financiën, bestellingen en logistiek is natuurlijk best spannend zonder test... Aan de andere kant, nu klopt er ook geen snars vanSoap schreef:10.000+ orders waar iets mis is, dat is wel iets meer als brandje blussenRuudRuud schreef:Tsjah, big bang of kleine stappen? Beetje hetzelfde als 100% zeker of 80% zeker en er gewoon voor gaan...
Ik weet wel wat projectmatig mijn voorkeur heeft Gewoon knallen en blussen waar nodig! Dan ben je tenminste bezig met oplossen van belangrijke issues ipv bedenken wat er allemaal misschien ooit wel eens mis zou kunnen gaan
Ben zelf heeeeel benieuwd naar dit PVA'tje
@mrcl: nee, aan de problemen te zien was ik daar niet bij betrokken
Ik hoop van harte dat het nieuwe systeem toch echt wel ergens getest is....mijn IT QA & proces hartje zou breken als dat niet zo zou wezen
Maar een redelijke prio 1 lijkt mij het wel met dermate veel orders met een "foutje".
Maar als de fiets er eenmaal is, je bent het allemaal vergeten! ( eigen ervaring )
Maar een redelijke prio 1 lijkt mij het wel met dermate veel orders met een "foutje".
Maar als de fiets er eenmaal is, je bent het allemaal vergeten! ( eigen ervaring )
Ik ben echt he-le-maal klaar met Canyon en ga mijn order annuleren. Niet het feit dat ik ook alleen maar standaard mails ontvang en niet pro actief wordt geinformeerd. Niet het feit dat het al veel te lang duurt. Het feit dat ze nu ook nog beginnen te liegen zorgt er voor dat ik ga annuleren.
Volgens de Nederlandse afdeling staat mijn fiets klaar. Al een hele tijd. Maar versturen kunnen ze niet (raar). Afgelopen week weer niets ontvangen, maar wie weet deze week wel.
Ik heb zojuist met het hoofdkantoor contact gezocht en daar is niets over bekend. Ze kunnen helemaal niet zeggen of een fiets klaar staat. Niemand kan wat zeggen.
Ik word zo aan het lijntje gehouden, ze bekijken het maar.
Volgens de Nederlandse afdeling staat mijn fiets klaar. Al een hele tijd. Maar versturen kunnen ze niet (raar). Afgelopen week weer niets ontvangen, maar wie weet deze week wel.
Ik heb zojuist met het hoofdkantoor contact gezocht en daar is niets over bekend. Ze kunnen helemaal niet zeggen of een fiets klaar staat. Niemand kan wat zeggen.
Ik word zo aan het lijntje gehouden, ze bekijken het maar.
Train ze!
Yep, een van de weinige momenten dat het niet zo opvalt dat het een 'klimrek' is (3xl)Wiliertoerist schreef:Zo oogt ie wel lekker klein....
Canyon Aeroad in 2XL: 2022 CF SLX, Ultimate in 3XL: CF SL 2018 EL & AL SLX (Tacx NEO)
Zojuist hetzelfde gedaan. Als ik zo met klanten om ga kan ik per direct inpakken. Geloof absoluut dat het top fietsen zijn, echter de behandeling staat me zo tegen dat ik een ander merk ga zoeken.evers schreef:Ik ben echt he-le-maal klaar met Canyon en ga mijn order annuleren. Niet het feit dat ik ook alleen maar standaard mails ontvang en niet pro actief wordt geinformeerd. Niet het feit dat het al veel te lang duurt. Het feit dat ze nu ook nog beginnen te liegen zorgt er voor dat ik ga annuleren.
Volgens de Nederlandse afdeling staat mijn fiets klaar. Al een hele tijd. Maar versturen kunnen ze niet (raar). Afgelopen week weer niets ontvangen, maar wie weet deze week wel.
Ik heb zojuist met het hoofdkantoor contact gezocht en daar is niets over bekend. Ze kunnen helemaal niet zeggen of een fiets klaar staat. Niemand kan wat zeggen.
Ik word zo aan het lijntje gehouden, ze bekijken het maar.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1696
- Lid geworden op: 05 sep 2010 12:12
10 klachten is een probleem, 100 is een ramp en 10.000 is statistiek. Je hebt er niets aan om te annuleren. Ze zijn niet voor niets zo succesvol. Boosheid is de gifbeker die jezelf drinkt schreef iemand
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6103
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Met boosheid schiet je zelf niets op, en dus is dat alleen maar frustrerend zonder dat het je wat brengt, dat is waar.
Voor Canyon is dit natuurlijk slechte publiciteit, en dat is niet goed. Echter zal het aantal annuleringen wel mee vallen in vergelijking met het totaal aantal bestellingen (mensen willen toch graag hun fiets, veelal). En raken ze de geannuleerde fietsen nog wel kwijt ook.
Dus met annuleren, heb je Canyon niet direct mee. Maar ik denk dat dat ook niet de reden is van bovenstaanden. Ik snap heel goed dat als je alles overziet en dan voor jezelf vindt dat de handelswijze onacceptabel is, en dat je een beter gevoel hebt bij het afbestellen en een alternatief opzoeken.. dan moet je dat doen. Net als in een project, moet je kunnen besluiten de stekker eruit te trekken ondanks alle reeds gemaakte kosten/moeite, als blijkt dat het eindresultaat niet voldoende brengt. iets doorzetten omdat je er al moeite ingestoken hebt, is in deze een slechte raadgever. En daarom geeft ik nlbrandy en evers helemaal gelijk in hun persoonlijke actie. Zij zullen zich er zelf beter bij voelen.
Voor Canyon is dit natuurlijk slechte publiciteit, en dat is niet goed. Echter zal het aantal annuleringen wel mee vallen in vergelijking met het totaal aantal bestellingen (mensen willen toch graag hun fiets, veelal). En raken ze de geannuleerde fietsen nog wel kwijt ook.
Dus met annuleren, heb je Canyon niet direct mee. Maar ik denk dat dat ook niet de reden is van bovenstaanden. Ik snap heel goed dat als je alles overziet en dan voor jezelf vindt dat de handelswijze onacceptabel is, en dat je een beter gevoel hebt bij het afbestellen en een alternatief opzoeken.. dan moet je dat doen. Net als in een project, moet je kunnen besluiten de stekker eruit te trekken ondanks alle reeds gemaakte kosten/moeite, als blijkt dat het eindresultaat niet voldoende brengt. iets doorzetten omdat je er al moeite ingestoken hebt, is in deze een slechte raadgever. En daarom geeft ik nlbrandy en evers helemaal gelijk in hun persoonlijke actie. Zij zullen zich er zelf beter bij voelen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013