Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 22 apr 2006 15:11

Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 22 April 2006

Check je mail.

    Heel interessant, voor CarbonTi.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

plakker
Forum-lid
Berichten: 293
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:14

plakker 22 apr 2006 15:39

Hier een plaatje met de Eastons er in.  Vooral Sharkman  vond de combinatie met de groene Michelins erg 'fraai'                    

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 23 apr 2006 13:26

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 21 April 2006


Om een beetje een beeld ervan te krijgen
Frame beetje schuin erin gezet ;) steunend op de rechterkant dus wielen waren nie ingestoken kan je duidelijk zien aan voorvork


Waarom kan je die wielen daar niet normaal in zetten??
 
Quoten: Origineel geplaatst door plakker op 22 April 2006

@ c a s r a n ; ik heb de Reynolds wielen vorig jaar in Engeland gekocht. Ze waren toen in de aanbieding voor zo'n 1250 euro. Heb ze laatst ergens  gezien in Nederland voor circa 1800 euro en de UL versie voor ca, 2300. De wielen bollen zeer licht. ze zijn echter wel minder comfortabel dan draadwielen. maar zal ze alleen gebruiken voor 'strak asfalt' wegen e.d. ( al zijn de redelijk bombproof als ik  de reviews moet geloven. 


Dat is wel een hele mooie prijs voor Reynolds ja.
Maar tubewielen minder comfortabel dan draadwielen?  Dit is de omgekeerde wereld precies!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 23 apr 2006 15:26

ging beetje lastig met 2 handen wou eerst voorwiel erin heb nu eerst achterwiel en toen voorwiel ;P toen wou wel :)
http://home.kabelfoon.nl/~cgk/CANYon/S2010332.JPG

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 23 apr 2006 15:52

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 23 April 2006

Omdat ik maar 2 handen heb ;) bleef nie lekker staan zonder snelspanners


??? Ik ben niet "mister superhandig" maar wat is er moeilijk aan een fiets met wielen laten staan zonder snelspanners? Het lukt mij toch:

En gebruik anders de snelspanners van een ander set wielen!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 23 apr 2006 19:36

Tadáaaa tadá

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 23 apr 2006 20:46

Mooi framempje Kuiper, gefeliciteerd. Vind alleen de overgang balhoofd-voorvork afschuwelijk maar goed, dat is mijn smaak. Wielen in het frame zien er ook netjes uit.  Succes met de opbouw. Ga je deze zelf doen?
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

joren
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 29 jul 2005 14:16

joren 23 apr 2006 21:19

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 23 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 23 April 2006

Omdat ik maar 2 handen heb ;) bleef nie lekker staan zonder snelspanners


??? Ik ben niet "mister superhandig" maar wat is er moeilijk aan een fiets met wielen laten staan zonder snelspanners? Het lukt mij toch:

En gebruik anders de snelspanners van een ander set wielen!
 

heb ik nu iets gemist of heb je nu bora ultra's.

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 23 apr 2006 21:48

@ Kuiper: Valt me een ding elke keer weer op als je foto's plaatst: de enorme onscherpte, met name aan de rechterkant. Wat voor camera gebruik je? Een hele goedkope digitale of een goede telefoon? Wat ongeveer hetzelfde (weinig bevredigende) resultaat geeft... Gelukkig kan ik zien waar je je geld wel instopt Zit je je niet ongelofelijk te ergeren dat je met dit mooie weer van de afgelopen dagen nog niet op je nieuwe fiets kan fietsen?
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 24 apr 2006 11:09

Quote: Origineel geplaatst door Jee-eS op 23 April 2006
@ Kuiper: Valt me een ding elke keer weer op als je foto's plaatst: de enorme onscherpte, met name aan de rechterkant. Wat voor camera gebruik je? Een hele goedkope digitale of een goede telefoon? Wat ongeveer hetzelfde (weinig bevredigende) resultaat geeft... Gelukkig kan ik zien waar je je geld wel instopt

Zit je je niet ongelofelijk te ergeren dat je met dit mooie weer van de afgelopen dagen nog niet op je nieuwe fiets kan fietsen?


Ik gebruik een Samsung die ik een jaar of 2 geleden gewonnen heb bij de club loting, kan misschien zijn dat de lens vet is ofzo? maar heb hem al weer 2 jaar denk. een 1.8 voor model type moe ik ff kijken


Quote: Origineel geplaatst door Vinylly op 23 April 2006
Mooi framempje Kuiper, gefeliciteerd. Vind alleen de overgang balhoofd-voorvork afschuwelijk maar goed, dat is mijn smaak. Wielen in het frame zien er ook netjes uit. Succes met de opbouw. Ga je deze zelf doen?


TS-Bikes gaat hem opbouwen.

Plaats reactie