Podcast #16: Het is druk in het bos, hoe gaan we daarmee om?
De bossen zijn overvol met mountainbikers, gravelbikes, wandelaars,...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
En je moet ook over engelengeduld beschikken. Verwachte leverdatum ultimate cf slx frameset week 25 2013. Dat is dus eind juni.BonoCross schreef:Na lang wachten dan toch het goede nieuws: de losse framesets zijn weer beschikbaar van de AL, CF, SLX en Aeroad
Zelfde als 2009-2010-2011-2013 modellen. Uitstekende fiets en komt goed uit de (duitse) tests. Gewoon kopen, veel value for money.mdk schreef:heeft iemand al ervaring met de nieuwe (2013 model) canyon ultimate al 9.0? Ik overweeg deze fiets te gaan kopen, dit lijkt mij gezien de prijs/kwaliteit verhouding en mijn budget (max 2000) een hele goede fiets. Ik zal deze fiets voornamelijk gebruken in het limburgse heuvelland, tourtochten en tripjes naar het buitenland voor de bergen.
Ben benieuwd of iemand hier al ervaringen mee heeft.
gr Maikel
Hetzelfde als de 2012 modellen, daarvoor was het een ander frame. Maar volgens mij is de nieuwe er zeker niet minder op geworden geworden, dus de rest klopt wel.liviolivius schreef:Zelfde als 2009-2010-2011-2013 modellen. Uitstekende fiets en komt goed uit de (duitse) tests. Gewoon kopen, veel value for money.mdk schreef:heeft iemand al ervaring met de nieuwe (2013 model) canyon ultimate al 9.0? Ik overweeg deze fiets te gaan kopen, dit lijkt mij gezien de prijs/kwaliteit verhouding en mijn budget (max 2000) een hele goede fiets. Ik zal deze fiets voornamelijk gebruken in het limburgse heuvelland, tourtochten en tripjes naar het buitenland voor de bergen.
Ben benieuwd of iemand hier al ervaringen mee heeft.
gr Maikel
Hetzelfde als de 2012 modellen, daarvoor was het een ander frame. Maar volgens mij is de nieuwe er zeker niet minder op geworden geworden, dus de rest klopt wel.[/quote]_pfw_ schreef:Zelfde als 2009-2010-2011-2013 modellen. Uitstekende fiets en komt goed uit de (duitse) tests. Gewoon kopen, veel value for money.
Van beide ga je echt niet zoveel merken als je aan het fietsen bent._pfw_ schreef:Interne kabelvoering, gewijzigde geometrie.liviolivius schreef: Wijzigingen 2011 tov 2012 zijn echt minimaal.
Geometrie kun je toch wel merken (ik heb er hier eentje naast me zitten op de bank die een paar mm zo opmerkt), ik heb zelf een XL 2011 en de huidige XL is de wielbasis twee cm langer en is de reach meer dan een cm groter.liviolivius schreef:Van beide ga je echt niet zoveel merken als je aan het fietsen bent._pfw_ schreef:Interne kabelvoering, gewijzigde geometrie.liviolivius schreef: Wijzigingen 2011 tov 2012 zijn echt minimaal.
Ben even abuis. Is nu de geometrie van de AL veranderd tussen 2011 en 2012? Dat was toch allebei model met interne kabelgeleiding?_pfw_ schreef:_pfw_ schreef:Interne kabelvoering, gewijzigde geometrie.liviolivius schreef: Wijzigingen 2011 tov 2012 zijn echt minimaal.
Geometrie kun je toch wel merken (ik heb er hier eentje naast me zitten op de bank die een paar mm zo opmerkt), ik heb zelf een XL 2011 en de huidige XL is de wielbasis twee cm langer en is de reach meer dan een cm groter.
Maar goed, blijft natuurlijk een topframe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers