Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

apollo
Forum-lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 03 mei 2010 16:44

apollo 18 feb 2016 18:33

Kempen01 schreef:Op 10 November mijn Ultimate CF SL 9 Aero besteld, maat L, afgelopen dinsdag 16/02 geleverd.
Geloof me...het is het waard...howly mowly wat een machine! Annuleren, hell no!
:winkthumb:

Ben eens benieuwd of ik volgende week ook zo over die van mij ga denken ;)

xytras
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:26
Locatie: Roeselare, Belgie

xytras 18 feb 2016 18:43

tomtom schreef:
xytras schreef:Blij dat ik mijn cf slx frame heb geannuleerd. Ik bestelde rond de periode september wanneer de prijs nog 1999 was. Ik stel nu vast dat de levertijd eind juni, begin juli is. Dat is 10 maanden....
Dat geldt voor nú bestelde framesets! Als je eerder hebt besteld krijg je ook (veel) eerder geleverd. Maar hoe meer er afzeggen hoe beter; dan komen de echte Canyon rijders eerder aan de beurt, hahahaha :twisted: !
Dat kan best, ik maakte me gewoon de bedenking...daarbij wat weet jij daar nu van of ik al dan niet een canyon-rijder ben?! :roll: Ik bezat eerder al een ultimate al en een ultimate cf waar ik zeer tevreden van was. Ik wou nu wel ook eens de nieuwe cf slx proberen maar langer dan een half jaar wacht ik niet op een frame! Mss heb ik,volgend jaar meer geluk...

pieterdijk
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 mar 2010 14:41

pieterdijk 18 feb 2016 20:14

Ik denk niet dat er nieuw draad is in gedraaid. Dat had dan in het carbon gemoeten en had er een andere maat bout gebruikt moeten worden. Ook heb ik geen helicoil gezien en daar is ook geen ruimte voor. Ik draai alles aan met een moment sleutel. Ik had voor de afgeknapte nergens last van. Het is mij nu meer dat ik mij genept voel met een halve en zeer slordige oplossing. Maar goed de bal ligt nu weer bij canyon. Maar dit frame niet meer functioneerd is nu wel duidelijk. Ik ben benieuwd hoe nu verder. Overigens is de communicatie met Eindhoven altijd vlot geweest.
Nog maar een fiets erbij

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 18 feb 2016 20:40

Mijn bout was ook afgebroken in het frame. Uitboren had geen zin (mislukt). Nieuw schroefdraad erin draaien doen ze niet aan zeiden ze tegen mij. Ik heb een nieuw frame uit crash replacement gekregen.

MacE
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 nov 2014 07:13

MacE 19 feb 2016 10:21

Tweet van Canyon vanochtend:

Canyon Bicycles ‏@canyon_bikes 3m3 minutes ago

Some customers may have received an email this morning with incorrect information. We are currently looking into this and will be in touch.

Nog niet alles op orde mijn gedacht... :!:

labean
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 nov 2015 18:32
Locatie: Twente

labean 19 feb 2016 12:50

MacE schreef:Tweet van Canyon vanochtend:

Canyon Bicycles ‏@canyon_bikes 3m3 minutes ago

Some customers may have received an email this morning with incorrect information. We are currently looking into this and will be in touch.

Nog niet alles op orde mijn gedacht... :!:
Klopt.. Ik schrok me wild vanmorgen toen ik dit in m'n mailbox tegenkwam:
We are writing to confirm that your order has been cancelled.

Fingers crossed :roll:

Update:
(automatische) reactie van Canyon:

Het proces van automatische berichtgeving nadat een order geannuleerd wordt heeft de afgelopen maanden niet gefunctioneerd. Deze functie is afgelopen nacht aangezet en helaas is er ook een bevestiging gestuurd voor alle orders die in het verleden geannuleerd zijn.

Dit bericht kun je negeren en heeft geen invloed op eventuele nog openstaande orders. Als hierin een wijziging is opgetreden wordt je hiervan op de hoogte gesteld middels een nieuwe email.
Laatst gewijzigd door labean op 19 feb 2016 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.

MacE
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 nov 2014 07:13

MacE 19 feb 2016 13:49

MacE schreef:Ik mag dus ook écht niet klagen hé... fiets (Aeroad 2016) besteld op zondag 14/02, vandaag mailtje gekregen met de verzendbevestiging dat de fiets vandaag geleverd wordt. Na het forum te hebben doorgelezen is dit wel het laatste wat ik verwachtte, maar al bij al is dit toch wel een positieve ervaring tot nu toe.

Nu nog de fiets in goede conditie bezorgd krijgen en ik ben een happy Canyon customer! :like:
Fiets werd vandaag geleverd, in 'mint' condition! Nu nog installeren, afstellen, pedalen monteren etc... foto's volgen later! Very happy customer indeed! :like:

greveleer
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 sep 2007 15:00

greveleer 19 feb 2016 15:49

Heeft er van jullie iemand meer nieuws over de opzetsturen die ze aan het maken zijn voor de H11 aerocockpits?

Tijdens velofollies was er mij verteld dat ze er volop mee bezig waren.
Greveleer

MacE
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 nov 2014 07:13

MacE 19 feb 2016 17:13

MacE schreef:
MacE schreef:Ik mag dus ook écht niet klagen hé... fiets (Aeroad 2016) besteld op zondag 14/02, vandaag mailtje gekregen met de verzendbevestiging dat de fiets vandaag geleverd wordt. Na het forum te hebben doorgelezen is dit wel het laatste wat ik verwachtte, maar al bij al is dit toch wel een positieve ervaring tot nu toe.

Nu nog de fiets in goede conditie bezorgd krijgen en ik ben een happy Canyon customer! :like:
Fiets werd vandaag geleverd, in 'mint' condition! Nu nog installeren, afstellen, pedalen monteren etc... foto's volgen later! Very happy customer indeed! :like:
Fotootje... man man man, wàt een fiets!

Afbeelding

apollo
Forum-lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 03 mei 2010 16:44

apollo 19 feb 2016 18:51

En rijdt zoiets fijn MacE?
;-)

Patrickvanv
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 aug 2015 22:33

Patrickvanv 19 feb 2016 19:08

4 maanden aan het wachten nu, en nog 2 te gaan

MacE
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 nov 2014 07:13

MacE 20 feb 2016 07:01

apollo schreef:En rijdt zoiets fijn MacE?
;-)
Niog maar een paar km mee gereden, maar als een tierelier! :D

Plaats reactie