Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

GGS
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2015 21:54

GGS 19 okt 2015 21:57

Iemand hier foto's van de Ultimate in Stealth / Red?

Vind enkel foto's op de website maar zou de fiets graag eens op 'echte' foto's zien alvorens
te bestellen.

apollo
Forum-lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 03 mei 2010 16:44

apollo 19 okt 2015 22:03

Hij is in de maat S,M en L al leverbaar de eerste week van november. Is bijna twee maanden vervroegd.

bert01
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 25 jun 2010 23:31

bert01 19 okt 2015 22:33

apollo schreef:Hij is in de maat S,M en L al leverbaar de eerste week van november. Is bijna twee maanden vervroegd.
Tel bij de leverdatum gerust enkele weken/maanden op en je zit weer op dezelfde datum :shock:

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 20 okt 2015 10:26

xytras schreef:Hoe is de nieuwe slx in het echt?
Ik vond hem wel mooi, maar de 2 vrienden met wie ik was vonden hem wat zielloos. Het is ook echt wel een heel klinisch design zowel in vorm als in die kleur.

Ze hadden trouwens een beetje een vreemde stand bij bikemotion vond ik, de aeroad heb ik bijvoorbeeld alleen in de Kristov uitvoering gezien, je zou toch verwachten dat ze alle / veel 2016 kleuren zouden tonen.

Patrickvanv
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 aug 2015 22:33

Patrickvanv 20 okt 2015 13:11

Ze hadden trouwens een beetje een vreemde stand bij bikemotion vond ik, de aeroad heb ik bijvoorbeeld alleen in de Kristov uitvoering gezien, je zou toch verwachten dat ze alle / veel 2016 kleuren zouden tonen.[/quote]

De kleuren zijn voor de aeroad in 2016 ongewijzigd

yoda
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 18 aug 2009 13:23

yoda 20 okt 2015 13:42

Ze hadden trouwens een beetje een vreemde stand bij bikemotion vond ik, de aeroad heb ik bijvoorbeeld alleen in de Kristov uitvoering gezien, je zou toch verwachten dat ze alle / veel 2016 kleuren zouden tonen.
De stand is alle jaren hetzelfde (qua formaat en opzet) en elke keer verwacht je dat er meer fietsen staan. Lijkt me voor een online merk als Canyon bijna een must om alles te laten zien. Ik zou graag zoveel mogelijk fietsen in kleuren en maten willen zien, zodat je ook kan voelen en zien wat ze verkopen.

Ik vond de getoonde CF SLX prachtig maar had die ook graag in andere kleuren gezien. Het zelfde geldt voor de CF, Aeroad en de Endurace. Lijkt mij een goed idee voor volgend jaar
Do or Do not.. There is no try

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 20 okt 2015 14:14

yoda schreef:
Ze hadden trouwens een beetje een vreemde stand bij bikemotion vond ik, de aeroad heb ik bijvoorbeeld alleen in de Kristov uitvoering gezien, je zou toch verwachten dat ze alle / veel 2016 kleuren zouden tonen.
De stand is alle jaren hetzelfde (qua formaat en opzet) en elke keer verwacht je dat er meer fietsen staan. Lijkt me voor een online merk als Canyon bijna een must om alles te laten zien. Ik zou graag zoveel mogelijk fietsen in kleuren en maten willen zien, zodat je ook kan voelen en zien wat ze verkopen.

Ik vond de getoonde CF SLX prachtig maar had die ook graag in andere kleuren gezien. Het zelfde geldt voor de CF, Aeroad en de Endurace. Lijkt mij een goed idee voor volgend jaar
Dat is precies wat ik bedoel, ik wilde de aeroad juist in het rood zien en dan is de enige kleur die te zien is er 1 die niet te koop is (als ik het goed heb).

tewstudent
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 mei 2014 12:40

tewstudent 20 okt 2015 16:35

sjoerdth schreef:
yoda schreef:
Ze hadden trouwens een beetje een vreemde stand bij bikemotion vond ik, de aeroad heb ik bijvoorbeeld alleen in de Kristov uitvoering gezien, je zou toch verwachten dat ze alle / veel 2016 kleuren zouden tonen.
De stand is alle jaren hetzelfde (qua formaat en opzet) en elke keer verwacht je dat er meer fietsen staan. Lijkt me voor een online merk als Canyon bijna een must om alles te laten zien. Ik zou graag zoveel mogelijk fietsen in kleuren en maten willen zien, zodat je ook kan voelen en zien wat ze verkopen.

Ik vond de getoonde CF SLX prachtig maar had die ook graag in andere kleuren gezien. Het zelfde geldt voor de CF, Aeroad en de Endurace. Lijkt mij een goed idee voor volgend jaar
Dat is precies wat ik bedoel, ik wilde de aeroad juist in het rood zien en dan is de enige kleur die te zien is er 1 die niet te koop is (als ik het goed heb).
Bedoel je katoesja rood of stealth red? Die laatste heb ik gezien op Mallorca en dat zag er prachtig uit.

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 20 okt 2015 16:59

Lijken me beiden mooi, maar ik bedoelde inderdaad Stealth :)

Patrickvanv
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 aug 2015 22:33

Patrickvanv 20 okt 2015 18:23

Ben ook erg benieuwd naar de rode aeroad, heb deze nog niet in het echt gezien,
Op de foto's is het niet te zien want op elke foto lijkt de kleur weer iets anders.
Wss binnenkort een keer naar koblenz, maar nou vraag ik me af of ze daar wel alle modellen/kleuren hebben staan

Gebruikersavatar
franklin
Forum-lid
Berichten: 603
Lid geworden op: 12 okt 2009 01:16

Gebruikersavatar franklin 20 okt 2015 19:00

yoda schreef:
Ze hadden trouwens een beetje een vreemde stand bij bikemotion vond ik, de aeroad heb ik bijvoorbeeld alleen in de Kristov uitvoering gezien, je zou toch verwachten dat ze alle / veel 2016 kleuren zouden tonen.
De stand is alle jaren hetzelfde (qua formaat en opzet) en elke keer verwacht je dat er meer fietsen staan. Lijkt me voor een online merk als Canyon bijna een must om alles te laten zien. Ik zou graag zoveel mogelijk fietsen in kleuren en maten willen zien, zodat je ook kan voelen en zien wat ze verkopen.

Ik vond de getoonde CF SLX prachtig maar had die ook graag in andere kleuren gezien. Het zelfde geldt voor de CF, Aeroad en de Endurace. Lijkt mij een goed idee voor volgend jaar
Is precies wat ik dacht. Paar jaren geleden had Pinarello een stand waar fietsen ook wat hoger stonden. Is misschien een idee voor Canyon om dan maar de hoogte in te gaan met hun stand. Kleur wil je toch graag even zien, want de ene foto is de andere niet en voor een online verkoper is dit DE mogelijkheid om twijfeleaars over de streep te trekken. Van de andere kant ze kunnen de vraag nu blijkbaar al niet aan, dus misschien doen ze het bewust.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 20 okt 2015 19:55

Al de resources die Canyon ter beschikking heeft, zijn vorige week bij de Roc d'Azur in gezet:
https://youtu.be/JqW1lfHOoCM?t=2m50s
Afbeelding

Plaats reactie