Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

thedutchmaster
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jun 2009 01:09

thedutchmaster 21 apr 2015 16:42

Dit is ongeacht de achtergrond een mooie fiets!
Wel jammer van het zadeltasje... ;-)

Heb hetzelfde frame en ben er echt bijzonder blij mee.
Nu alleen nog even je profielfoto aanpassen...

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 21 apr 2015 17:16

De snelspanner van het voorwiel zit aan de verkeerde kant.

En de volgende keer moet het gras netjes gemaaid zijn ;) .
Campagnolo Ultra Dork

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 21 apr 2015 18:48

Zou dan ook nog de crank arm gelijk aan de onderste buis zetten. :lol: Mooie fiets, veel plezier ermee. Heb zelf vanmorgen de knoop doorgehakt en een endurace cf frame besteld dat ik zelf ga opbouwen. Ben benieuwd. Nu nog even wachten :o

Gebruikersavatar
riquest
Forum-lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 26 sep 2013 08:34

Gebruikersavatar riquest 21 apr 2015 21:15

thedutchmaster schreef:Dit is ongeacht de achtergrond een mooie fiets!
Wel jammer van het zadeltasje... ;-)

Heb hetzelfde frame en ben er echt bijzonder blij mee.
Nu alleen nog even je profielfoto aanpassen...

Profielfoto hoef ik niet aan te passen want die heb ik ook :D

Gebruikersavatar
arnoudrace
Forum-lid
Berichten: 875
Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
Locatie: Delft

Gebruikersavatar arnoudrace 22 apr 2015 23:36

jackiejunior schreef:Bijgaand eens wat pics van mijn laatste opbouw doorsturen. Een oudje - Ultimate SLX - maar wel helemaal opgebouwd met wat moderne aspecten: voornamelijk zwart, zilvergrijs en...rapapa...oranje! Zoals een op maat gemaakte Garmin mount, zwart/oranje bar tape (Lizardskins), oranje donuts, kabelstoppers en Chris King BB, gecombineerd met zilvergrijze Jagwire bekabeling, en wat dingen die nog in mijn schuur lagen zoals een DA 7950 crankset, SRAM Red aandrijving, en Force shifters. Me happy.



Heel mooi. Koersen maar
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

menno75
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2013 16:51

menno75 23 apr 2015 07:12

Ik sta op het punt de canyon ultimate cf slx 8.0 te bestellen, maar Ik heb een Cannondale super six in de wacht staan. Kan slecht de keuze maken, maar de Canyon lijkt mij een betere fiets. Iemand een argument om mij over de streep te trekken. Excuses, kan mezelf altijd lekker bezig houden.

Gebruikersavatar
frankdewildt
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 jul 2010 15:06
Locatie: Nederasselt

Gebruikersavatar frankdewildt 23 apr 2015 17:45

Op 7 april de CF SL Aero besteld (op voorraad) en deze zou deze week verstuurd worden. Omdat ik toch wat benieuwd was wanneer de fiets exact verstuurd zou worden een mail gestuurd. Tot mijn verbazing een reactie dat de levering is uitgesteld naar week 21. Wel apart omdat de leverweek bij nu bestellen ook op week 21 staat.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 23 apr 2015 21:38

Wow! Das een mooi geheel geworden zo, Riquest. Erg fraai met die wielen. Heel veel rijplezier ermee...
Zijn dat die nieuwe Canyon bidonhouders?


PS mooie spoiler onder je zadel... :lol:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

RuudRuud
Forum-lid
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:29

RuudRuud 24 apr 2015 01:42

frankdewildt schreef:Op 7 april de CF SL Aero besteld (op voorraad) en deze zou deze week verstuurd worden. Omdat ik toch wat benieuwd was wanneer de fiets exact verstuurd zou worden een mail gestuurd. Tot mijn verbazing een reactie dat de levering is uitgesteld naar week 21. Wel apart omdat de leverweek bij nu bestellen ook op week 21 staat.
Leuk! Nu nog even een paar daagjes langer wachten :) :)

De voorraad bij Canyon is niet real-time. Je krijgt pas een levertermijn wanneer je order handmatig geaccepteerd is.

Gebruikersavatar
frankdewildt
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 jul 2010 15:06
Locatie: Nederasselt

Gebruikersavatar frankdewildt 24 apr 2015 09:22

RuudRuud schreef:
frankdewildt schreef:Op 7 april de CF SL Aero besteld (op voorraad) en deze zou deze week verstuurd worden. Omdat ik toch wat benieuwd was wanneer de fiets exact verstuurd zou worden een mail gestuurd. Tot mijn verbazing een reactie dat de levering is uitgesteld naar week 21. Wel apart omdat de leverweek bij nu bestellen ook op week 21 staat.
Leuk! Nu nog even een paar daagjes langer wachten :) :)

De voorraad bij Canyon is niet real-time. Je krijgt pas een levertermijn wanneer je order handmatig geaccepteerd is.
Probleem is dat op de orderbevestiging die ik heb ontvangen week 17 staat als verzendweek. De fiets stond toen op de site op voorraad. Het is wel vreemd dat Canyon zelf geen contact opneemt als er vertraging van levering is.

RuudRuud
Forum-lid
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:29

RuudRuud 24 apr 2015 11:31

Dat is inderdaad slecht en heb ik wel vaker gehoord.. Als er een vertraging is om wat voor reden dan ook, neem contact op met je klant. Dan kun je nog wat doen aan damage control.. Maar ik denk niet dat customer intimacy in het gewenste business model van Canyon past :)

Gebruikersavatar
bw75
Forum-lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 16 nov 2012 20:06

Gebruikersavatar bw75 24 apr 2015 11:48

Dit geldt niet altijd voor Canyon, mijn fiets (nov 2014) had ook vertraging waar ik keurig van op de hoogte werd gesteld. Blijft balen maar het was goed gecommuniceerd.

Plaats reactie