8 keer ‘ongezonde voeding’ waar je toch veel goeds uit kunt halen
In onze moderne samenleving krijgen veel producten al...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Volgens mij kunnen beide fietsen. Heb zelf de Blade met Mavic Cosmic Carbone SLE met ongeveer zelfde gewicht. Zwaar gespierd zeg maar en iets langer fiets geeft geen krimp. Anders even via de dealer of via info@janjanssen.nl je vraag stellen.Peet68 schreef:Ben een wielerliefhebber die ongeveer 5000 km per jaar afmaal, tegen een stevig tempo.
Ik ben 1.89m groot en weeg 100 kg (gewoon stevig gebouwd maar geen papzak)
Nu zou ik graag een nieuwe carbonnen Jan Janssen fiets willen aanschaffen.
Zit te twijfelen tussen de Edge en de Venom.
Iemand hier die me raad kan geven welke ik best kies voor mijn gewicht, of zouden ze allebei voldoen?
Ps: welke wielen (die je met de configurator van de site JJ kunt samenstellen) zou ik nemen?
Budget is tussen de 2500€ en 3000€.
Alvast bedankt.
Hallo iedereen, bedankt voor de reacties. Het is voor mij nog niet duidelijk welke fiets het gaat worden, maar heb voor alle zekerheid via de site van JJ eenzelfde vraag gestuurd. Heb nog geen reactie gekregen wegens de feestdagen, maar hoop eruit te komen.bladejanjmagic schreef:Volgens mij kunnen beide fietsen. Heb zelf de Blade met Mavic Cosmic Carbone SLE met ongeveer zelfde gewicht. Zwaar gespierd zeg maar en iets langer fiets geeft geen krimp. Anders even via de dealer of via info@janjanssen.nl je vraag stellen.Peet68 schreef:Ben een wielerliefhebber die ongeveer 5000 km per jaar afmaal, tegen een stevig tempo.
Ik ben 1.89m groot en weeg 100 kg (gewoon stevig gebouwd maar geen papzak)
Nu zou ik graag een nieuwe carbonnen Jan Janssen fiets willen aanschaffen.
Zit te twijfelen tussen de Edge en de Venom.
Iemand hier die me raad kan geven welke ik best kies voor mijn gewicht, of zouden ze allebei voldoen?
Ps: welke wielen (die je met de configurator van de site JJ kunt samenstellen) zou ik nemen?
Budget is tussen de 2500€ en 3000€.
Alvast bedankt.
Bedankt voor je reactie.janjanssen-parijsnice schreef:@Peet68, naast de opmerking dat de geo wel bijna overeen komen zit er wel aardig wat verschil tussen de torsiestijfheid van beide fietsen. De Venom is op 117 getest terwijl de Edge op 85 uitkomt. Het frame van de Edge is 80 gram lichter(wellicht een reden voor de lagere torsiestijfheid). De bracketstijfheid ontloopt mekaar niets met 47 om 46. Dus als het stevige tempo ook wel eens gepaard gaat met wat meer "wringen" op de fiets neig ik naar de Venom.
Zelf rijd ik de Venom XL icm FR3 en ben hierover erg tevreden (ben 1.94, 82 kilo).
Succes met je keuze.
En iedereen een goed, gezond 2014 met veel veilige fietskilometers gewenst.
Gebruikers op dit forum: bluv107