Doorgetest: Öhlins RXF 36 EVO voorvork
Rondom sommige merken hangt een mist van magisch...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Goed bezig, hoe train jij je tijdrit?PI3R schreef:Goede kracht training gedaan afgelopen weekend. Zondag tijdrit geoefend, viel niet tegen aangezien ik 3/4 van de tijd wind opzij en tegen had.
Ga waarschijnlijk ook naar de JJ classic, maar ga voor de 200km.
Ben nog niet echt heel serieus bezig, heb maar 1x per jaar tijdrit met de club. Maar het is goed om af en toe andere spieren te trainen. Na een uur plat op het stuur te liggen voel je spieren die je normaal niet voelt.joeywl schreef:Goed bezig, hoe train jij je tijdrit?PI3R schreef:Goede kracht training gedaan afgelopen weekend. Zondag tijdrit geoefend, viel niet tegen aangezien ik 3/4 van de tijd wind opzij en tegen had.
Ga waarschijnlijk ook naar de JJ classic, maar ga voor de 200km.
Doe inderdaad ook trainen met een hartslagmeter, (was ik even vergeten te melden behoord tot de standaard uitrusting). Maar ook om te kijken hoe lang ik in een bepaalde hartslag door kan blijven fietsen. Daar kun je dan tijdens de tijdrit rekening me houden. En eventueel nog een snelle laatste ronde er uit persen.joeywl schreef:Netjes! Succes ermee! Ik train zelf met een hartslag meter ( Garmin ) en dan 25 km ( langer rijden wij niet met de club ) in D3 . Zwaar maar het helpt wel. Leuke vorm van trainen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers