Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cannondale

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 23 feb 2012 12:30

Jakkel, de witte kabels vervangen voor zwarte, de rode accenten eruit halen en je wielstickers in het antraciet nemen. Je frame is al redelijk druk kwa belettering, dan zou ik de witte stickers van je wielen halen en vervangen door de nieuwe Cosmic carbone stickers in het antraciet.
Mooie fiets in die kleuren. :)
Adres voor goede en goedkope wielstickers: http://www.graphicshack.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 23 feb 2012 12:39

Mooie fiets, maar ik zou nog het volgende doen:
1: fietscomputer op de stuurpen monteren
2: ik zou zwart stuurlint nemen. Komen rode accenten beter naar voren.
De fiets oogt inderdaad vrij druk qua belettering dus wellicht dat je daar tzt nog naar zou kunnen kijken. Wellicht mat zwarte wielstickers?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Gebruikersavatar
jakkel
Forum-lid
Berichten: 2260
Lid geworden op: 05 dec 2008 13:33

Gebruikersavatar jakkel 23 feb 2012 13:07

wasbeer2006 schreef:
cobra427 schreef:
xytras schreef:Persoonlijk zou ik gegaan zijn voor de zwart-witte look. De rode accenten vind ik eigenlijk maar niets en helemaal niet nodig bij dergelijk mooie racer.
Je ontkomt niet aan rode accenten omdat ze simpelweg al op het stuur, de SRAM-componenten en de banden zitten. Ik vind het wel mooi om het dan niet daarbij te laten maar nét een paar dingetjes meer rood te doen.
Er zitten toch bar weinig rode accenten op een red groep, als zou de naam dat wel doen vermoeten. Alleen op de crank twee hele kleine stukjes.

Ik denk als je de witte kabels vervangt door zwarte dat het beter zou zijn. Ik dacht zelf ook aan witte kabels maar dat maakt het onnodig druk, terwijl mijn fiets overwegend wit is.
...En op de achterderailleur, en op de remhendels (shifters). Iedereen zo zijn mening natuurlijk. Ik vind enkel wit/zwart vrij saai. Voorts is m'n clubkledij zwart/wit met rood in en m'n helm is een wit/rode. Ik hou wel van rode accenten. Breekt de eentonigheid van het eerder saai wit en zwart. Met nog een rode zadelpenklem heb je over gans de fiets verspreid wat kleine rode accenten. En naar mijn mening staat dat super.

Ik ga geen kabels beginnen veranderen (vind ik echt wel nutteloos) en de tape voorlopig ook niet.

En ik heb deze tenue ook besteld. En daar zit ook wat rood in. :mrgreen:

Afbeelding

Gebruikersavatar
jakkel
Forum-lid
Berichten: 2260
Lid geworden op: 05 dec 2008 13:33

Gebruikersavatar jakkel 23 feb 2012 13:09

scottpch schreef:Jakkel, de witte kabels vervangen voor zwarte, de rode accenten eruit halen en je wielstickers in het antraciet nemen. Je frame is al redelijk druk kwa belettering, dan zou ik de witte stickers van je wielen halen en vervangen door de nieuwe Cosmic carbone stickers in het antraciet.
Mooie fiets in die kleuren. :)
Adres voor goede en goedkope wielstickers: http://www.graphicshack.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien komt dat er ooit nog wel van. Voorlopig vind ik dit nu we oké. Past mooi bij het frame, vind ik toch. :)

Gebruikersavatar
jakkel
Forum-lid
Berichten: 2260
Lid geworden op: 05 dec 2008 13:33

Gebruikersavatar jakkel 23 feb 2012 13:11

boswielrenner schreef:Mooie fiets, maar ik zou nog het volgende doen:
1: fietscomputer op de stuurpen monteren
2: ik zou zwart stuurlint nemen. Komen rode accenten beter naar voren.
De fiets oogt inderdaad vrij druk qua belettering dus wellicht dat je daar tzt nog naar zou kunnen kijken. Wellicht mat zwarte wielstickers?
Fietscomputer heb ik op de stuurpen gehad, maar dan staat die wat te schuin en te ver naar achteren gericht. Display was niet duidelijk zichtbaar zo, zeker niet met de zon er op.

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 23 feb 2012 13:52

Als je inderdaad rode accenten toevoegd aan de fiets, moet je ze voldoende laten terugkomen. Volgens mij is in de huidige leer minimaal drie keer (3x).
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Mighty Bike Mike
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54

Mighty Bike Mike 23 feb 2012 21:19

Heb net mijn Super Six met DI2 binnen met de 3T black serie stuur, stuurpen en zadelpen.
Nu nog even kijken hoe ik foto's op het forum kan zetten.
Ben benieuwd naar de reacties.

pierre69
Forum-lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 08 aug 2010 23:54

pierre69 23 feb 2012 22:43

Kom op met die foto,s
S-works vvor de kasseien
Specialized Marathon stumpjumper voor de mud

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 24 feb 2012 08:31

http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false; is een goede manier om foto's online te kunnen zetten.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

rob86
Forum-lid
Berichten: 418
Lid geworden op: 15 mei 2011 16:48

rob86 24 feb 2012 19:35

Ik ben van plan een Cannondale CAAD10 of Supersix aan te schaffen. Twijfel nog over de maat. Totale lengte is 175cm, BBL 81cm. Neem ik best een 52 of een 54?

Mighty Bike Mike
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54

Mighty Bike Mike 24 feb 2012 19:53

pierre69 schreef:Kom op met die foto,s
Laat maar even weten hoe :!:

Jaeger
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 jan 2012 21:49

Jaeger 24 feb 2012 22:07

@rob86 bij een goede fietsenmaker kunnen ze je opmeten en adviseren. Dat zou ik dus doen.
Heb overigens zelf onlangs een SuperSix model 2011 gekocht. Laat hem eind maart afleveren, zonde om met het huidige weer al naar buiten te gaan.

Plaats reactie