Quoten: Origineel geplaatst door Joeny op 10 September 2006
Quote: Origineel geplaatst door Ghastly op 11 Augustus 2006Ik zit met nog veel meer pijn in mijn hart!Op de terug weg van een koers in Vlaanderen ben ik mijn Koga verloren van op de fietsendrager. Oorzaak: ik zou het niet weten! Gevolg: Koga kapot...Ik had dus de deze:picKoga Miyata Full Pro M, Chorus dubbel (alucrank), Ritchey WCS (stuur-stuurpen), Novatec wielen en Look Keo pedalen. Rijklaar gewicht 8.8kg (onnauwkeurig weegschaalgebruik).Nu:picKader gestript voor expert van de verzekeringen, ergopowers, remmen en pedalen zijn overgezet naar reservefiets zonder al te veel schade.het wiel:
http://img228.imageshack.us/img228/4886 ... l7.jpgDaar blijft niet echt veel van over...Het was een mooie tijd met mijn Koga, zeker wanneer ik nu train en koers met mijn ProRace voel ik het verschil in stijfheid en in plezier om te rijden. Deze Koga was vrij uniek in België, want niet verkrijgbaar als frame apart en dus enkel leverbaar met Shimano. Nu is de fiets in deze kleur niet meer leverbaar, dus heeeel veel spijt dat hij stuk gegaan is op zo'n domme manier!meer foto's hier:derailleurpadscheurexchorusscheurwieldoorsnede
Zonde, Maarja jij kan er (Waarschijnlijk,Mag ik hopen voor Je) ook niks aan doen.
De kader kan je nu los verkrijgen zodat je hem kan afmonteren naar eigen keuze. Bij Koga kan je kiezen tssn Shimano Ultegra of Dura-Ace. Maar het is wel een andere kleur natuurlijk. Ik heb er zo eentje en moet zeggen, de nieuwe kleurcombinatie is gewoon prachtig. Maar ja, dat is smaak hé.
In elk geval veel succes met de afhandeling van de verzekering.
Greetz
Kogaboy