Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fietsnieuws 2007

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 06 okt 2006 12:51

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Oktober 2006


Die foto's die ik doorgaf zijn dan ook eigen fotografie, en dus niet direct promofoto's. Don't worry, Eric.




Nu kom ik die linker weer tegen eerst bij je op msn nu op die foto nou kom deze keer niet zo bescheiden wie is het (mail of vertel op msn maar)
idee voor volgende foto's de meiden in bikini terwijl ze hem aan het wassen zijn de fiets :P
Misschien ook een idee om ze te body painten voor Bike Motion  fiets ziet er gaaf uit. Wat wordt de adviesprijs?

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 06 okt 2006 14:11

Niet echt mijn smaak zo op het eerste gezicht.. De decals zijn me iets te druk vergeleken met de rest van de fiets. Wel apart gevormde buizen, dat heeft op zich wel wat hoewel het wel erg wennen is.

Ik zie graag nog wat detailfoto's als de fiets echt wordt vrijgegeven.

Staat hij 20 oktober ook op BikeMotion op de stand?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 06 okt 2006 22:09

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Oktober 2006

Staat hij 20 oktober ook op BikeMotion op de stand?


Ja, hij staat op BikeMotion. Raar dat je 'm druk vindt (of bedoel je de Bora's?), want in het echt vinden velen het een heel sober afgewerkte fiets... kom er eens in real je gedacht van zeggen.
@ Kuiper: dat is niet het meisje waarover je 't op MSN had; het zijn 2 modellen, dus of de ene toevallig bevriend is met Bruylandts weet ik ook niet, damocles (of bedoel je Femke Melis? Die is het niet!).Adviesprijzen vind je op http://www.procycling.be/?page=nieuws&nieuwsID=427
Bijkomende foto's (gewoon m'n eigen foto's) die jullie een beter zicht geven op de vormgeving van het frame:
   
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 06 okt 2006 22:24

heb de fiets paar maanden trug al vast gehad en moet zeggen
het is een cool en mooi frame, spijtig dat het geen full carbon voorvork is
 
maar toch beled het me niet om er volgend jaar op te rijden wel
avia cyclingteam

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 06 okt 2006 22:25

in het rood
 
heb hem paar maand trug in het blauw gezien van de poeier
avia cyclingteam

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 06 okt 2006 22:26

Ja sepp, als ik er nu m'n LWs in draai en een gewoon stuur op plaats (ipv Deda Alanera) zit ik al onder UCI limiet en mag ik er niet mee koersen...
Neem je de rode of de blauwe versie?  edit: rood dus
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 06 okt 2006 23:02

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Oktober 2006
Ja, hij staat op BikeMotion. Raar dat je 'm druk vindt (of bedoel je de Bora's?), want in het echt vinden velen het een heel sober afgewerkte fiets... kom er eens in real je gedacht van zeggen. Ik denk dat het meer de combinatie is van de Bora's, de decals op het frame en toch ook wel het felle rode stuurlint. Maar zoals altijd blijft het lastig te beoordelen zo op een foto..

Ik kom hem zeker in het echt bekijken, ben benieuwd of ik mijn mening dan zal bijstellen!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 06 okt 2006 23:08

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Oktober 2006

Ik denk dat het meer de combinatie is van de Bora's, de decals op het frame en toch ook wel het felle rode stuurlint. Maar zoals altijd blijft het lastig te beoordelen zo op een foto..Ik kom hem zeker in het echt bekijken, ben benieuwd of ik mijn mening dan zal bijstellen!

Ja, dat kan wel... Ik heb ook zitten twijfelen aan het kleur van stuurlint (wit, rood, zwart carbon). Op de beurs staat ook een exemplaartje met zilveren Mavic Aksium wielen en eentje met rode Fulcrum wielen; misschien vind je dat beter geslaagd. Ook op het werk bij Zannata waren de meningen soms verdeeld over welke wielen goed pasten in welke fiets, welk zadel, stuurlint... best wel boeiend.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 06 okt 2006 23:21

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Oktober 2006Ik denk dat het meer de combinatie is van de Bora's, de decals op het frame en toch ook wel het felle rode stuurlint. Maar zoals altijd blijft het lastig te beoordelen zo op een foto..

Ik kom hem zeker in het echt bekijken, ben benieuwd of ik mijn mening dan zal bijstellen!

Ja, dat kan wel... Ik heb ook zitten twijfelen aan het kleur van stuurlint (wit, rood, zwart carbon). Op de beurs staat ook een exemplaartje met zilveren Mavic Aksium wielen en eentje met rode Fulcrum wielen; misschien vind je dat beter geslaagd. Ook op het werk bij Zannata waren de meningen soms verdeeld over welke wielen goed pasten in welke fiets, welk zadel, stuurlint... best wel boeiend.

Smaken verschillen natuurlijk en dat is maar goed ook ! Ik vind het een prachtige fiets en ben een enorme liefhebber van de kleurencombi. zwart/rood. Helaas valt een fiets als deze nogal buiten mijn financ. budget...
"Afstappen is geen optie"

t.trapper
Forum-lid
Berichten: 409
Lid geworden op: 20 feb 2006 11:49

t.trapper 07 okt 2006 20:22

Ik vind de vormgeving (én kleurencombinaties) erg geslaagd, op de aero-uitbouw van de zadelpenbuis na. De zadelpen vind ik dan weer bijzonder. Is dat ook eigen ontwerp ?

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 07 okt 2006 21:06

Ik was nooit echt voor Zannatta,maar moet zeggen dat ik ze nu meer dan schitterent vind!
Konden vorig jaar in de club kiezen tussen ridley of Zannatta,als deze er tussen staat weet ik het wel!!
il magnifico

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 08 okt 2006 14:44

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Oktober 2006


     

Van deze fiets ben ik niet erg gecharmeerd, van die Karmann die als decor dient des te meer! Ziet eruit als een zeer puik exemplaar.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Plaats reactie