Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Astana / Liberty Seguros

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 25 sep 2006 18:30

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 25 September 2006

Met koersen valt echt bijna niets te verdienen als Amateur zijnde. Als je brandstof zelf moet betalen dan moet je al erg goed rijden om nog positief te blijven. Ik heb van laatste weekend maart tot ergens in Juli ongeveer 3000 km in de auto gezeten van en naar wedstrijden toe.

Zou je niet eens gaan fietsen ...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 25 sep 2006 19:55

Een vriendin vertelde me dit weekend dat ze in de fruitpluk gestaan had met Poolse veldrijders, die na het werk (wanneer zij vermoeid was) nog gingen trainen... echt ongelooflijk. En toen vroeg ik naar de naam van die crossers: Dariusz en Mariusz Gil! Was me dat even schrikken. De broers Gil zijn in mijn ogen toch wel internationale toppers die WB wedstrijden en WKs rijden... van hen had ik niet verwacht dat ze zelfs tijdens het seizoen (bij aanvang nu toch) moesten gaan fruitplukken!
Wel respect daarvoor.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 25 sep 2006 22:48

Zou Manolo Saiz of een van de Mechanikers mee-ontwerpen aan zo'n fiets? Ik vind de algemene overeenkomsten met mijn Giant TCR composite wel verbluffend. Niet alleen de compact bouw maar ook het balhoofd, bracket, vorm van geintegreerde zadelpen en de afstand tussen achterband en zitbuis valt mij op.
Afbeelding

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 25 sep 2006 23:18

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 September 2006


Een vriendin vertelde me dit weekend dat ze in de fruitpluk gestaan had met Poolse veldrijders, die na het werk (wanneer zij vermoeid was) nog gingen trainen... echt ongelooflijk. En toen vroeg ik naar de naam van die crossers: Dariusz en Mariusz Gil! Was me dat even schrikken. De broers Gil zijn in mijn ogen toch wel internationale toppers die WB wedstrijden en WKs rijden... van hen had ik niet verwacht dat ze zelfs tijdens het seizoen (bij aanvang nu toch) moesten gaan fruitplukken!
Wel respect daarvoor.

Casran...armoede en ambitie maakt zulke bikkels. Wat denk je van de wielrenners uit vroeger dagen. De Flandriens en de Brabanders en Limburgers uit Nederland die geen vooruitzichten hadden.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 27 okt 2006 23:00

Even dit topic een schop geven.

Gaat Astana volgend jaar soms op BMC rijden? Ik stel deze vraag omdat ik dit bericht tegenkwam op de site van Fiets. Of gaat het hier om een grap?

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 27 okt 2006 23:14

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 27 Oktober 2006

Even dit topic een schop geven.Gaat Astana volgend jaar soms op BMC rijden? Ik stel deze vraag omdat ik dit bericht tegenkwam op de site van Fiets. Of gaat het hier om een grap?

zou wel gaaf zijn als koen het echt gepost heeft

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 27 okt 2006 23:32

Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 27 Oktober 2006
Even dit topic een schop geven.

Gaat Astana volgend jaar soms op BMC rijden? Ik stel deze vraag omdat ik dit bericht tegenkwam op de site van Fiets. Of gaat het hier om een grap?




Al enige tijd bekend,
heb koen even gemailed of hij dat zelf geplaatst heeft zal spoedig wel antwoord krijgen.
op ze site heeft hij hem nog niet staan http://www.koendekort.nl

Twijfel alleen over dit bericht:
Quote: Ja ik ben er ook blij mee, ben ik eindelijk van die KL*TE BH-fiest af.
K. de Kort            [19-10-06].

tijdens de zesdaagse reedt hij op een Ridley zij tegen hem volgende keer op een BMC? toen kwam een lag heb maar heel even met hem gesproken.

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 28 okt 2006 13:53

Net contact gehad met Koen DAT IS NIET DOOR HEM GESCHREVEN

contador120
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jan 2006 19:16

contador120 28 okt 2006 14:10

Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 28 Oktober 2006
Net contact gehad met Koen DAT IS NIET DOOR HEM GESCHREVEN

Het zou me ook verwonderen moest hij dat geschreven hebben, een tijdje geleden wist hij me nog te zeggen dat hij zich heel goed voelt op die fietsen.

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 28 okt 2006 17:59

Quote: Origineel geplaatst door contador120 op 28 Oktober 2006
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 28 Oktober 2006
Net contact gehad met Koen DAT IS NIET DOOR HEM GESCHREVEN



Het zou me ook verwonderen moest hij dat geschreven hebben, een tijdje geleden wist hij me nog te zeggen dat hij zich heel goed voelt op die fietsen.


Ja daarom vond het al raar, maar zal wel spoedig verwijderd worden door fiets redactie heb het doorgemaild

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 28 okt 2006 18:28

Klikspaan;)
Anti-Spacers!

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 28 okt 2006 18:33

Quote: Origineel geplaatst door pjotr op 28 Oktober 2006
Klikspaan;)


en waar slaat dat op?
Jij zou het toch ook niet leuk vinden als iemand onder je echte naam schrijft?

Plaats reactie