Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Koga

deton
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 mei 2006 22:02

deton 25 jun 2006 04:28

Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe tweedehandse Koga Miyata FPC gekocht.
De fiets is ongeveer 1 jaar oud.
Het lukt me niet om er hier een plaatje van te laten zien.
Op dit adres kun je hem bewonderen:

http://ton-vanschagen.magix.net/userweb ... t=15&pos=0

Ik heb er €999,- voor betaald.
Wat vinden jullie er van?

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 25 jun 2006 06:25

Mooie fiets in een mooie kleur.
Is het je eerste fiets? Heb je een speciale reden om voor KOGA te kiezen?
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

Gravelist
Forum-lid
Berichten: 1635
Lid geworden op: 25 apr 2004 13:03

Gravelist 25 jun 2006 10:36

Quoten: Origineel geplaatst door DeTon op 25 Juni 2006

Het lukt me niet om er hier een plaatje van te laten zien.

deton
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 mei 2006 22:02

deton 25 jun 2006 16:06

Hee bedankt voor het plaatsen van het plaatje!
Ik heb op de Koga meteen maar Limburgs Mooiste gefietst, de rode lus. Deze foto heb ik genomen in Landsrade, daar hadden we een week lang een huisje gehuurd met de familie. We kwamen er langs tijdens de tocht. De Koga fietst lekker, wel heb ik het idee dat die campa zonda wielen niet zo heel stevig zijn. Misschien later maar eens andere wielen monteren.

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 25 jun 2006 16:32

De Zonda wielen zijn op zich prima, maar je kunt ze voor de zekerheid altijd even laten nalopen bij je fietsenmaker.
Maar je hebt een knappe fiets, zeker met Campagnolo.
Werelds mooiste onderdelen.
 
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

norrelschip
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 mei 2006 23:40

norrelschip 26 jun 2006 13:48

Quoten: Origineel geplaatst door DeTon op 25 Juni 2006

Hee bedankt voor het plaatsen van het plaatje!Ik heb op de Koga meteen maar Limburgs Mooiste gefietst, de rode lus. Deze foto heb ik genomen in Landsrade, daar hadden we een week lang een huisje gehuurd met de familie. We kwamen er langs tijdens de tocht. De Koga fietst lekker, wel heb ik het idee dat die campa zonda wielen niet zo heel stevig zijn. Misschien later maar eens andere wielen monteren.

Zeker een mooie fiets! Ik heb zelf een Koga Limited Edition in precies dezelfde kleurstelling. Volgens mij ben ik jou nog tegengekomen in LM ergens op het einde richting kerkrade. Ik dacht ook een ogenblik dat je dezelfde fiets had als ik toen ik naast je fietste, maar dat bleek bij nadere inspectie toch niet het geval te zijn.
Cube Agree GTC Pro (2011)
Cube Limited Race (2008)

sparko
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 apr 2005 11:51

sparko 26 jun 2006 14:17

gefeliciteerd met je aankoop en heel veel plezier met deze prachtige fiets. En vooral met campa zeer netjes.

deton
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 mei 2006 22:02

deton 27 jun 2006 02:47

Ja ha ha ik kan me herinneren dat ik je tegenkwam, Norrelschip.
Je zei nog: "mooie fiets" Die van jou had precies dezelfde kleur,
dat mooie Koga-blauw. Ik dacht ook heel even dat die van jou dezelfde was,
grappig! Het was wel warm hé die zaterdag. Kun je niet een foto plaatsen van jouw fiets, dan kunnen we ze vergelijken, hoewel die van mij mooier is natuurlijk.
Ik vond het een leuke tocht, volgend jaar weer. Ik had trouwens op dat heuveltje bij Gulpen, de Spaanse Koning heet die geloof ik, een lekke band. Nou wil het toeval dat dat huisje wat we hadden gehuurd een klein stukje verder was, sterker nog we kwamen er langs, Ik had natuurlijk niks bij me dus ben ik daar staande heen gefietst en heb ter plekke een nieuwe achterband omgelegd, die ik daar had liggen..

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 27 jun 2006 15:23

Quoten: Origineel geplaatst door DeTon op 27 Juni 2006

Ik had trouwens op dat heuveltje bij Gulpen, de Spaanse Koning heet die geloof ik, een lekke band. Nou wil het toeval dat dat huisje wat we hadden gehuurd een klein stukje verder was, sterker nog we kwamen er langs, Ik had natuurlijk niks bij me dus ben ik daar staande heen gefietst en heb ter plekke een nieuwe achterband omgelegd, die ik daar had liggen..


Begrijp ik het nu goed dat je geen reserveband/plakkers bij je had, en je nog eens staand op de fiets op een lekke band door bent gereden?
Das toch niet zo slim, en wat hebben we nu geleerd :D
 
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

deton
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 mei 2006 22:02

deton 28 jun 2006 00:44

Ja klopt ik had geen plakkers of niks bij me en ben met die bijna lege achterband doorgereden. M'n mobiel had ik evenwel wel bij me en zo heb ik er al bellend op m'n platte achterband nog een boel ingehaald op dat bergje. M'n schoonvader wilde me helaas niet assisteren, die zat al reeds aan de vlaai ergens op een terras. Dus toen maar staande naar het vakantiehuisje in Landsrade gefietst.
Sja wat heb ik er van geleerd.. ehm.. nou..

roadracer
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 apr 2006 14:45

roadracer 28 jun 2006 19:23

vreemd verhaal, heb meelij met je Koga....
It is mei sizzen net te dwaen! Het is met zeggen niet te doen!

Plaats reactie