Cerv�lo, Storck of De Rosa Avant?

Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
colnagofreak
Forum-lid HC

Gebruikersavatar colnagofreak 01 aug 2006 10:53

Quoten: Origineel geplaatst door snellejelle op 01 Augustus 2006

Mannen! (trouwens weinig vrouwen hier!)
Bedankt voor jullie wijze adviezen. En zo blijkt maar weer dat een fiets emotie is. Al is de Cervélo natuurlijk wel het beste frame van dit moment, puur rationeel/wetenschappelijk... Om die reden, maar vooral omdat ik het gewoon een mooi kader vind, heb ik m besteld. En dat is met een D aan het eind. Net als 'met Chorus en Zonda-wielen afgemonteerD'. Overigens komen er bij de volgende financiele meevaller misschien wel andere wielen in. Kan ik weer gewoon een biertje meer drinken. Want Pantani zal ik nooit worden. En gelukkig maar...

Gefeliciteerd met je aankoop, naar mijn mening heb je de juiste beslissing genomen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 01 aug 2006 11:25

Heel mooi, post wel ff wat pictures zodra je 'm hebt hè!
[offtopic]
Amclassic-fan: gewoon uit interesse: welke fietsen bezit jij eigenlijk?
[/offtopic]

onlycampa
Forum-lid

Gebruikersavatar onlycampa 01 aug 2006 20:23

PS: he AM weet je wel hoeveel fietsen ik in de kelder heb staan cker een stuk of 15. de meeste met 24 inch velgen maar dat boeit toch niet!!!ja ook nog twee met 26 inch! maakt dus 17 stuks

Haal jij die steeds weg bij centraal??
Alleen maar Campa en niets anders!

alstro
Forum-lid

Gebruikersavatar alstro 02 aug 2006 09:42

FF ontopic over Cervelo want dat geleuter over driewielers komt onderhand mijn neus uit !

Marktplaats

Hier staat een cervelo te koop. Nu vraag ik me af of dit zuivere koffie is. Verkoper zegt deze fiets te verkopen omdat hij een R3 gekocht heeft.

even ter verduidelijking. R3 frame is 500 euro goedkoper dan aangebode carbon frame!

colnagofreak
Forum-lid HC

Gebruikersavatar colnagofreak 02 aug 2006 10:53

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 02 Augustus 2006

FF ontopic over Cervelo want dat geleuter over driewielers komt onderhand mijn neus uit !MarktplaatsHier staat een cervelo te koop. Nu vraag ik me af of dit zuivere koffie is. Verkoper zegt deze fiets te verkopen omdat hij een R3 gekocht heeft.even ter verduidelijking. R3 frame is 500 euro goedkoper dan aangebode carbon frame!

Zou niet weten waarom dit geen zuivere koffie is???Bovendien is de rekening ter inzage! Waarschijnlijk gewoon een Cervelo-liefhebber die de R3 een mooiere fiets vindt dan de Soloist.Denk zo dat de fiets nog wel zo rond de 3000 euro op moet brengen??
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

rolandt
Forum-lid

Gebruikersavatar rolandt 02 aug 2006 11:22

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 02 Augustus 2006

FF ontopic over Cervelo want dat geleuter over driewielers komt onderhand mijn neus uit !MarktplaatsHier staat een cervelo te koop. Nu vraag ik me af of dit zuivere koffie is. Verkoper zegt deze fiets te verkopen omdat hij een R3 gekocht heeft.even ter verduidelijking. R3 frame is 500 euro goedkoper dan aangebode carbon frame!

Die advertentie maakt op mij geen onbetrouwbare indruk Alstro.Als je nu 1900 biedt ben je trouwens de hoogste bieder Maar jij ging geloof ik meer voor de Soloist Team toch? Dat frame vind ik persoonlijk een veel betere prijs/kwaliteitverhouding hebben dan de Soloist Carbon en de R3. Ik ben me ook aan het oriënteren inzake dit prachtige alu-frame.

alstro
Forum-lid

Gebruikersavatar alstro 02 aug 2006 16:18

Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 02 Augustus 2006
He overloper tegen mij zei je dat je een deRosa King Xlight ging kopen! hoe zit dat nou?

Veel te duur, verhoudingen zijn echt zoek vind ik.

alstro
Forum-lid

Gebruikersavatar alstro 02 aug 2006 16:28

Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 02 Augustus 2006
Die advertentie maakt op mij geen onbetrouwbare indruk Alstro.
Als je nu 1900 biedt ben je trouwens de hoogste bieder

Maar jij ging geloof ik meer voor de Soloist Team toch? Dat frame vind ik persoonlijk een veel betere prijs/kwaliteitverhouding hebben dan de Soloist Carbon en de R3. Ik ben me ook aan het oriënteren inzake dit prachtige alu-frame.

Vind het gewoon raar meer niet eigenlijk. Of je hebt geld te veel. Heb hem een meeltje gestuurd maar niks gehoord nog.
Zelf ga ik idd voor de soloist team fiets, wil alleen een rode of blauwe uitvoering want die zwarte heb ik nu ook al in de Giant uitvoering en ik wil wat anders.
Hier onder een link naar die blauwe, erg mooi !!
http://www.s-tec-sports.de

Plaats reactie