Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Intersens site

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 16 jan 2007 18:02

Quoten: Origineel geplaatst door Verburg op 16 Januari 2007

Beginnersvraag: Op pagina 1 van dit onderwerp staat een link naar een prijslijst. Ben niet zo op de hoogte van prijzen. Hoe verhouden zich deze prijzen met andere merken? Is het in verhouding duurder of goedkoper dan andere merken?

Goedkoper, maar met een (zeer) goede prijs/kwaliteit verhouding en nederlands fabrikant. Zeker voor beginners (afhankelijk van geldbuidel) een goed begin naast de diverse duitse merken zoals Stevens, Red Bull, Cube, etcc.
What makes the boat go faster?

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 16 jan 2007 18:07

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 16 Januari 2007

Kom op zeg. Die jongen is gewoon lekker aan het fietsen zonder enig trainingsdoel. Jan W.F. is pas een paar maanden bezig en nog volop aan het ontdekken waarom wielrennen zo leuk is.  Over een tijdje volgende vanzelf de doelen en de bijbehorende trainingsschema's. @Jan W.F.: geniet ze en go for it!


Ja tuurlijk, we zijn allemaal ooit begonnen. Maar de combinatie: eerste keer 60km; gemiddelde hartslag 160; max hartslag 194 (en bij koude ligt de hartslag sowieso al lager) en dat na een langdurige ziekte?
Van mij mag iedereen genieten op de fiets, zo vlug rijden als hij/zij wil. Maar ik probeer toch altijd wat rustig te fietsen indien ik ziek ben geweest.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 16 jan 2007 18:18

@Jan W.F. wanneer heb je de 40km gefietst en wanneer was je ook alweer grieperig?
 
What makes the boat go faster?

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 16 jan 2007 18:56

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 16 Januari 2007


@Jan W.F. wanneer heb je de 40km gefietst en wanneer was je ook alweer grieperig?




Die 40 kilometer heb ik vorige week gefietst. Grieperig was ik ruim voor de kerst. Dat is dus dik een maand geleden. Daarnaast ben ik, na de griep, 2 keer verkouden geweest. Wat die lichamelijke problemen betreft, waren voor mij een verassing, ik heb in een ander topic daar iets over geschreven (zie http).
<edit> Paashaas maakt zich wat zorgen, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt. Van griep zou ik nu wel redelijk hersteld moeten zijn, komt bij dat ik niet elke dag fiets. Ja, ik kan nu ook wel op de stoel gaan zitten, maar dat schiet ook niet op...
Echte doelen heb ik zoals Livio Livius al zei, (nog) niet. Geen verplichtingen, lekker vrijblijvend. Wat betreft het plezier er in hebben. Sinds de aanschaf van mijn racefiets, is mij het wielrennen tien keer meegevallen: ik beleef er veel plezier aan; ik had - zoals ik onlangs op de racefiets nog dacht - er eigenlijk veel eerder mee moeten beginnen...

paco
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:31

paco 17 jan 2007 23:50

 
Wie kan mij vertellen of het Sensa Toscane frame ook los verkrijgbaar is?
en waar ik het kan verkrijgen.
En trouwens ben ik colnago rijder en ik vindt dit een heel mooi frame.
Prijs kwaliteit verhouding lijkt mij in orde.
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi

sivle
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 08 jun 2005 17:13

sivle 18 jan 2007 10:57

Quoten: Origineel geplaatst door paco op 17 Januari 2007


 
Wie kan mij vertellen of het Sensa Toscane frame ook los verkrijgbaar is?
en waar ik het kan verkrijgen.
En trouwens ben ik colnago rijder en ik vindt dit een heel mooi frame.
Prijs kwaliteit verhouding lijkt mij in orde.

Volgens mij zijn die frames wel los verkrijgbaar, mail anders even naar Intersens en vraag het hun zelf. Zij zullen je waarschijnlijk ook wel kunnen vertellen waar de frames verkrijgbaar zijn.

paco
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:31

paco 18 jan 2007 12:18

Volgens mij zijn die frames wel los verkrijgbaar, mail anders even naar Intersens en vraag het hun zelf. Zij zullen je waarschijnlijk ook wel kunnen vertellen waar de frames verkrijgbaar zijn.
 
Welnu, Ik heb naar een dealer gebeld en die gaf mij als antwoordt dat het niet mogelijk is om het frame los te bestellen.
 
HELP?????
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi

sivle
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 08 jun 2005 17:13

sivle 18 jan 2007 12:44

Quoten: Origineel geplaatst door paco op 18 Januari 2007


Volgens mij zijn die frames wel los verkrijgbaar, mail anders even naar Intersens en vraag het hun zelf. Zij zullen je waarschijnlijk ook wel kunnen vertellen waar de frames verkrijgbaar zijn.
 
Welnu, Ik heb naar een dealer gebeld en die gaf mij als antwoordt dat het niet mogelijk is om het frame los te bestellen.
 
HELP?????

Vraag het eens na bij Intersens zelf, zij zullen het het beste weten en als het wel zo is weten zij ook meteen waar.

paco
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 dec 2006 15:31

paco 18 jan 2007 12:47

Frame is volgens intersens niet los verkrijgbaar.
Dus ze dwingen je hiermee uit te zien naar een ander frame.
jammer maar helaas!
Pinarello Prince
Empella Bonfire SL
Sensa Pordoi

sivle
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 08 jun 2005 17:13

sivle 18 jan 2007 13:22

Quoten: Origineel geplaatst door paco op 18 Januari 2007


Frame is volgens intersens niet los verkrijgbaar.
Dus ze dwingen je hiermee uit te zien naar een ander frame.
jammer maar helaas!

Koop je hem met een goedkope groep en voorkoop je deze vervolgens. Kost misschien wel iets, maarja...

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 18 jan 2007 15:39

Deze frames worden onder verschillende namen en merken verkocht, dus niet alleen via Intersens. Ik weet dat forumlid Kalkaanslag hetzelfde frame wel los heeft gekocht. Als je kijkt op pag. 80 en 81 van het topic foto van je fiets zie je zijn fiets en zijn verhaal.
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... eadPage=80

timo002
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:09

timo002 18 jan 2007 17:08

Het Sensa Toscane frame kun je denk ik niet los krijgen omdat Intersens met Sensa toch een beetje een merk op wil bouwen. Waarschijnlijk zijn ze bang dat mensen het frame los kopen en deze vervolgens met ondeugdelijke onderdelen afmonteren. Hiermee wordt de naam Sensa meteen de grond in gedrukt.
Ik weet zeker dat het je het Intersens frame, type IN7.9x (full carbon) wel los kunt krijgen. Dit is precies hetzelfde frame (MG05) alleen dan met Intersens decalls ipv Sensa. Durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij zit dit frame rond de 900 a 1000 euro inclusief lak.
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

Plaats reactie