Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Intersens site

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 dec 2006 10:55

Sensa Toscana getest deze maand in Fiets.

Torsie stijfheid: 90 Nm
Vorkstijfheid: 90 Nm
Bracketstijfheid: 51 Nm
Stabiliteitsindex: -2,03

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 03 dec 2006 13:27

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 01 December 2006

Sensa Toscana getest deze maand in Fiets.Torsie stijfheid: 90 NmVorkstijfheid: 90 NmBracketstijfheid: 51 NmStabiliteitsindex: -2,03


En dat wil zeggen?
Hij kwam in ieder geval prima uit de test. Afgezien van het 'geen-emotie-geneuzel'.

toscana2007
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 okt 2006 17:17

toscana2007 04 dec 2006 09:36

Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 03 December 2006

Hij kwam in ieder geval prima uit de test. Afgezien van het 'geen-emotie-geneuzel'.


Ik heb de test ook gelezen en helemaal tevreden met mijn keuze! De overige fietsen werden getypeerd als allrounders en de Toscana als wedstrijdfiets. Beetje jammer inderdaad van de opmerkingen dat ie geen trendzetter maar een trendvolger is, dus.... ?!   'n geweldige fiets, dáár gaat het om!

timo002
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:09

timo002 04 dec 2006 17:14

Quoten: Origineel geplaatst door Toscana 2007 op 04 December 2006

Ik heb de test ook gelezen en helemaal tevreden met mijn keuze! De overige fietsen werden getypeerd als allrounders en de Toscana als wedstrijdfiets. Beetje jammer inderdaad van de opmerkingen dat ie geen trendzetter maar een trendvolger is, dus.... ?!   'n geweldige fiets, dáár gaat het om!

Inderdaad, dat emotie gebla bla tiek heb je niks aan op de fiets. Maakt voor een groot deel alleen verschil in gewicht van je portomonee na aankoop van de fiets. Het gaat om de fiets!
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 04 dec 2006 17:40

Quoten: Origineel geplaatst door Timo002 op 04 December 2006

Inderdaad, dat emotie gebla bla tiek heb je niks aan op de fiets. Maakt voor een groot deel alleen verschil in gewicht van je portomonee na aankoop van de fiets. Het gaat om de fiets!

Je hebt volkomen gelijk, maar laat het de Pinarello en Colnago rijders niet horen. Sssst

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 04 dec 2006 20:25

Quoten: Origineel geplaatst door Toscana 2007 op 30 November 2006

Nou, voor de liefhebbers (en voor mezelf natuurlijk  ) de foto van mijn nieuwe trots.... de Sensa Toscana 2007. (sorry Havana, ik heb toch maar gekozen voor een set carbon bidonhouders ipv m'n geld in de sloot te gooien  ) Ach je leeft maar 1x, nie waar?!




Gefeliciteerd, Toscana 007! Het is een mooie fiets. Die rode banden i.c.m. het frame, dat staat goed, die bidonhouders overigens ook, 'n goede investering.
Veel plezierige en gezonde fietskilometers!.

toscana2007
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 okt 2006 17:17

toscana2007 05 dec 2006 10:02

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 04 December 2006

Gefeliciteerd, Toscana 007! Het is een mooie fiets. Die rode banden i.c.m. het frame, dat staat goed, die bidonhouders overigens ook, 'n goede investering.
Veel plezierige en gezonde fietskilometers!.

Tnx!    Ik ben ook wel overtuigd dat 't een goeie koop is, zeker na het lezen van die vergelijkende test. Zowiezo dat ik 'm zo al voor 200euri's minder heb dan hij wordt neergezet in Fiets. Laat staan als je 'm vergelijkt met de 'concurrenten' die stuk voor stuk duurder en zeker niet beter zijn! Sterker nog, volgens mij was 't de winnaar. Dus ik ben blij dat ik gekozen heb voor 't lichte carbon en 't gewicht verder in m'n portomonaie heb laten zitten

timo002
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:09

timo002 05 dec 2006 12:12

Quoten: Origineel geplaatst door Toscana 2007 op 05 December 2006

Tnx!    Ik ben ook wel overtuigd dat 't een goeie koop is, zeker na het lezen van die vergelijkende test. Zowiezo dat ik 'm zo al voor 200euri's minder heb dan hij wordt neergezet in Fiets. Laat staan als je 'm vergelijkt met de 'concurrenten' die stuk voor stuk duurder en zeker niet beter zijn! Sterker nog, volgens mij was 't de winnaar. Dus ik ben blij dat ik gekozen heb voor 't lichte carbon en 't gewicht verder in m'n portomonaie heb laten zitten

Moet je je portomonee natuurlijk niet meenemen op de fiets! Dan ben je je gewichtswinst namelijk flink kwijt! (Je portomonee is nu uiteraard nog goed aan gewicht.)Elk merk heeft z'n charmes, Intersens / Sensa heeft dit dan niet / minder maar is ook goedkoper. Als de Colnago's / Pina's / Rosa's enz ook voor een eerlijke prijs verkocht zouden worden dan is de hele exclusieviteit eraf. En dat wil niemand, ook niet de koper de diep in de buidel moet tasten!
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 05 dec 2006 19:36

Quoten: Origineel geplaatst door Timo002 op 05 December 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Toscana 2007 op 05 December 2006

Tnx!    Ik ben ook wel overtuigd dat 't een goeie koop is, zeker na het lezen van die vergelijkende test. Zowiezo dat ik 'm zo al voor 200euri's minder heb dan hij wordt neergezet in Fiets. Laat staan als je 'm vergelijkt met de 'concurrenten' die stuk voor stuk duurder en zeker niet beter zijn! Sterker nog, volgens mij was 't de winnaar. Dus ik ben blij dat ik gekozen heb voor 't lichte carbon en 't gewicht verder in m'n portomonaie heb laten zitten

Moet je je portomonee natuurlijk niet meenemen op de fiets! Dan ben je je gewichtswinst namelijk flink kwijt! (Je portomonee is nu uiteraard nog goed aan gewicht.)Elk merk heeft z'n charmes, Intersens / Sensa heeft dit dan niet / minder maar is ook goedkoper. Als de Colnago's / Pina's / Rosa's enz ook voor een eerlijke prijs verkocht zouden worden dan is de hele exclusieviteit eraf. En dat wil niemand, ook niet de koper de diep in de buidel moet tasten!

Timo ben je vertegenwoordiger van Intersens? Staat in de tekst dat het geen trendsetter is maar een volger. Met andere woorden ze steken weinig/niets in ontwikkeling maar zorgen voor een duplicaat van wat een ander heeft ontwikkeld. Tja dan kun je ook goedkoper zijn. Is trouwens niets mis met de Sensa.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 05 dec 2006 20:34

Quote: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 December 2006
Timo ben je vertegenwoordiger van Intersens?

Dat vraag ik me ook wel eens af.

sivle
Forum-lid
Berichten: 179
Lid geworden op: 08 jun 2005 17:13

sivle 06 dec 2006 09:31

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 December 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Timo002 op 05 December 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Toscana 2007 op 05 December 2006

Tnx!    Ik ben ook wel overtuigd dat 't een goeie koop is, zeker na het lezen van die vergelijkende test. Zowiezo dat ik 'm zo al voor 200euri's minder heb dan hij wordt neergezet in Fiets. Laat staan als je 'm vergelijkt met de 'concurrenten' die stuk voor stuk duurder en zeker niet beter zijn! Sterker nog, volgens mij was 't de winnaar. Dus ik ben blij dat ik gekozen heb voor 't lichte carbon en 't gewicht verder in m'n portomonaie heb laten zitten

Moet je je portomonee natuurlijk niet meenemen op de fiets! Dan ben je je gewichtswinst namelijk flink kwijt! (Je portomonee is nu uiteraard nog goed aan gewicht.)Elk merk heeft z'n charmes, Intersens / Sensa heeft dit dan niet / minder maar is ook goedkoper. Als de Colnago's / Pina's / Rosa's enz ook voor een eerlijke prijs verkocht zouden worden dan is de hele exclusieviteit eraf. En dat wil niemand, ook niet de koper de diep in de buidel moet tasten!

Timo ben je vertegenwoordiger van Intersens? Staat in de tekst dat het geen trendsetter is maar een volger. Met andere woorden ze steken weinig/niets in ontwikkeling maar zorgen voor een duplicaat van wat een ander heeft ontwikkeld. Tja dan kun je ook goedkoper zijn. Is trouwens niets mis met de Sensa.


Maar niet alleen t 'kleurtje' zorgt voor de prijs. Ook al zou Colnago of een dergelijk merk 'kopieren', dan nog blijven ze duur(der).
Ik vind t nie echt overkomen als n vertegenwoordiger, gewoon Intersens-gek ofzo... Agja, is ook nix mee...

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 06 dec 2006 15:22

Sensa heeft nu ook een eigen kledinglijn, shirt + koerbroek.
http://www.sensabikes.com/homesensa.htm#Sensa20Kleding
Wat vinden jullie ervan?

Plaats reactie