Nieuwe Fiets voor een beginner

Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
videopac
Forum-lid

Gebruikersavatar videopac 22 aug 2006 18:12

Een Cube Streamer is volledig Ultegra voor 1349 euro: is dit een goed alternatief?
(overigens zijn dit m.i. al geen "beginners" bedragen meer)

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 22 aug 2006 20:54

heb er nu circa 8 gehad en allemaal adviesprijs nou das van utrecht tot nieuwegein tot lekkerkerk tot den haag tot 's gravenzande etc. dus buiten hilversum idd geen in de buurt die een leuk prijs wou doen als ze hem uberhaupt nog hadden ( fabrikant is leeg ), ja 's gravenzande maat 59 - 2005 voor 1450 maar die is net te klein of 15 kleding uitzoeken.
Ben superbenieuwd. Hopelijk lukt het je voor 3 uur om hem te plaatsen? want ik kan alleen vrijdag nog naar limbricht ( salden ) en dan moet ik het morgen nog regelen ( effe apart zetten bij salden - auto die groot genoeg is - dag vrij nemen van het werk etc etc ).
ga namelijk die week erop op vakantie  en aangezien bianchi fabriek ( groothandel ) leeg zou zijn. zullen het wel de laatste modellen zijn.
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 23 aug 2006 10:40

Heb je Derks al gemaild? Die hadden de 1885 niet zo lang geleden in de aanbieding met volledig Ultegra voor € 1350.- Die fiets heb ik destijds zelf gekocht. Als je ff belt, kun je misschien vragen of die aanbieding nog geldt...

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 23 aug 2006 12:12

havana als bluebird niet met iets leuks komt dan ..... als je een vrouw geweest was ...........  oftewel ik zal hem daar gaan kopen nu

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 23 aug 2006 15:48

nou hij is besteld de 1885 alu/carbon Ultegra triple 10x3 ipv van compact ( voor eventueel ooit de bergen en aangezien iedereen roept als je trippel kan nemen gelijk doen ) voor een leuk prijsje ... bluebird1 super bedankt voor al je werk m8 echt zeer gewardeerd enne havana bedankt voor je gouden tip .!!!!

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 24 aug 2006 01:04

idd derks een 1885 grijs/celeste als het goed is en als het goed is iets van 4 werkdagen levertijd dus dat wordt volgende week ophalen neem ik aan. En dan net als jij op vakantie eerst.  En uiteraard ga ik effe wat fototjes uploaden :) om het bianchi topic wat te vergroten :).
Nou nog een paar dagjes wachten en dan .......
marre nogmaals bedankt bluebird voor al u hulp was zeker gewardeerd en de moeite waard !!!!.
gr.

dario
Forum-lid

dario 24 aug 2006 11:48

Welkom bij de club!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 24 aug 2006 12:36

Hele mooie keus, zal je geen spijt van krijgen
@ Dijkjes:
Kun je nog veranderingen doorgeven (vast wel, kon bij mij ook). Kies dan liever een Arione zadel ipv. Pavé. Dat is slechts 2 tientjes duurder, en rijdt vele malen beter in mijn ogen. Ik heb 'm later moeten vervangen, toch weer zonde van het geld en moeite.
Waar ik destijds ook voor koos, is een zwart stuurlintje, maar dat zit er bij de grijze versie die jij hebt besteld geloof ik al standaard op.
Nog een tip: check even of er ook rubberen dopjes op je kabels gemonteerd zitten waar je kabels het balhoofd raken. Was bij mij niet zo (was het enige minpuntje). Die horen daar wel te zitten, anders raken de kabels het balhoofd en krijg je lakschade.

Plaats reactie