Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

zola1978
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 18 okt 2008 15:40

zola1978 31 jan 2010 16:37

ZorroI schreef:
Zola1978 schreef:Zorro bedankt voor je geduld.
Ik heb er 4 zwarte ringen tussen zitten. Dus?

Laat weten hoe ze de zaak verder afhandelen.

Mvg, Zorro

Ik had er al voor gebeld en een mail gestuurd. Nog eens gebeld en ja, het klopte dat ik de verkeerde casette had. Men heeft niet verteld hoe het is gekomen. Heb voor gesteld een Dura-Ace te sturen en ik ging de huidige casette betalen. Heb dan nog eens een mail moeten sturen en bellen, maar het was dan geregeld.
Een vriend heeft als het goed is een dura-ace casette mee genomen. Ik heb de 105 (of Ultegra) casette dan betaald. De ketting laat ik maar voor wat het is.

Wat de oorzaak is weet ik niet, voor mij de les (nog maar eens): altijd opletten!

tirex
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 31 jan 2010 13:49

tirex 31 jan 2010 19:39

Ik ben nieuw hier, toch wil ik even mijn reactie kwijt over Salden..

begin 2009 heb ik en ne overjaarse Carbon Prorace kader gekocht,
enkele uren later deze kader binnengebracht bij een ex-wielrenner die voor & na fietsen in elkaar steekt..
kreeg ik direct te horen dat deze kader herspoten was!! ik stond verbaast!!
dus even een 2de opinie gaan vragen bij ne fietshandel om de hoek, en die zei onmiddelijk herzelfde!!
nu bleek dat deze kader van een wielerploeg was geweest, die weleenswaar niet gebruikt was, maar wel 2dehands was!! en ik had die nieuw in de doos gekocht bij Salden.
dat zijn toch zaken die niet kunnen vind ik!!

na contact met Salden zeiden ze dat het niet waar was,
ik ben dan via de fietshandel hier om de hoek bij de leverancier van Prorace geraakt, en die wist mij te vertellen dat Salden duidelijk deze fietsen had opgekocht van een wielerploeg!!

mijn mening: Math Salden zijn leugenaars & afzetters!

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 31 jan 2010 20:00

Op zich geen enkel probleem maar het had er wel bijverteld moeten worden. Volgens mij was er indertijd ook wat met massini frames met allerlei gebruikte frames als basis (o.a. principia).
Weet ook dat er een andere grote fietsendealer indertijd overgespoten sponsorfietsen als "nieuw" verkocht (beetje lullig als de nieuwe laklaag er ineens afspringt en de teamkleur eronder vandaan komt.
Vage handel maar wel goed in het kader van recycling.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 31 jan 2010 21:23

>wel goed in het kader van recycling.
Optimist! :-)
Velgenfluisteraar

Florezido

tirex
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 31 jan 2010 13:49

tirex 01 feb 2010 00:16

Sharkman 1 schreef:Op zich geen enkel probleem maar het had er wel bijverteld moeten worden. Volgens mij was er indertijd ook wat met massini frames met allerlei gebruikte frames als basis (o.a. principia).
Weet ook dat er een andere grote fietsendealer indertijd overgespoten sponsorfietsen als "nieuw" verkocht (beetje lullig als de nieuwe laklaag er ineens afspringt en de teamkleur eronder vandaan komt.
Vage handel maar wel goed in het kader van recycling.



hij is wel goed gelakt, maar ik vind het niet kunnen..

los daarvan is het wel ne goede kader!!

deze zal nu wel te koop komen, mits ik van verandering hou..

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 23 feb 2010 20:20

Ik ben van plan binnenkort een ultegra groep te bestellen (via de website). Maar hoe is de levering, zit het allemaal wat goed en veilig ingepakt?. En hoe is de garantie? ik woon niet bepaald dicht bij dus er heen rijden kan wel maar zit er niet op te wachten.

beukje
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:16

beukje 23 feb 2010 21:44

Ik heb van de week een setje pedalen, twee binnenbandjes en een momentsleutel bij Math Salden via internet gekocht en zoals gewoonlijk, binnen twee dagen ontvangen. Ik woon 200 km bij Math Salden vandaan. Ik heb al vaker bij Math Salden gekocht en altijd gekregen wat ik besteld had. Dus ik heb geen slechte ervaringen. Er kan altijd iets fout gaan natuurlijk en dan baal je. Maar dit soort dingen worden op het Forum dan erg uitvergroot. Over goede ervaringen hoor je gewoonlijk minder. Overigens koop ik heel vaak spullen, zelfs complete fietsen, via internet bij verschillende leveranciers en ben nog nooit teleurgesteld over levering en kwaliteit!
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 23 feb 2010 22:18

Ik ben vandaag bij Salden geweest. Mijn broer had er 3 week geleden een Trek Madone 4.5 gekocht en er moesten een paar kleine zaken worden afgesteld. Omdat we vanaf A'dam reden hebben we een afspraak gemaakt dat de fiets meteen aan de paal kon. We waren erop het afgesproken tijdstip en we werden DIRECT geholpen. Salden vind ik dus een prima tent. Natuurlijk, Plieger is beter, zeker met de opmeetmethode, maar je wordt niet afgescheept. Prima tent dat Salden
Camerig is prachtig!

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 23 feb 2010 22:26

OT
Aandelen Plieger dramatisch gekelderd..........
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

erikg4
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 feb 2010 15:53

erikg4 24 feb 2010 10:38

Ik heb ook goede ervaringen met Salden. Laatst heb ik gebeld ivm een technisch probleem en ze stonden me echt heel vriendelijk te woord! Af en toe is het een beetje druk in de winkel, dat is wel irritant maar goed als je weet wat je wilt hebben, hoef je je daar ook niet aan te storen.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 24 feb 2010 11:17

Het einige is dat de meeste dingen in Duitsland gewoon veel goedkoper zijn.
Velgenfluisteraar

Florezido

Gebruikersavatar
kc82
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 04 mar 2009 13:15

Gebruikersavatar kc82 24 feb 2010 13:10

Mijn ervaringen zijn ook positief. En over dat het wel eens druk is: je kunt toch moeilijk verwachten dat het personeel op een zaterdagmiddag, als de winkel bomvol staat even alle tijd gaat maken voor het afstellen van een fietsje. Ik heb mijn fiets op een doordeweekse dag in de ochtend daar gekocht en de sevice was toen prima.

Plaats reactie