Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Flarer Itali�

ekuijer
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 30 okt 2006 16:06

ekuijer 04 jan 2007 21:59

Geweldig zo'n goedkoop frame via het buitenland.
ik heb mijn Pina Paris Carbon via de normale importeur in Nederland gekocht.
Eerst een gescheurde 4!! jaar oude Galileo, nog 1000 euro terug gekregen!!! (ik was ook verrast)
vervolgens een gescheurde Paris alu, perfecte service van mijn FM. Geen extra kosten voor wat dan ook, geen gezeur, gelijk afgehandeld.
En nu dan de Paris Carbon zonder bij te betalen!!
Ik weet wat mijn volgende fiets wordt.
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 04 jan 2007 22:01

@ekuijer: inderdaad geweldig een frame uit het buitenland, het heeft mij op dat ene probleem na heel wat geld gescheelt tov een complete paris uit nederland, mij hoor je verder niet klagen tot de afhandeling/service tot dit toe.
Pinarellogek: wordt er bij jou geen verzendkosten in rekening gebracht. Ik heb net een mail gestuurd dat ik niet bereid ben de 71 euro te betalen maar de verzendkosten wel, wat ik nog wel kan begrijpen, maar als ze bij jou geen verzendkosten in rekening brengen zie ik niet in waarom ik dit wel zou gaan betalen. Echt consequent zijn ze in ieder geval niet. We krijgen waarschijnlijk morgen weer na 5u in de middag bericht.
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

ekuijer
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 30 okt 2006 16:06

ekuijer 04 jan 2007 22:39

1500 euro lager? (dure FM)
 
Lijkt me sterk, maar OK.
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;

ekuijer
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 30 okt 2006 16:06

ekuijer 04 jan 2007 22:46

Quoten: Origineel geplaatst door pinarellogek op 04 Januari 2007


Bij goossens in Groenlo en Borculo. Beide hebben een prijsopgave gedaan.
Dit zijn geen pinarello dealers en voeren ook geen Fulcrum en Deda. Dit was wel door mij gewenst. Wellicht dat er dan een hogere prijs uitkomt.

Kan ik me dan voorstellen ja.
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5812
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 04 jan 2007 22:49

Hoi,
Leuke discussie , alleen iets verder kijken in Nederland geeft ook leuke resultaten. Ik heb mijn Pinarello Paris Carbon gekocht bij Evertse sport in Zierikzee.
Het ging om een IB 2007 kleuren , voor de prijs van  2200 Euro. 25 korting ivm ridder korting. Aangezien mijn vorige Pinarello Opera voorzien was van Record onderdelen wilde ik deze graag over laten zetten, behalve dan nieuwe kabels & ketting.Dit alles werd naar mijn verassing geheel gratis gedaan , onder de noemer service... Ook als ik nieuwe onderdelen elders koop kan ik ze daar kostenloos laten monteren....Geweldig toch.
Ook van Dhr Evertse gehoord dat er iemand kwam met een gescheurd Dogma frame , en zonder zich achter een importeur of fabrikant te verschuilen kon de klant de volgende dag weer fietsen op zn nieuwe Dogma.
Kijk dat is nu service , waar je normaal gesproken wel iets voor moet betalen, maar het betaald zich dubbel en dwars terug.......
En dat voor een zuinige Zeeuw.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

vinylly
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 04 jul 2005 21:21

vinylly 05 jan 2007 12:29

Wat betreft deze discussie. Ik geloof niet dat het erom gaat welke "mooie aanbiedingen" men wel niet in Nederland of elders kan krijgen.
Hierbij mijn reactie van Flarer:
we took off the parts from your frame set before sending it to Pinarello, because it is not advisable to send the frame set with the components…
If you prefer to get the frame set return how we get it by Pinarello, of course you don´t have to pay the work for building and we send it immediately with your parts. The guarantee by Pinarello refers only for defects of frame and fork, it is not included the cost of transport and fitting/dismantling of parts.
 
Oftewel kosten blijven voor mij staan. Als jouw fiets nu zonder kosten wordt opgestuurd kan ik ze daarop "pakken".
 
 
 
 
No1: Pina (behalve de lak :-D)<br>
No2: the rest

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 05 jan 2007 12:32

Flarer is op zich niet verkeerd en naarmate hij je beter kent..... (heb er in het verleden meer gekocht toen ik nog veel Italiaanse frames opbouwde). Persoonlijk handel ik zaken liever met Duitsers af (zeker qua afspraken).
Wat betreft prijsverschillen als je appels met appels vergelijkt ben ik nooit verder gekomen dan ca. 25 op een frame. Kost je dan wel een hoop werk extra. 

Plaats reactie