Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Storck

dennisje
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 jun 2007 03:02

dennisje 29 jun 2007 19:06

Zou een setje Corima Aero wielen mooi zijn onder de Storck C1.1? Ik heb een beetje schrik omdat ze een ander carbon motief hebben dan de Storck.

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 06 aug 2007 18:52

Ik ben benieuwd hoe een storck snenario 0.9 of 1.1 er uitziet in de grootste maat. Heeft iemand een foto ?

Waar is eigenlijk de scenario 1.0 gebleven ? Is die uit produktie ? Of is dat dezelfde als de 1.1 ?
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 06 aug 2007 19:04

pipootje schreef:Ik ben benieuwd hoe een storck snenario 0.9 of 1.1 er uitziet in de grootste maat. Heeft iemand een foto ?

Waar is eigenlijk de scenario 1.0 gebleven ? Is die uit produktie ? Of is dat dezelfde als de 1.1 ?
Hier staan hier veel foto's van Storcks, staat ook vast wel iets tussen wat je zoekt: Storck galerie

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 07 nov 2007 21:05

hey
Aan gezien ik op bikemotion 2 fietsen echt mooi vond die ik niet goed kende .1ste was de wave bike
en de 2de de storck fascenario

weten jullie meer over dit frame ? vooral de prijs intreseert me wel :)
heeft iemand ervaring met dit frame.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 nov 2007 21:09

De prijs wil je helemaal niet weten, een Addict is er een koopje mee vergelijken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 07 nov 2007 21:47

raydox schreef:hij aan gezien ik op bikemotion 2 fietsen echt mooi vond die ik niet goed kende 1ste wave
en de 2de de storck fascenario

weten jullie meer over dit frame ? vooral de prijs intreseert me wel :)
heeft iemand ervaring met dit frame.



Raydox, kan je dat nog even herhalen. Als ik m'n best doe hem te begrijpen kan ik er nog steeds meerdere kanten mee op.

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 08 nov 2007 00:12

Tot de Bike Motion nooit naar dit merk gekeken. Ziet er mooi uit. En schijnt ook nog super stijf te zijn. De Scenaio 1.1 van Ridley 86 (vreemde naam voor iemand die op een Strorck rijdt) ziet er fraai uit. Alleen dat zadel? Krijg er kramp van, maar ieder zijn meug. Fraaie fietsen. Hoe gedragen deze fietsen zich in de wielerkoersen? Rijden er ook topteams op?
Ik zag bij Piet de Wit een Scenario CD 1.0 voor € 2.050,00 te koop staan. Dat zijn pittige prijzen voor een relatie jong merk.
Gerardo

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 08 nov 2007 00:19

Gerardo schreef:... Hoe gedragen deze fietsen zich in de wielerkoersen? Rijden er ook topteams op?
Ik zag bij Piet de Wit een Scenario CD 1.0 voor € 2.050,00 te koop staan. Dat zijn pittige prijzen voor een relatie jong merk.



Op de Storck site staan de gesponsorde atleten ;)

Storck is een niche merk dat heel high end zit, wat dan ook logisch is dat ze hoge prijzen aanrekenen soms.

Een van hun topatleten is triatleet Michaël Göhner, 2de in IM Frankfurt en top 20 in Hawaii.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sjoen
Forum-lid
Berichten: 147
Lid geworden op: 05 feb 2006 22:32

sjoen 08 nov 2007 11:26

Hallo,

@storcklover: ik rijd met een Storck CD 0.9 en de Stilleto Light UMS vork mét kapje. Het ziet er heel goed uit. Natuurlijk als je er gaat op kijken, zie je wel een lijntje (van de overgang), maar verder is dat echt prima afgewerkt. Veel mooier dan zonder! Het kost wel ongeveer 90 eur dacht ik en je fiets is 8g zwaarder...

@Gerardo: ik rijd af en toe koers. Mijn laatste wedstrijd was een heel "technische" wedstrijd. Het was een duatlon waarbij je mocht in het wiel rijden. Het parcours was wel zo dat je er niet zoveel voordeel bij had. Veel draaien en keren, bergop, bergaf. Het is eigenlijk in die wedstrijd dat ik mijn fiets nog een stukje beter heb leren kennen! Echt super rijdt hij: heel wendbaar en stijf. Hij beweegt niet in bergaf en je gooit de fiets van links naar rechts zonder problemen. Echt knap!
Ik heb met deze fiets ook La Marmotte gereden dit jaar (en in de week vóór La Marmotte, van België naar Alpe D'Huez gefietst. Alles met de Storck) en ook voor lange tochten vind ik de fiets heel aangenaam. Door het lage gewicht van de fiets, merk je ook verschil tijdens het klimmen. Zeker als je op de trappers staat.
Kortom: ik kan er geen kwaad woord van zeggen. Ik heb er al heel wat kilometers mee gereden en het blijft voor mij: 1. De beste fiets waar ik tot nu toe heb op gereden en 2. de mooiste en misschien ook wel de meest tijdloze. -Maar dat is persoonlijk natuurlijk!-

Veel fietsplezier,

Sjoen

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 08 nov 2007 16:08

@storcklover.
Ik vond de Storck Stiletto Aero vork net als een aantal anderen wat grof ogen en de Stiletto light te duur.
Hierom heb ik gekozen voor een Look HSC 6 op een Scenario 1.1.
Te zien als 2e post op pagina 1 van dit topic.
Geen spijt van gehad.

scherpe
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 feb 2007 12:05

scherpe 16 nov 2007 19:21

Hi,


Net een Storck 0.7 op de kop kunnen tikken maar ik ben nog op zoek naar goede tubulars.

Ben aan het denken aan :
1. Corima aero +
2. Reynolds MV 32T

Enige input mbt tot zulke wieltjes???

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 16 nov 2007 21:39

allebij wel goede wielen scherpe, maar ik zou voor de corima's gaan als je de geele decals verwijderd . ze hebbe iets betere service

Plaats reactie