Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

reputatie onlinebikestore

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 31 mar 2007 17:52

nlangs voor 100EUR besteld bij www.onlinebikestore.nl
Het is inmiddels meer dan twee weken geleden, geld is overgemaakt, maar geen enkel produkt of tegenbericht bereikt mijner zijde. Ze zijn net verhuisd aldus hun site, maar noch telefonisch, noch per e-mail wordt op mijn bestelling gereageerd. Heeft iemand ervaring met deze internetwinkel?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27551
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 31 mar 2007 17:57

Ja, 2x iets besteld en nooit problemen.
De eigenaar Vasco mailt altijd heel snel terug.

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 31 mar 2007 18:19

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 31 Maart 2007


Ja, 2x iets besteld en nooit problemen.
De eigenaar Vasco mailt altijd heel snel terug.

okay, bedankt voor je geruststelling; dan zal het wel goed komen. Maar als je niets hoort, geen bevestiging krijgt, of niets ontvangt, plus dat ze practisch onbereikbaar blijven, dan ga je toch even denken......

meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 31 mar 2007 19:39

Wrm stort je het bedrag al zonder enige vorm van bevestiging?

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 31 mar 2007 20:26

Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 31 Maart 2007

Wrm stort je het bedrag al zonder enige vorm van bevestiging?

zo gaat dat tegenwoordig bij online bestellingen, en de meeste onlineshops werken zo...... ook logisch, eerst betalen dan verkrijgen, tenzij je onder rembours dingen  besteld.... Ik ga er overigens nog steeds van uit dat onlinebikestore betrouwbaar is, maar het is wel prettiger als anderen dat kunnen bevestigen.....

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 31 mar 2007 21:42

Quoten: Origineel geplaatst door Auke op 31 Maart 2007


Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 31 Maart 2007

Wrm stort je het bedrag al zonder enige vorm van bevestiging?

zo gaat dat tegenwoordig bij online bestellingen, en de meeste onlineshops werken zo...... ook logisch, eerst betalen dan verkrijgen, tenzij je onder rembours dingen  besteld.... Ik ga er overigens nog steeds van uit dat onlinebikestore betrouwbaar is, maar het is wel prettiger als anderen dat kunnen bevestigen.....


Ik betaal niks voordat ik een mail heb ontvangen, waarin zij mijn order bevestigen en waain zij aangeven naar welk bankrekeningnmmer mijn gelden mag overmaken. Lijkt me niet meer dan normaal. Al vermoed ik dat je wel zo'n automatische bevestiging hebt ontvangen? of dat ook niet?
Heb geen ervaring met onlinebikestore.nl.
You can never be too Specialized

ferdi
Forum-lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 aug 2004 14:59
Locatie: Meppel

ferdi 31 mar 2007 21:51

Ik heb ook wel eens besteld bij onlinebikestore. Eerste keer de spullen 2 dagen na betaling al binnen. Daarna bij een probleempje heeft het een dikke week geduurd, dit had ook te maken met de verhuizing.
Vasco is volgens mij zeker een goede vent. Hij belde of mailde wel steeds terug al duurde het mij soms iets te lang, maar ja ik was ook de koper en kopers op internet blijven enigzins achterdochtig als de spullen niet direct geleverd worden.

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 31 mar 2007 23:22

Ik neem voorlopig even aan dat ie het gewoon even te druk heeft met de pandsverhuizing. Bovendien heb ik het geld overgemaakt naar aanleiding van zijn eigen internetprotocol, of hoe je het ook wilt noemen. Ik kon het geld volgens zijn website overmaken op een abn-amro rekeningnummer in Duiven. Net zijn site weer gechecked en daar staat een postbanknummer. Ik ga er voorlopig van uit dat het wel goed komt, maar vindt het inderdaad wel prettig als er een bevestiging van zijnerzijde komt....... geduld is soms een moeilijke zaak wanneer je betaalt hebt voor een treinreis terwijl de trein vertraging en niet aangegeven wordt hoe lang je nog moet wachten.......

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 31 mar 2007 23:30

Ik heb niets bij nlinebikestore besteld, maar toen ik een keer wat over een product wilde weten had ik na twee weken nog geen reactie op mijn mailtje. Op een tweede mailtje kreeg ik pas na enkele dagen een reactie. Dat het soms wat langer kan duren kan ik best begrijpen, maar na twee weken nog niks van je laten weten vind ik wel een beetje erg overdreven als internetwinkel zijnde.

Waarom bel je hem anders niet op Auke? Er staat een telefoonnummer op de site.

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 31 mar 2007 23:47

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 31 Maart 2007

Waarom bel je hem anders niet op Auke? Er staat een telefoonnummer op de site.

Heeft Auke ook al geprobeerd, zie zijn openingspost.
You can never be too Specialized

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 31 mar 2007 23:49

Quote: Origineel geplaatst door Eric E op 31 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 31 Maart 2007
Waarom bel je hem anders niet op Auke? Er staat een telefoonnummer op de site.Heeft Auke ook al geprobeerd, zie zijn openingspost.Ben niet meer helemaal wakker en heb er dus per ongeluk overheen gelezen..

michiel17
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 26 okt 2005 01:51

michiel17 01 apr 2007 01:27

1 keer gebelt om te vragen of ik 2 paar overschoenen (sidi lycra's ) kon komen ophalen, want ik kwam toch in de buurt trainen. Dit was geen enkel probleem, dus mijn ervaring is positief al heb ik dan geen ervaring met het storten bij OBS en het verzenden.

Plaats reactie