Internationale Vrouwendag: deze zijn voor jou! (giveaway actie!)
We gaan er niet veel woorden aan vuil...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Ik geef eerlijk mijn mening. Als jij mij daarom gelijk een azijnpisser noemt mag ik jou dan ook een kontenlikker noemen?scottpch schreef:Het is idd lang geleden dat je op het forum te "zien"was, ts-biker. Leuk om weer wat te lezen van je. En misschien weer een complete build off van een fiets, net zoals van de CR1!![]()
Succes met de azijnpissers!
Laten we ons gewoon op "fietsen" concentrerenJaap Telder schreef:Ik geef eerlijk mijn mening. Als jij mij daarom gelijk een azijnpisser noemt mag ik jou dan ook een kontenlikker noemen?scottpch schreef:Het is idd lang geleden dat je op het forum te "zien"was, ts-biker. Leuk om weer wat te lezen van je. En misschien weer een complete build off van een fiets, net zoals van de CR1!![]()
Succes met de azijnpissers!
het is idd niet echt "Parlee", maar vaak moet je gewoon mee met de flow vd commerce ...boswielrenner schreef:ESX vind ik persoonlijk niet mooi, en ik vraag me ook af of dit model de Parlee liefhebbers zal bekoren. Ik denk het niet.
Op zich is het een mooie fiets om te zien maar als de bult op de bovenbuis er niet was, was de fiets zeer fraai.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers