Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Parlee

Gebruikersavatar
Jaap Telder
Forum-lid
Berichten: 1735
Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12

Gebruikersavatar Jaap Telder 28 nov 2013 16:00

scottpch schreef:Het is idd lang geleden dat je op het forum te "zien"was, ts-biker. Leuk om weer wat te lezen van je. En misschien weer een complete build off van een fiets, net zoals van de CR1! ;)
Succes met de azijnpissers!
Ik geef eerlijk mijn mening. Als jij mij daarom gelijk een azijnpisser noemt mag ik jou dan ook een kontenlikker noemen? :roll: Wat een rare ongepaste reactie van jouw kant of is dit de gewoonte op het fiets forum?
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 28 nov 2013 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 28 nov 2013 16:01

Jaap Telder schreef:
scottpch schreef:Het is idd lang geleden dat je op het forum te "zien"was, ts-biker. Leuk om weer wat te lezen van je. En misschien weer een complete build off van een fiets, net zoals van de CR1! ;)
Succes met de azijnpissers!
Ik geef eerlijk mijn mening. Als jij mij daarom gelijk een azijnpisser noemt mag ik jou dan ook een kontenlikker noemen? :roll:
Laten we ons gewoon op "fietsen" concentreren ;)

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 28 nov 2013 16:05

@Stephan: Of slecht fietsen niet meer bestaan, is natuurlijk weer een nieuwe discussie waar je een avond mee kunt vullen. Feit is dat als je een bepaalde kwaliteit gewend bent, je nooit meer terug wilt en kunt :-)

Om te vieren dat je terug bent, krijgen we een spetterende test van een z5sli. :mrgreen: :-) By way; heb je het rijverslag gelezen in het Engelse blad Cyclist. Eén van de makers van het magazine heeft een Parlee laten samenstellen en opbouwen. Hij heeft er een leuk stukje over geschreven. Je kan een app downloaden via Itunes store zodat je de digitale versie kunt downloaden. :ugeek:
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 28 nov 2013 16:48

Hartstikke goed Jaap, wie de schoen past, trekt hem aan. ;)

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3118
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 29 nov 2013 14:19

ts-biker schreef:Nieuwe ESX 2014 :

Afbeelding

te zien op Velofollies ...
Niet mooi, ook op WW staat er eentje in kleur gespoten zelfs dat kan me niet bekoren :roll:
YFood !!!

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 29 nov 2013 16:13

ESX vind ik persoonlijk niet mooi, en ik vraag me ook af of dit model de Parlee liefhebbers zal bekoren. Ik denk het niet.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 30 nov 2013 12:09

boswielrenner schreef:ESX vind ik persoonlijk niet mooi, en ik vraag me ook af of dit model de Parlee liefhebbers zal bekoren. Ik denk het niet.
het is idd niet echt "Parlee", maar vaak moet je gewoon mee met de flow vd commerce ...
Over de uitstraling vh model kan je moeilijk discussiëren, ik denk dat (net zoals bij bijv. een cervélo S5) je hem eerst wat meer moet gezien hebben.
Mensen die "in aero" zijn gaan er weinig problemen mee hebben om hem mooi te gaan vinden, echte "parlee" fans een heel stuk minder.
een ding staat wel vast, hij rijdt als een Parlee !
Ik ben er één custom aan het laten maken. Zal eind januari wel eens een foto posten. (net zoals ik ook een Z5sli custom ben aan het samenstellen).

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 18 jan 2014 07:17

De nieuwe Parlee ESX
Nog niet helemaal in orde vanwege het te strakke tijdsschema (moest visueel klaar zijn voor Velofollies), momenteel nog zonder de direct mount da remmen en di² voorderailleur ... huidige gewicht 6,2kg

Afbeelding
Laatst gewijzigd door ts-biker op 18 jan 2014 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 18 jan 2014 07:19

Parlee Z5sli, 2x hetzelfde frame, maar 2x een totaal verschillende fiets ...

Afbeelding

Gebruikersavatar
JasperGR
Forum-lid
Berichten: 826
Lid geworden op: 27 mei 2012 20:02
Locatie: Bergambacht

Gebruikersavatar JasperGR 18 jan 2014 09:43

ts-biker schreef:De nieuwe Parlee ESX
Nog niet helemaal in orde vanwege het te strakke tijdsschema (moest visueel klaar zijn voor Velofollies), momenteel nog zonder de direct mount da remmen en di² voorderailleur ... huidige gewicht 6,2kg

Afbeelding
Op zich is het een mooie fiets om te zien maar als de bult op de bovenbuis er niet was, was de fiets zeer fraai.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3118
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 18 jan 2014 18:57

De ESX heeft 2 lelijke bulten, ook op de schone buis, nee ik vind dit niet mooi. De 2 andere Z5sli's op deze pagina zijn wel erg mooi en zeker de voorste met die traditionele panels, erg fraai imho!
YFood !!!

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 18 jan 2014 19:11

Ik vind het wel een geniaal idee, de aerodynamische spacertoren...
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie