SRAM Rival eTap AXS, elektronisch schakelen sijpelt door naar beneden
Naast RED en Force komt nu ook de...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Waarschijnlijk niet maar het geeft qua comfort wel compleet andere rijeigenschappen.
Ik heb een zwarte canyon, twee zelfs, omdat ik enkel op saai zwart wil rijden. Daar past namelijk alles bij. De afmontage is dan wel helemaal niet standaard, ook leuk en niet-alledaags.havana schreef: ↑06 jun 2018 17:28Tsja. Typisch Nederlandse opmerkingen van mensen die een Baum waarschijnlijk nooit kunnen betalen, en daarom als tegenmaatregel dit soort berichten gaan posten om daarmee de aanschaf van hun lekker rationele zwarte-Canyon-met-Ultegra voor zichzelf te rechtvaardigen.
+1havana schreef: ↑06 jun 2018 17:28Tsja. Typisch Nederlandse opmerkingen van mensen die een Baum waarschijnlijk nooit kunnen betalen, en daarom als tegenmaatregel dit soort berichten gaan posten om daarmee de aanschaf van hun lekker rationele zwarte-Canyon-met-Ultegra voor zichzelf te rechtvaardigen.
Ik heb een passie voor mooie dingen, op elk vlak. Dit geldt voor fietsen maar ook voor fotografie, mooie vrouwen, auto's, motoren etc etc. Ik wil graag iets anders dan standaard, basta.TKMP schreef: ↑06 jun 2018 13:25mensen rijden toch op "mooie" fietsen, of plaatsen fotos van hun "mooie" fiets op fora om hun ego te laten aanvullen. een soort zelfverheerlijking net als bv strava.
het lijkt me natuurlijk en we doen er allemaal een beetje aan mee, super lekker om daarin te roeren.
dus..... +1 voor sloeren.
ik dacht aan: "beetje kitsch, maar ach its in the name"
Het was toevalligerwijs mijn caption op Instagram toen ik de foto van deze fiets plaatste.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot]