Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

garantie

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 07 okt 2009 11:04

de monsternaar schreef:Nou, een dure advocaat in de handen nemen om je garantie af te dwingen.daar gaat je voor deel van 200 euro. dat ben in 2 uur weer kwijt. dan had je net zo goed het bij een echte dealer kunnen kopen met een betere garantie en een overzichtelijker winkel. Of zie ik het verkeerd.
Ja, die 200 euro ben je tegenwoordig in een uur al kwijt.
You should see me go downhill...

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 07 okt 2009 12:33

@ spook: als je niks zinnigs of gegronds hierover weet te melden. Dan zou je beter niet kunnen posten. Ik denk dat je dan een stuk slimmer gaat overkomen
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

obbe
Forum-lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 17 aug 2009 21:14

obbe 07 okt 2009 15:45

@jummeltje, op een kritische manier je vraagtekens bij dit verhaal zetten mag niet? Het is toch ook een vaag verhaal. Ooit zijn die frames toch door de fabrikant gemaakt en aan iemand verkocht? Zonder garantie blijkbaar. De Vos geeft echter gewoon zelf garantie en er lijkt me dus ook geen probleem te zijn voor kopers van de frames.

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 07 okt 2009 16:03

Zweef schreef:Ja, die 200 euro ben je tegenwoordig in een uur al kwijt.


Lang leve rechtsbijstand. Eenmaal in bezit van deze verzekering, kun je ze over elke scheet die je laat bellen.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 07 okt 2009 16:06

jummeltje schreef:@ spook: als je niks zinnigs of gegronds hierover weet te melden. Dan zou je beter niet kunnen posten. Ik denk dat je dan een stuk slimmer gaat overkomen


Tja jummeltje, mijn nederig excuus dat ik onvoldoende wijs naar uw smaak overkom... Het spijt me werkelijk dat ik de indruk wek niet slimmer te zijn, ik zal in de toekomst trachten meer blijk te geven van mijn genoten opleiding en culturele achtergrond.

Nogmaals, mijn indringend excuus, ik hoop werkelijk dat je deze zult aanvaarden, jummeltje. Ik zou in geen geval verantwoordelijk willen worden gesteld voor de verloedering, voor de veraming van dit prachtige, elitaire en hoogstaande forum dat mij -en dit moet ik werkelijk in alle eerlijkheid vermelden- mij al zoveel wijsheid heeft gebracht.

Rest mij nog u te danken, jummeltje, voor deze hopelijk nog op tijd zijnde vermaning.

Dank. Dank! DANK!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 07 okt 2009 16:06

Ik zou een rechtzaak Vos vs Guerciotti wel eens willen zien, volgens mij denkt Guerciotti dat ze buiten de wet vallen.

charite
Forum-lid
Berichten: 520
Lid geworden op: 15 mei 2006 16:02

charite 07 okt 2009 16:07

Vos houdt de gemoederen wel bezig, op zich ook al knap ;)

Peter

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 07 okt 2009 16:12

De frames zijn destijds niet verkocht zonder garantie, er is dus niets mis mee. Ze komen van een dealer die met Guerciotti gestopt is en die zijn handel aan Vos verkocht heeft.

Die dealer is geen Guerciotti dealer meer (eigen keuze overigens), als Vos nu een probleem krijgt met een van de frames (zou niet weten waarom aangezien ze technisch in orde zijn) kan hij daar niet meer terecht en Guerciotti neemt het ook niet aan omdat het niet via het oorspronkelijke verkoopkanaal komt.

Misschien is dit wat duidelijker?
"Try not. Do or do not......there is no try"

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 07 okt 2009 16:24

@ spook

laat het maar eens blijken uit je posts... elitair toppertje
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 07 okt 2009 16:31

jummeltje schreef:@ spook

laat het maar eens blijken uit je posts... elitair toppertje


Ik voel geen enkele verplichting me te laten verleiden tot enig bewijs tot wat dan ook, jummeltje.

Back on topic dan maar?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 07 okt 2009 17:23

Lijkt me goed, maar houd wel ff op met vals beschuldigen van mensen. Dat is gewoon niet netjes
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 07 okt 2009 17:32

Even heel wat anders.....

Het valt mij een beetje op dat er redelijk veel mensen gebruik moeten maken van de Cervelo garantie.
Zowel in dit topic als het andere Cervelo topic.
Prima dat het allemaal goed geregeld lijkt, maar het viel me een beetje op.

Komt dat omdat er verhoudingsgewijs veel meer Cervelo's worden verkocht?
Of zie ik het gewoon helemaal verkeerd?

Ik vind het geweldig mooie frames, maar lijkt mij dat je eerder blij bent als je geen garantie nodig blijkt te hebben, dan wanneer garantie goed geregeld is omdat je het nodig had.
FacebookS3RSSite

Plaats reactie