Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Advies bij aankoop eerste fiets.

Gebruikersavatar
jackbrown
Forum-lid
Berichten: 720
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:31

Gebruikersavatar jackbrown 17 jun 2009 21:44

mathijst schreef:http://link.marktplaats.nl/259378779

Wat vind je hier van dan?


Er wordt onvoldoende informatie over de maat gegeven. Maat 56 zegt niet veel.
Wat is dan precies 56? En hoe is dat gemeten? En de overige afmetingen? En het gaat zo te zien hier ook nog eens om een sloping frame.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2024
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 18 jun 2009 00:51

Het lag inderdaad aan mijn meet capaciteiten. Als je fietst dan zit je natuurlijk strak op je zadel. Tijdens het meten bij de fm werd mijn hele handel omhooggeduwd door het meetapparaat. Zelf was ik wat liever geweest tijdens het meten en heb ik gemeten tot het zachte vlees zullen we maar zeggen. ;)

Gebruikersavatar
jackbrown
Forum-lid
Berichten: 720
Lid geworden op: 28 mar 2005 18:31

Gebruikersavatar jackbrown 18 jun 2009 01:15

Bakboord1 schreef:Het lag inderdaad aan mijn meet capaciteiten. Als je fietst dan zit je natuurlijk strak op je zadel. Tijdens het meten bij de fm werd mijn hele handel omhooggeduwd door het meetapparaat. Zelf was ik wat liever geweest tijdens het meten en heb ik gemeten tot het zachte vlees zullen we maar zeggen. ;)


LOL:p
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."

Plaats reactie