Bianchi

Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
Anthrow
Forum-lid

Gebruikersavatar Anthrow 19 sep 2021 11:21

Lcsmet schreef:
19 sep 2021 10:18
Anthrow schreef:
19 sep 2021 10:10
........ Ik weet dat Canyon al hun Carbon onderdelen die ze gebruiken tijdens de bouw van de fiets scannen en vastleggen.
De prototypes tijdens het ontwikkelen misschien wel maar de massa productie gaat echt niet door/onder de scanner :)
Al hun carbon onderdelen worden gescand, vastgelegd en gekoppeld aan QR codes die op de onderdelen geprint zijn voor toekomstige garantie claims. Staat wel een mooi filmpje van op YouTube.

Anthrow
Forum-lid

Gebruikersavatar Anthrow 19 sep 2021 11:24

MarkVeenstra schreef:
19 sep 2021 10:27
Misschien een obvious die al gechecked is door jou en fm... Maar zit je kettingblad goed vast aan je crank?

Bottom bracket vervangen.. Als er geen speling op zat, vind ik vreemd. Want wat voor verschil zou dat gemaakt moeten hebben?
Ja de kettingbladen zijn gecontroleerd maar ook vervangen just in case.

Voor wat betreft het vervangen van de pressfit en lagers, dit is als laatste gedaan omdat al het andere al was uitgesloten,

blurg
Forum-lid

blurg 19 sep 2021 18:22

@Anthrow Ik heb dus ook een Oltre XR4 en stamp er ook behoorlijk mee. Er kan en mag niets gebeuren van wat jij zegt. Jij zegt het zelf al, het moet terug naar Bianchi. Wellicht is het frame toch niet in orde, en zouden ze dat moeten gaan swappen voor je. Het lijkt mij nadat wat er allemaal gedaan is, dat zij nu aan zet zijn. de Fietsemaker heeft zelfs bracket en crank gewisseld. Zij zijn aan zet, zou ik zeggen.
https://www.strava.com/athletes/blurg
Colnago CX-1 Dura-Ace DI2
Scott Spark XTR DI2

Anthrow
Forum-lid

Gebruikersavatar Anthrow 21 sep 2021 20:44

blurg schreef:
19 sep 2021 18:22
@Anthrow Ik heb dus ook een Oltre XR4 en stamp er ook behoorlijk mee. Er kan en mag niets gebeuren van wat jij zegt. Jij zegt het zelf al, het moet terug naar Bianchi. Wellicht is het frame toch niet in orde, en zouden ze dat moeten gaan swappen voor je. Het lijkt mij nadat wat er allemaal gedaan is, dat zij nu aan zet zijn. de Fietsemaker heeft zelfs bracket en crank gewisseld. Zij zijn aan zet, zou ik zeggen.
Bedankt voor je bericht. Ik ben het helemaal met je eens. Ik ga morgen maar weer even contact met ze opnemen. Bianchi moet het maar oplossen.

Plaats reactie