Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Sportief fietsende vrouwen gezocht!

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 04 mei 2011 19:37

Ook ingevuld.
Ik verheug me nu al op dat Leontien kledingpakket :D
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 04 mei 2011 20:43

[quote="velolove"]We zijn geen debielen ofzo dus hou die aanname maar voor je.[/quote]


zoooheeee nee vast geen debiel maar wel zeer licht geraakt heh :) whahahaha
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37681
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 mei 2011 20:56

@lavson en velolove: ik vraag mij echt af wat jullie hier toe menen te voegen in dit topic?
En als hier over gediscussieerd moet worden stuur je maar een PB of in het forum-topic.
Less is bore

bibske
Forum-lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 04 dec 2008 15:08

bibske 05 mei 2011 01:51

[quote="mispoes"]Ook ingevuld.
Ik verheug me nu al op dat Leontien kledingpakket :D[/quote]

Nee, die komt naar mij hoor;)! Bij mijn laatste valpartij is mijn Leontien shirtje gesneuveld...

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 05 mei 2011 12:40

[quote="bibske"][quote="mispoes"]Ook ingevuld.
Ik verheug me nu al op dat Leontien kledingpakket :D[/quote]

Nee, die komt naar mij hoor;)! Bij mijn laatste valpartij is mijn Leontien shirtje gesneuveld...[/quote]

Och erm, nou vooruit dan mag jij 'm hebben.
Leontien past ook eigenlijk helemaal niet bij m'n imago :p
Afbeelding
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 05 mei 2011 13:56

Ingevuld! Met de antwoorden van vrouwlief. Die vindt Leontien ook niet bij haar imago passen, dus Bibske ik zal kijken wat ik voor je kan doen. ;)

Gebruikersavatar
nikkib
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 02 jan 2011 19:02

Gebruikersavatar nikkib 05 mei 2011 14:07

[quote="spook"]En ook voor mijn vriendin vind ik het leuk. Ze zou zich graag wat meer aan andere vrouwen willen meten, ipv van aan al die mannen. Tussen de mannen is ze al snel "dat meisje" (dat in klimmen overigens wel bijna iedereen eruit rijdt), en ze wil helemaal niet "dat meisje" zijn, maar gewoon een vrouw die aan wielrennen doet.[/quote]

@Spook: dat vind ik nu juist een van de leuke dingen van het wielrennen; mannen die je kunt verbazen met je wielrenkwaliteiten door ze stuk voor stuk eraf te rijden;-).
"Parijs is nog ver. Er kan nog veel gebeuren."

melynnekuh
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mei 2011 19:18

melynnekuh 06 mei 2011 13:57

Ik vind het ook absoluut geen probleem om te fietsen met mannen. Als ik er een keertje niet bij ben dan missen ze me al meteen...
Verder stimuleert mijn vriend mij meer om een tandje bij te zetten (als we met z'n 2en op pad zijn) dan vrouwen die alleen maar willen babbelen onderweg (nu is dat zo voor af en toe ook niet erg).

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 06 mei 2011 14:33

[quote="Melynnekuh"]Verder stimuleert mijn vriend mij meer om een tandje bij te zetten (als we met z'n 2en op pad zijn) dan vrouwen die alleen maar willen babbelen onderweg (nu is dat zo voor af en toe ook niet erg).
[/quote]

Niet om 't een of ander maar de mannenklupjes waar ik mee heb gefietst konden er op kakelgebied ook wat van.
Dat vrouwen altijd en overal zouden babbelen is gewoon één groot vooroordeel
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

melynnekuh
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mei 2011 19:18

melynnekuh 06 mei 2011 16:04

[quote="mispoes"][quote="Melynnekuh"]Verder stimuleert mijn vriend mij meer om een tandje bij te zetten (als we met z'n 2en op pad zijn) dan vrouwen die alleen maar willen babbelen onderweg (nu is dat zo voor af en toe ook niet erg).
[/quote]

Niet om 't een of ander maar de mannenklupjes waar ik mee heb gefietst konden er op kakelgebied ook wat van.
Dat vrouwen altijd en overal zouden babbelen is gewoon één groot vooroordeel[/quote]

Sorry ik heb nog niet anders meegemaakt dan dat... is mijn ervaring. Maar dat kan altijd nog veranderen natuurlijk..

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 06 mei 2011 16:14

Ik heb net een weekje tussen Italianen gefietst, nog nooit zoveel geklep om me heen gehoord! Echt waar, ze kakelen de hele tijd maar door, veel meer als ik vrouwen ooit heb horen doen....

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 10 mei 2011 18:09

ik heb de enquete ook ingevuld... en als vrouw in Italië fietsen dan heb je iig aan mannelijke aandacht niet te klagen is mijn ervaring :P
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie