Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

Nieuwe fietsvrouw ;)

Gebruikersavatar
CindyJ
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2016 20:48
Locatie: Ermelo

Gebruikersavatar CindyJ 11 mei 2016 21:10

Hoi anderen fiets vrouwen :D ,

Ik dacht maar even voorstellen...

Ik ben sinds een maand fanatiek aan het fietsen, woon inmiddels een jaar op de Veluwe en je bent het jezelf dan toch echt wel verschuldigd om een fatsoenlijke fiets aan te schaffen en dat geweldige gebied te gaan verkennen, aangezien ik al hardlopend toch niet echter verder dan een straal van 10km kwam :lol:
Daarnaast geef ik naast mijn gewone baan nog les in de sportschool en raakte ik 1,5 maand geleden geblesseerd...de wederhelft was dus ook wel blij met de aanschaf van een endorfine stimulans :lol: (hallo pest humeur :twisted: )

Dus sinds een maandje de troste eigenaresse van een crosshybride, de Liv Rove 2 Disc (Giant).
En op het weekje slecht weer na nog maar weinig dagen niet gefietst :D
Beleef enorm veel lol aan het door de bossen crossen en ben erg blij met m'n keuze voor een crosshybride. Goed, mul zand wordt lastig maar ben verder nog niet echt iets tegengekomen wat met deze fiets niet te doen is :winkthumb:

Ben benieuwd naar jullie als mede fietsdames en het lijkt me in ieder geval tof om jullie ervaringen te lezen en verder natuurlijk fijn om op het forum de nodige info te kunnen vinden :winkthumb:
~ Get lost in nature and find yourself ~

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 12 mei 2016 00:15

Goede keuze voor het terrein.
Op deze velgen (622x19mm) passen ook echt brede banden: 50 of 54-622mm. Dan is mul zand ook geen probleem. Bij mul zand geen dikke noppen, die graven zich in. Kritieke punt is de liggende achtervork. Zul je zelf kunnen beoordelen.

Frankievenge
Forum-lid
Berichten: 217
Lid geworden op: 14 okt 2014 12:19
Locatie: Albergen

Frankievenge 12 mei 2016 06:09

Hoi welkom!
Cannondale systemsix Dura ace
Specialized Epic FSR Elite WC

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 12 mei 2016 06:55

Klinkt enthousiast allemaal. Welkom en veel plezier met fietsen en op het forum!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 12 mei 2016 09:52

Welkom op dit fijne forum en tevens hartelijk welkom op de prachtige Veluwe :D Wij wonen helaas net een beetje aan de andere kant anders had je er eens met mijn vrouw op uit kunnen trekken. Die kent ieder schelpenpaadje.. Deze week nog een mooi rondje Ermelo gereden, vanuit Hattem that is.. Veel plezier ermee maar gezien je enthousiaste openingspost zal dat wel gaan!

monique70
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 15 feb 2012 22:11

monique70 14 mei 2016 19:18

Welkom Cindy. Ik zit aan de andere kant van de Veluwe, maar heb al heel wat mooie kilometers rond Ermelo gefietst.
Parijs-Brest-Parijs 2023 😀

Plaats reactie